VIF-LSK søndag 16.08 kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Med denne innstillingen har vi tapt allerede. Kan ikke folk gjøre som i Fredrikstad ifjor å DRITE i resultatet. Da blir det så mye bedre.

    Simeone: Hadde vært bra det, men tviler på at noen har baller nok til å gjøre det
    Seff helt enig, jeg personlig synger som faen hele tida uansett ...MEN, du veit jeg har rett, for at vi skal vinne tribunekampen er vi avhengige av de som stor utenfor selve klumpen også... og mesteparten her holder kjeft dersom vi ligger under hele kampen... Innstillinga er d ingenting i veien med, men til syvende og sist avgjøres det av gutta utpå banen....

    Forøvrig enig i at pyro hadde gjort seg dersom vi vinner denna, bare det ikke ender med poengstraff eller megabot til sportsklubben...
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      Opprinnelig skrevet av Martini
      Forøvrig enig i at pyro hadde gjort seg dersom vi vinner denna, bare det ikke ender med poengstraff eller megabot til sportsklubben...
      Nettopp derfor jeg er imot at dette skal skje nå! Det siste vi trenger nå er poengstraff (noe nff vel har varslet snart kan skje ved pyro?). Og den som evt gjør det går jo glipp av resten av thriller-avslutningen av sesongen

      Redder vi plassen og har god plass ned til kval/nedrykk så la det skje borte mot mfk hvis vi vinner
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Det blir jo selvsagt ingen poengstraff til klubben. Kun en bot på ca. 20.000,-
        Men er ikke noe vits å diskutere pyro for alle vet at det ikke skjer.

        Ang stemning så må klumpen være enda større og enda bedre enn borte mot Lyn. Hele det store feltet klumpen står på burde vært for de aller ivrigste. Send gjerne avgårde 3 fulle busser med riktig folk 15 min før resten drar slik at det feltet blir fyllt opp med de som gir alt uansett

        Ronnie: denne kampen får du ikke lov å se et sekund av. Ryggen til banen fra kampen begynner

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 845

          #24
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Det blir jo selvsagt ingen poengstraff til klubben. Kun en bot på ca. 20.000,-
          Men er ikke noe vits å diskutere pyro for alle vet at det ikke skjer.
          Ville ikke følt meg helt trygg på at det ikke hadde blitt poengstraff. Ingen lag har fått det tidligere i sesongen, NFF venter nok bare til en LSK-supporter blusser før man iverksetter den sanksjonen.
          Morten

          Kommentar

          • UltraFo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 800

            #25
            Opprinnelig skrevet av mrognan
            Ville ikke følt meg helt trygg på at det ikke hadde blitt poengstraff. Ingen lag har fått det tidligere i sesongen, NFF venter nok bare til en LSK-supporter blusser før man iverksetter den sanksjonen.
            For det første tror jeg ingen blusser så er nok ikke noe å bekymre seg for.

            For det andre sier det seg selv at selvom NFF er mongolide fra topp til tå så kan de ikke gi LSK poeng trekk uten å ha gitt VIF og RBK osv det før. Isåfall er det bare å lage sak ut av det så gir de jo alltid etter. De står jo aldri for det de sier uansett eller endrer på ting. Uansett nok om det, tviler sterkt på at det blir pyro uansett så tilbake til topic
            UFC ~ Gulsvarte Brødre

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              #26
              UltraFo og jeg kommer muligens litt senere til denne kampen. Vi pleier å bli bydd opp til dans av hjemmefansen.

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                #27
                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                UltraFo og jeg kommer muligens litt senere til denne kampen. Vi pleier å bli bydd opp til dans av hjemmefansen.
                Bare pass på å danse uten LSK effekter!!

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                  Bare pass på å danse uten LSK effekter!!
                  Vi danser selvsagt ikke, men det pleier å ta litt tid å forklare at vi ikke er interessert.

                  Sorry, dette er veldig internt, men blir trolig forklart nærmere i en artikkel i medlemsbladet til en supporterklubb alle burde være medlemmer av.
                  (Ja, det er meningen at Humbug & Kanari skal komme med en utgave snart, og den får du ved å være medlem av Kanari-Fansen.)

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #29
                    "Klumpen

                    Vi har plass til alle stående, syngende supportere på feltet. Klumpen med de mest ihuga blir på midten, med hovedforsanger og trommis. Bli ikke bli sur hvis du ikke ser 100 % av matta til enhver tid, pga flagg. Flagging er positiv støtte for gutta på banen! Ta heller fem-seks skritt til siden og syng videre. Høyt! Vi er alle her for å støtte Lillestrøm"

                    Håper det blir forsangere på hver side også.
                    Ellers blir det vanskelig og få med "flankene"

                    Og ikke kjør sangene for lenge. Da slutter mange og synge etter hvert og det høres dårlig ut...... Da er det bedre og starte en ny sang.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      Håper det blir forsangere på hver side også.
                      Ellers blir det vanskelig og få med "flankene"
                      Det blir en gedigen samling av de mest mentale i midten. Forsangere på flanken blir sterkt nedprioritert denne kampen. Det er plusser og minuser med alt, men det sterkeste argumentet for å lage en klump er at dersom resultat og spill ikke går veien, så vil klumpen være garantist for visuell og verbal støtte.

                      Vi som var på matchen mot søpla i fjor vil kanskje erindre at det ble utrolig dødt og selv med forsangere rundt omkring på feltet, klarte de ikke å dra med seg surpumpene. De negative bryter ned stemninga og ved å samle de mentale sammen, så drar vi hverandre i gang og så får sutregutta surmule for seg selv.

                      Skulle matchen gå bra, satser vi på at folk selv klarer å henge seg på sangene.

                      Altså: Er du av typen som gir gass selv i motgang, hjertelig velkommen i klumpen. Er du typen som begynner å sutre og grine når ting butter, så hold deg på siden. Kun 100% støtte i klumpen ellers kommer jeg personlig til å jage folk vekk!
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1251

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Det blir en gedigen samling av de mest mentale i midten. Forsangere på flanken blir sterkt nedprioritert denne kampen. Det er plusser og minuser med alt, men det sterkeste argumentet for å lage en klump er at dersom resultat og spill ikke går veien, så vil klumpen være garantist for visuell og verbal støtte.

                        Vi som var på matchen mot søpla i fjor vil kanskje erindre at det ble utrolig dødt og selv med forsangere rundt omkring på feltet, klarte de ikke å dra med seg surpumpene. De negative bryter ned stemninga og ved å samle de mentale sammen, så drar vi hverandre i gang og så får sutregutta surmule for seg selv.

                        Skulle matchen gå bra, satser vi på at folk selv klarer å henge seg på sangene.

                        Altså: Er du av typen som gir gass selv i motgang, hjertelig velkommen i klumpen. Er du typen som begynner å sutre og grine når ting butter, så hold deg på siden. Kun 100% støtte i klumpen ellers kommer jeg personlig til å jage folk vekk!
                        Greit og utfyllende svar.
                        Men På Åråsen er det jo tre forsanger felt.
                        Bør jo prøve og benytte oss av de litt mot VIF også da.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                          Greit og utfyllende svar.
                          Men På Åråsen er det jo tre forsanger felt.
                          Bør jo prøve og benytte oss av de litt mot VIF også da.
                          Vi har benyttet dette i mange år på Ullevaal nå, både mot Lyn og søpla, men de siste kampene på Ullevaal med motgang har gjort at vi nå vil forsøke noe nytt og det er Klumpen!
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • UltraFo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 800

                            #33
                            Vannblemme plikt på de som flagger ass!!
                            UFC ~ Gulsvarte Brødre

                            Kommentar

                            • Siggen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 656

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              Vannblemme plikt på de som flagger ass!!
                              Vannblemmer i rompa høres ikke godt ut...
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                              ----------------------------------------------------------------------------

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #35
                                Hvertfall jævlig viktig at forsangerfeltet ikke tviholder på en sang når det kun er 15 stk som synger den, da er det bedre å bytte sang. Har blitt en lei tendens til dette i det siste at mange av disse evighetssangene blir tvunget videre selv om man bare høre tromma.
                                Da mener jeg det er bedre å bytte sang.

                                Mot Enga er det viktig at det er trøkk hele tia.

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  Hvertfall jævlig viktig at forsangerfeltet ikke tviholder på en sang når det kun er 15 stk som synger den, da er det bedre å bytte sang. Har blitt en lei tendens til dette i det siste at mange av disse evighetssangene blir tvunget videre selv om man bare høre tromma.
                                  Da mener jeg det er bedre å bytte sang.

                                  Mot Enga er det viktig at det er trøkk hele tia.
                                  Hører dette støtt og stadig (kanskje bare fra deg?), men skulle gjerne hatt konkrete eksempler på det.
                                  Som tidligere sagt pusher jeg Ronnie hele tide på og bytte sang.
                                  Men det er ikke lett, når vi gir oss på hovedforsangerfeltet, så kommer den med tyngde ovenifra, eller fra Felt C igjen....
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • MartinRE
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2008
                                    • 738

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                    Vannblemme plikt på de som flagger ass!!
                                    Å vi skal pisse på dere som vanlig
                                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      Hører dette støtt og stadig (kanskje bare fra deg?), men skulle gjerne hatt konkrete eksempler på det.
                                      Som tidligere sagt pusher jeg Ronnie hele tide på og bytte sang.
                                      Men det er ikke lett, når vi gir oss på hovedforsangerfeltet, så kommer den med tyngde ovenifra, eller fra Felt C igjen....
                                      Det skjer ganske ofte. Hvordan skal jeg klare å komme med et konkret eksempel på det der?

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                        Det skjer ganske ofte. Hvordan skal jeg klare å komme med et konkret eksempel på det der?
                                        "Mot det og det laget ble den og den sangen tviholdt på"....?
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          "Mot det og det laget ble den og den sangen tviholdt på"....?
                                          Det skjer jo stort sett i hver kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎