Humor på tube fra tidl. Felt C

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #41
    Opprinnelig skrevet av reka
    I mine ører låter det definitivt best også. Folk for synge hva de vil, men vi med hår på brystet og ølmage synes vel all kjønnsorgan-synging er passé. Det går an å legge lista litt høyere enn hore, fi**te, guttetiss, sæd etc.
    Helt enig der. Blir for dumt å synge om noe man aldri har vært borti

    Kommentar

    • Rosapanter
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jan 2007
      • 40

      #42
      Opprinnelig skrevet av knut
      ^Døm stod som vanlig i Junior Kanaris
      Om det var de gutta, så blir ikke de støtt, de kan nok flere grov sanger en mange av oss andre, men som jeg sier til min `"pode" noen ting sies på stadion og de sies ikke utenfor, men det er klart vi kan tenke oss om , behøver ikke og gulpe ut alt

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #43
        Opprinnelig skrevet av reka
        I mine ører låter det definitivt best også. Folk for synge hva de vil, men vi med hår på brystet og ølmage synes vel all kjønnsorgan-synging er passé. Det går an å legge lista litt høyere enn hore, fi**te, guttetiss, sæd etc.
        Enig, prøvde å dra igang:

        Dommern`s høyre bein blir fyringsved.

        Men den slo ikke like godt ann dessverre. Tydelig at sæd og fitte fenger mer.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Enig, prøvde å dra igang:

          Dommern`s høyre bein blir fyringsved.

          Men den slo ikke like godt ann dessverre. Tydelig at sæd og fitte fenger mer.
          Sæd og fitte er en utmerket kombinasjon spør du meg. Både på tribunen og innenfor husets fire vegger. Jeg har selv prøvd det flere ganger.



          Den siste delen her er ett generelt svar og ikke ett svar på Raymond sitt innlegg bare så det er klart.
          Jeg skjønner at enkelte reagerer på ufint språkbruk, men sånn må man bare regne med når man er på kamp, spesielt når man steller seg blandt de mest hardbarka på tribunen. Gudene skal vite at det er mye jeg sier på tribunen jeg aldri sier ellers, men når det er så sterke følelser i sving så sier man mye rart uten å tenke over det. Å legge skylda på de folkelige for det grove språkbruket mot strømmen er soleklar offside. Jeg er ikke med i ufc, mb eller hvilken som helst annen gruppering og jeg sang med på disse sangene det var det mange andre som også gjorde. Livlig artig må jeg si. Cupen skal være smårølpete, det er litt av sjarmen det.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            #45
            dommern's mor er stor og driver hor
            ..................

            Kommentar

            • El-Gordo
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jan 2007
              • 22

              #46
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              dommern's mor er stor og driver hor
              gris

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                #47
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Sæd og fitte er en utmerket kombinasjon spør du meg. Både på tribunen og innenfor husets fire vegger. Jeg har selv prøvd det flere ganger.
                Får du ikke kviser av det?

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9373

                  #48
                  For å presisere: Mor med barn stod seff ikke i Junior Kanaris. Det var et forsøk på å være morsom med en liten diss mot JK Men falt tydligvis i fishez

                  Men stod no små-unger 4-5 rader bak UFC.

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Men stod no små-unger 4-5 rader bak UFC.
                    Ok. Veldig interresant, og takk for opplysningen.

                    Kommentar

                    • stian
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2004
                      • 156

                      #50
                      Latterlig!

                      Jeg syns det er latterlig at folk henger seg sånn opp i at det er grovt språk. I det store utland som hellas, så synges det mye værre.
                      Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!
                      stian;);)

                      Kommentar

                      • Kaare-J
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2005
                        • 334

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av stian
                        Jeg syns det er latterlig at folk henger seg sånn opp i at det er grovt språk. I det store utland som hellas, så synges det mye værre.
                        Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!
                        Så du synes det er greit? Si at vi spiller mot Vif og vi begynner å synge "Martin vi skal voldta kona di" etc? Selv så synes jeg det er langt over grensen for hva som er smakløst, men det er kanskje bare meg? Jeg har jo tross alt bodd i Blærum mesteparten av livet så sikkert bare sosseegeneskapene mine som spiller inn hva vet vel jeg.
                        Alt for Kongen

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av stian
                          Jeg syns det er latterlig at folk henger seg sånn opp i at det er grovt språk. I det store utland som hellas, så synges det mye værre.
                          Der er det helt vanlig at supporterne synger at det andre lagets mødre er horer unnskyld prostituerte for å bruke finere ord. Det synges også at de skal voldta dem. Oii oii oii vi har det morro!
                          Jeg er sikker på at Aristoteles, Platon og gutta snur seg i graven og gremmes, i likhet med de fleste oppegående grekere. Er det bunnivået eller toppnivået fra sydeuropa vi skal importere?

                          Kommentar

                          • gutt94
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2007
                            • 3271

                            #53
                            De fleste skjønner vell at det bare er tull.
                            Så hvorfor lage stor sak ut av dette?

                            Er jo gøy når det kommer noen slike sanger en gang i mellom.
                            KnutHSolberg

                            Kommentar

                            • Fuglefar
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2006
                              • 202

                              #54
                              Har hvert litt kritisk til utestengelsen av UFC før her på forumet. Men hvis denne tråden er representabel for de gamle medlemene, ja så er det greit. få dem ut for godt. En tulle sang kan man tåle. Men detta er er for drøyt. Man kan skylde på adrenalin eller at man blir revet lett med.
                              Dere er faktisk fortsatt en del av samfunnet, selv om dere er skjerma av 4 tribuner, og fortsatt er dere annsvarlig for egne handlinger.
                              Hvis målet er å fylle opp Åråsen med folk, også i framtiden, så må det være mulig å ta med seg unga sine på kamp uten at tenåringer opp til slutten av 20åra, skal stå å synge om fitte og sæd, eller mødre som er horer.
                              Detta er idiotisk og bør ikke skje på mitt Åråsen i min klubb.
                              Dere kan følge bedriftslaget til lek. Der er det stuereint med kuk, fitte og sæd. Kansje kan dere få et gratisnummer etter kampen også.
                              Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4376

                                #55
                                Det er heldigvis ikke hverken ditt Åråsen eller din klubb. Ellers kan du jo få lov til å mene hva du vil.
                                ..................

                                Kommentar

                                • UltraFo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 800

                                  #56
                                  For må skjønne spøk og tull fra alvor. Man må ikke ta seg nær av alt, KFL har synget og plaget både spillere og dommere med både sæd og kuk sanger så lenge jeg har vært hørt de og sikkert lenge før det også. For det andre så lærer de fleste barn sånne ord og betydningen lenge før de får være med på kamp uansett, barne skolen er jo ikke stort annet enn en banne arena. Slapp av folkens, ingen skade skjedd. Enig at dere må få lov til å ta med barna på kamp, men dere må faktisk forvente "stygge sanger" på kamper både fra KFL feltet, felt p og andre personer. Både iform av gloser der og da og sanger. Spontane sanger stopper man ikke pga banne ord og andre ting, hvertfall ikke i en cup kamp mot 2010! Skal vi kutte ut Ja for Faen og da eller?

                                  Desuten gjalt vel syngingen det er snakk om like mye andre enn UFC ettersom den ble startet nede ved tromma og det er kommet en beklagelse derfra?

                                  Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                                  Nå skal det sies at de fleste visene ikke kom fra ULTRAS FELT C!
                                  Opprinnelig skrevet av Tony
                                  Får smelle tilbake da:
                                  Deilig å høre at en av KFL forsangerene i megafonen dro igang mens tromma trommet til "dommeren puler gutter 93"
                                  Sleng gjerne dritt mot folk, men tål å få igjen også. Rart du ikke nevner dette med KFL forsangeren gitt...
                                  Opprinnelig skrevet av Krissern
                                  Tar på meg skylda for 3-4 av de 93 sangene ass!
                                  Føler nesten jeg må beklage for min litt grov dikting i kampens hete, dere kan ikke bare skylde på ufc for alt mulig! Det var mange fler enn "ufc" som hang seg på...
                                  Last edited by UltraFo; 22.07.2009, 08:11.
                                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                  Kommentar

                                  • Fuglefar
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2006
                                    • 202

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Det er heldigvis ikke hverken ditt Åråsen eller din klubb. Ellers kan du jo få lov til å mene hva du vil.
                                    Det er faktisk min klubb. Det har det hvert helt siden jeg visste hva fotball var. Siden du tydligvis tar dette litt personlig, så anntar jeg at du også mener LSK er din klubb.
                                    Nok om det.

                                    Da jeg begynte å gå på Åråsen på 80 tallet en gang, så var det jo også en go del groviser der. Når jeg tenker tilbake så husker jeg at jeg blei veldi flau en gang jeg var der med bestefar og onkel. Så jeg skal svelge den kamelen, og si at det er antagelig verst for de voksene som er der med barn. For som barn kan jeg jo ikke huske å ha tatt skade av de grove sangene fra Åråsen.
                                    Er vel bare blitt gammal:???:
                                    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎