Lillestrøm - Stabæk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    Stemningstråd Lillestrøm - Stabæk

    enda ikke laget noen stemningstråd til kveldens kamp


    På tide og gjenninnta fortet og vise de Bærumsfolka hva og hvordan tribunekultur er for noe!! Syng, hopp, snurr for Fugla. Stabæk blir en vansekligere kamp enn mange av de foregående kampene vi har spilt så her gjelder det å bidra med det vi kan for å sloss til 3poeng.
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
  • Fuglegutt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2008
    • 863

    #2
    Opprinnelig skrevet av merch
    enda ikke laget noen stemningstråd til kveldens kamp


    På tide og gjenninnta fortet og vise de Bærumsfolka hva og hvordan tribunekultur er for noe!! Syng, hopp, snurr for Fugla. Stabæk blir en vansekligere kamp enn mange av de foregående kampene vi har spilt så her gjelder det å bidra med det vi kan for å sloss til 3poeng.

    skuffende å se at det ikke er laget noen før nå, vanligvis er det jo masse innlegg i denne tråden 2 timer før kamp. Bånn spiker alle mann!!
    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Dårlig stemning idag. Gutta fortjente ikke bedre heller. Helvete!
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9373

        #4
        Skjønte ikke vitsen med å kjefte på de som valgte å gå fra feltet når 1-2 målet kom.
        Var så typisk at det nesten var naturlig for meg å gå og.

        Kommentar

        • ErikB
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 360

          #5
          Årsverste!
          Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            #6
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Dårlig stemning idag. Gutta fortjente ikke bedre heller. Helvete!
            Medgangsuporter snakk.

            Opprinnelig skrevet av knut
            Skjønte ikke vitsen med å kjefte på de som valgte å gå fra feltet når 1-2 målet kom.
            Var så typisk at det nesten var naturlig for meg å gå og.
            Igjen, medgangsuporter...

            Trodde vi var kanarifansen jeg! Motgangsuportere. Bare fordi vi har klart å få noen poeng i det siste så betyr det ikke at vi kan FORVENTE seier vær kamp heller.

            Når det er dårlig spill på banen skal vi ikke støtte gutta på banen mindre. Det er da de trenger den støtta mest. 100% ALLTID!

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9373

              #7
              Opprinnelig skrevet av knut
              Skjønte ikke vitsen med å kjefte på de som valgte å gå fra feltet når 1-2 målet kom.
              Var så typisk at det nesten var naturlig for meg å gå og.
              Opprinnelig skrevet av KrisB
              Igjen, medgangsuporter...

              Trodde vi var kanarifansen jeg! Motgangsuportere. Bare fordi vi har klart å få noen poeng i det siste så betyr det ikke at vi kan FORVENTE seier vær kamp heller.

              Når det er dårlig spill på banen skal vi ikke støtte gutta på banen mindre. Det er da de trenger den støtta mest. 100% ALLTID!
              Jaddi jaddi, bla bla bla...

              Kanarifansen skal heller ikke være en homogen masse. Folk må få reagere forskjellig uten å få korreks fra sinte folk som "vet" bedre.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Opprinnelig skrevet av KrisB
                Medgangsuporter snakk.



                Igjen, medgangsuporter...

                Trodde vi var kanarifansen jeg! Motgangsuportere. Bare fordi vi har klart å få noen poeng i det siste så betyr det ikke at vi kan FORVENTE seier vær kamp heller.

                Når det er dårlig spill på banen skal vi ikke støtte gutta på banen mindre. Det er da de trenger den støtta mest. 100% ALLTID!
                Har ikke en dritt med å være megangsupporter. Gutta svikta idag, da må det være lov å være forbanna. Jeg har vært på alle kampa hittil i år, og skal på resten også. Men når gutta gjør amatørfeil som idag så blir man forbanna.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Canário
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1471

                  #9
                  Innrømmer at det var tungt og demoraliserende å synge i dag. Ble dessverre aldri ordentlig trøkk før scoringen.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Har ikke en dritt med å være megangsupporter. Gutta svikta idag, da må det være lov å være forbanna. Jeg har vært på alle kampa hittil i år, og skal på resten også. Men når gutta gjør amatørfeil som idag så blir man forbanna.
                    Vil ikke si at gutta svikta i dag, jeg syns vi spiller en kanon 2 omg og at det bare er uflaks at vi ikke vinner denne kampen med flere mål.

                    Kommentar

                    • KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Har ikke en dritt med å være megangsupporter. Gutta svikta idag, da må det være lov å være forbanna. Jeg har vært på alle kampa hittil i år, og skal på resten også. Men når gutta gjør amatørfeil som idag så blir man forbanna.
                      Alle ble vel piss forbanna i dag. Men trenger ikke å holde kjeft, kjefte på egene spillere og gå fra stadion fordet?

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9373

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                        Alle ble vel piss forbanna i dag. Men trenger ikke å holde kjeft, kjefte på egene spillere og gå fra stadion fordet?
                        (jeg holder temaene å holde kjeft, å kjefte utenfor det jeg diskuter )

                        Selvfølgelig trenger man ikke gå fra stadion. Men når man først gjør det, så synes jeg ikke det er noen vits å skrike "uuuuu, din medgangssupporter". Folk må få lov til å gjøre hva døm vil uten å bli belært av folk som mener annerledes.

                        Kan hende dette bare er småpirk fra min side og men.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Etter 100% innsats 2*45 minutter fortjener spillerne mer en å se ræva til supporterne på vei ut. Har ikke vært noen selvfølge de siste 2 årene å se spillere som blør for drakta og gir alt.

                          Beklager, men dette syns jeg er lavmål.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Mr.Bird
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Mar 2009
                            • 76

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Vil ikke si at gutta svikta i dag, jeg syns vi spiller en kanon 2 omg og at det bare er uflaks at vi ikke vinner denne kampen med flere mål.
                            Gutta får til en del bra spill i 2.omg, men de gjør en del amatør feil, og sliter veldig med å sette ballen mellom stengene på STORE sjanser. Stemningen er vel ikke noe å skryte av, men de som bidrar skal ha cred for det! Ser at det er noen som gir 100% hele tiden, men en del daukjøt på f.eks. felt a. (og andre steder på feltet). En del synger og hopper hvertfall, all ære til de!
                            MCMXVII

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KrisB
                              Alle ble vel piss forbanna i dag. Men trenger ikke å holde kjeft, kjefte på egene spillere og gå fra stadion fordet?

                              Nei, har ikke sagt det heller....
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • vEgz
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2006
                                • 130

                                #16
                                Vi prøvde iherdig på felt A følte jeg, selv om det alltid er rom for forbedring. Var en morsom avveksling fra min normale felt B tilstedeværelse. Mye dødkjøtt på nedsiden og lengst ut mot utgangen på A-feltet (som vanlig).

                                Allikevel: Hva med disse som står ovenfor klumpen, ca midt på tribunen og oppover på felt B? Dette er mitt "normale" ståsted, og jeg kankke si meg annet enn SKUFFA over innsatsen derfra i dag. Folk må tåle å høre sånt, vi må tåle å høre at vi har vært rævva, og gutta må tåle å se at vi er skuffa. Jeg tittet bort støtt og stadig, og der fantes det mange uengasjerte folk i dag!

                                Er forøvrig også enig i at det er ens eget valg å gå fra stadion tidlig. Jeg gikk tidlig i dag (merk: 90min) for jeg var JÆVLIG skuffa, dette var ikke en kveld med uflaks. Det var en kveld med udyktighet foran mål, og da er det f*** meg lov å vise litt følelser. Om det skjer i form av å gå tidlig, så ja vel. Det får han/hun stå for.

                                Kommentar

                                • Ranakanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 487

                                  #17
                                  Regner med UFC savner å stå på feltet enda mer etter en kveld med 10-20 stabækk-supportere som satte seg helt inntill UFC. Regner med UFC vekslet erfaring og tips om aksjer, vin i verdi 5000 og oppover, store båter og store hytter med disse nye vennene sine.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                    Regner med UFC savner å stå på feltet enda mer etter en kveld med 10-20 stabækk-supportere som satte seg helt inntill UFC. Regner med UFC vekslet erfaring og tips om aksjer, vin i verdi 5000 og oppover, store båter og store hytter med disse nye vennene sine.
                                    De ble fjernet før kampstart.

                                    Kommentar

                                    • Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 487

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av sniper
                                      De ble fjernet før kampstart.
                                      Det var da som pokker, jeg som håpet dem skulle klare å omvende dere til å bli noen sjekke unge golfspillende aksjespekulanter som foretrekker hytta eller båten fremfor en fotballkamp.

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                        Regner med UFC savner å stå på feltet enda mer etter en kveld med 10-20 stabækk-supportere som satte seg helt inntill UFC. Regner med UFC vekslet erfaring og tips om aksjer, vin i verdi 5000 og oppover, store båter og store hytter med disse nye vennene sine.
                                        Hvis du er keen på å være med på neste UFC fest er det bare å si det. Vi skal ta deg imot med åpne armer

                                        Som det ble sagt, de fikk tilbud om plasser ett annet sted på stadion og det tilbudet tok de imot. Bra oppmøte på felt p idag, i med og motgang!
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎