LSK - Odd 16. mai kl. 18.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Stemningstråd LSK - Odd 16. mai kl. 18.00 på Åråsen

    Herrejemeni! Nok en skjebnekamp, nok en kamp på liv og død, nok en mobiliseringskamp.

    Odd hjemme har aldri vært noen høydare, men nå er det på tide å lage stormatch-følelse. Forsangere, tromme, megafoner og klumper, er alle på plass på Åråsen minst en time før kampstart. Synginga starter før gutta kommer ut på banen, så spar den siste pilsen, kom deg på Åråsen og bidra til at gutta ikke kan skylde på manglende støtte før og under kampen!

    Dagens gladnyhet er at undertegnede for første gang i år har en positiv følelse foran kampen! Det må jo love godt!!

    Forza Fugla!!!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    100% støtte til Fugla. Samtidig håper jeg vi gir Brenne en velfortjent klappsalve når navnet blir ropt opp. Han fortjener det! Sympatiske Rambekk det samme.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Kristiansen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 1332

      #3
      Fy fader , så viktig kamp! Her må ALLE gi alt for fugla! Om vi så taper på banen, så skal vi værtfall ikke tape på tribunen. 100% støtte!
      Dette er en festdag for Norsk fotball, hjelp til med at det blir det for LSK og andre i KFL!
      La oss støtte gutta til den første seieren i år, syng for fugla alle mann!!

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        100% støtte til Fugla. Samtidig håper jeg vi gir Brenne en velfortjent klappsalve når navnet blir ropt opp. Han fortjener det! Sympatiske Rambekk det samme.
        Tviler på at Rambekk speller, men om vi ser han bør vi absolutt ta en trall for han!
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          #5
          Jeg gjør som Gorken, og er tidlig ute med oppladninga..
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #6
            Fra nyhetstråden:
            Opprinnelig skrevet av KFL109
            http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=436

            Lillestrøm - Odd på Åråsen, lørdag 16. mai kl 18:
            Bli med på årets snuoperasjon!

            Med en cupseier i lomma går Fugla en lys framtid i møte. Motgangen snus, marginene er med oss, dommerne har satt seg inn i offside-regelen, Kanari-Fansen går bananas på tribuna og Norge vinner Melodi Grand Prixxx.

            Her er det møteplikt! Vi snakker tross alt om norsk fotballs nasjonaldag, 16. mai. Her er det ingen unnskyldning for å holde seg hjemme. Det er god tid til å gjøre unna handlinga tidligere på dagen, unga kan tas med for å oppleve magisk Åråsen-stemning og kampen er avslutta så tidlig at det er null problem å være hjemme i god tid før NRK starter Grand Prix-sendinga si kl 21.

            Noen har hevda at det er nå serien starter for Fugla. OK, la oss gjøre dette til en heidundrende seriestartfest da. Her skal det gutses fra førstemann løper inn til oppvarminga til kampen blåses av! Nå er det nok snakk om mentalitet - nå er det på høy tid å vise den.

            La oss drukne de puslete "Oddra ned!"-ropa fra de tilreisende fra Skien i et massivt og konstand lydtrøkk. La skjerf og flagg vaie, og farge tribuna i klubbens stolte farger. La oss hoppe med en entusiasme som gjør at hele Åråsen-publikummet lar seg rive med. La gutta på banen merke at vi sammen løfter dem fram til seier og 3 poeng.

            Nå trenger vi at alle bidrar maksimalt. Du kan være med å snu dette! Og ærlig talt: Hvem vil sitte hjemme når spillerne løper æresrunde i vill glede etter matchen!

            Dette skjer på Martin's


            Det blir fokus på tribuneliv, og dertil filmvisning.

            Martin's åpner kl 12:00. Ta med medlemskort så får du kanari-pris på øl i baren.

            kl 13 - Tribunefilm: "Crazy Argentina!" En herlig film med ras på ras.

            kl 15 - Tribunemøte. Dagens gjest: Du, og du, og du der!

            TSM-gruppa har stand, og du finner hyggelige kanaris over alt.

            Alle mann på Åråsen kl 17!


            Etter å ha lest følgende i en forumtråd ligger det an til en stor opplevelse: "Vi skal ikke bare høres bedre, men flagge mer. Flagging under oppvarming, ved innmasj, ved avspark, hjørnespark og ballespark!


            Se for deg Riise jogger ned til cornerflagget foran feltet, vi går pasient, skriker, brøler, og ørtibørti-tohundreogførti flagg stikkes opp i været og sprayer vinden gul og svart.

            Går det ikke enda en faen i spillera da, så veit ikke jeg. Men det gjentas, gjentas, og gjentas til vi har vinni og kan stikke en paraply i drinken."
            Dette vil du ikke gå glipp av!

            Vi har bidratt til å snu krisestemning tidligere. Nå er det tid for å ta et tak igjen. Bli med på årets snuoperasjon!

            Vi er Kanari-Fansen - holder aldri kjeft!
            Vidar Evje

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Gorken, jeg liker det trynet ditt når du brøler sanger. Faen, jeg gleder meg som en sild bare til oppvarminga! Kan Kreativ Kanaris-fotografene ta gruppebilde av hele feltet som poserer med krigsfjes, så har vi bilde til hovedsaken etter kampen, manipulert med hermetikkbokser med sodd, og overskrift (i krigstyper selvsagt): Odd ble Sodd.
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                100% støtte til Fugla. Samtidig håper jeg vi gir Brenne en velfortjent klappsalve når navnet blir ropt opp. Han fortjener det! Sympatiske Rambekk det samme.
                Helt klart. Hadde tenkt å skrive inn det samme. La oss vise at vi, selv i nederlagets mørke time, kan vise storsinn ovenfor gamle spillere.

                * Rambekk regner jeg med har behold sin popularitet, sympatiske fyren som han er.

                * Brenne fortjener selvsagt også støtte. Han slo aldri i gjennom, men det er ikke hans feil. Her er det LSK, med Uday i spissen, som har driti seg totalt ut. Alle som kan fotball så hva det bor i Brenne, noe han blant annet demonstrerte borte mot søpla i 2007. Faan. Vi kunne trengt Brenne.

                * Torjus Hansèn må selvsagt heller ikke glemmes. Spiller som bidro sterkt i 2001.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • JonAsc
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2008
                  • 267

                  #9
                  Jeg er klar som faen! Det er nå det gjelder, gutta trenger virkelig vår støtte nå!! La oss støtte fugla til 3 poeng!!!!

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Fra lsk.no:
                    "Du kan også få med deg storskjermsendingen som vil gi deg underholdning og intervjuer opp mot kampstart."

                    Viktig at KFL lar storskjerm være storskjerm og kjører på med sanger og pepping! Ingen spillere blir inspirert av intervjuene på storskjermen!
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Per Arne
                      Kan Kreativ Kanaris-fotografene ta gruppebilde av hele feltet som poserer med krigsfjes, så har vi bilde til hovedsaken etter kampen, manipulert med hermetikkbokser med sodd, og overskrift (i krigstyper selvsagt): Odd ble Sodd.
                      Hvis du får alle til og pose med krigsansikt skal vi ta gruppebilde
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Fra lsk.no:
                        "Du kan også få med deg storskjermsendingen som vil gi deg underholdning og intervjuer opp mot kampstart."

                        Viktig at KFL lar storskjerm være storskjerm og kjører på med sanger og pepping! Ingen spillere blir inspirert av intervjuene på storskjermen!
                        argh.

                        blir vanskelig å høre seg selv synge da...
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Tobben
                          Jeg elsker å kjøre trikk
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2005
                          • 1666

                          #13
                          Død over den forbanna storskjermen!

                          Kommentar

                          • Per Arne
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2347

                            #14
                            Dette skjer på Martin's

                            (endringar i kursiv)

                            Martin's åpner kl 12:00. Ta med medlemskort så får du kanari-pris på øl i baren, fram til kl 22.

                            kl 1245 - Tribunefilm: "Crazy Argentina!" En herlig film med ras på ras inne på storskjermen.

                            kl 1345 - Manchester United - Arsenal vises på alle skjermer

                            kl 15 - Tribunemøte. Dagens gjest: Du, og du, og du der!

                            TSM-gruppa har stand, og du finner hyggelige kanaris over alt.

                            Alle mann på Åråsen kl 17!
                            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                            Kommentar

                            • Bobbythabird
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2005
                              • 115

                              #15
                              Alle Lillestrømlinger vet hvor de skal være Lørdag 16.mai kl. 1800!

                              Er ikke snakk om annet!

                              Tribunemessig tror jeg det blir bra, bedre en andre hjemmekamper i år!
                              Har vært svært skuffet over innsatsen til mange rundt meg(felt b)
                              I morgen er det trøkk fra vi kommer til vi går!
                              Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9390

                                #16
                                Spurte hvor mange billettz som var solgt da jeg kjøpte i går.

                                6300...

                                Kommentar

                                • marriell
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Dec 2008
                                  • 227

                                  #17
                                  Uansett om vi er 2500 eller 10000 syns jeg vi skal gi 100% fra første til siste minutt!
                                  Slutt å fokuser på tomme seter eller ståplasser, gå inn i dere selv å få frem alt dere har, å dette gjelder store som små!

                                  Kommentar

                                  • LSKkanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2005
                                    • 105

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Per Arne
                                    Dette skjer på Martin's

                                    (endringar i kursiv)

                                    Martin's åpner kl 12:00. Ta med medlemskort så får du kanari-pris på øl i baren, fram til kl 22.

                                    kl 1245 - Tribunefilm: "Crazy Argentina!" En herlig film med ras på ras inne på storskjermen.

                                    kl 1345 - Manchester United - Arsenal vises på alle skjermer

                                    kl 15 - Tribunemøte. Dagens gjest: Du, og du, og du der!

                                    TSM-gruppa har stand, og du finner hyggelige kanaris over alt.

                                    Alle mann på Åråsen kl 17!

                                    TAKK! Da blir det en knalldag på Martin's Var redd for å gå glipp av United, og dermed risikere å ikke komme meg på Åråsen før kampen starter.
                                    Seriegull, og årets første seier i serien!
                                    Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1403

                                      #19
                                      Jeg sliter så jævlig foran slike kamper. Det er som om noe vondt i livet ditt, der ting kan gå ene eller andre veien. Forskjellen er at i livet ser du vanligvis hvilken vei det går litt etter litt. Her får vi slengt dommedag i trynet i løpet av 90 minutter, også er det bare å vente igjen. Vitende om at du snart får en rask, brutal og knusende abgjørelse på om du får en skikkelig down, eller en stor opptur. Seier eller tap? Himmel eller helvete?

                                      Ikke hent frem egasjementet i morgen. Slipp ut engasjementet! Enkelt, rent og ekte. Vi trenger ikke mer for å være de beste supporterne i Norge. Bare føl etter i hjertet ditt, også synger du det ut på den måten det er naturlig å synge når du er en kanarifugl.

                                      Det er det som trengs når du holder med Lillestrøm SK. Engasjementet er mer enn stemmebåndene kan få ut, mer enn blodkarene i hodet kan tåle når du brøler fra feltet av full hals. Det er også mer enn en sjel kan klare av glede, sorg, forventning, eller det som holder meg våken nå: angst.

                                      Masse lykke til i morgen folkens!

                                      For LSK!

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #20
                                        Sesongen starter i dag!

                                        Glem tapte poeng, 16 baklengs, skader og 3 poeng på 8 kamper. SERIEN STARTER I DAG!
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎