Stemningstråd LSK-b/g

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MobBoss
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 900

    Stemningstråd LSK-b/g

    Ikke veldig imponerende idag. Dritt match kan ta mye av skylda. Stemmer det at juniors ble fratatt en tostangs som det sto: mot den moderne fotballen.

    Invicta

    Ingen er større en klubben
  • Lovefool
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 495

    #2
    I dag var vi ikke gode hverken i med eller i motgang. Felt C var en katastrofe. Ett par minutter med bra stemning etter 2-2-målet, men ellers lite å skryte av. Skuffende. Alle er nødt til å ta tak i seg selv etter dagens prestasjon.
    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
    http://www.lovefool.org

    Kommentar

    • MartinRE
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2008
      • 738

      #3
      Opprinnelig skrevet av MobBoss
      Ikke veldig imponerende idag. Dritt match kan ta mye av skylda. Stemmer det at juniors ble fratatt en tostangs som det sto: mot den moderne fotballen.
      Ble ikke fratatt, men det var noen, uten å nevne navn som ikke var så veldig glad i den.
      Last edited by MartinRE; 20.09.2009, 19:27. Begrunnelse: skrivefeil
      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        Opprinnelig skrevet av Lovefool
        I dag var vi ikke gode hverken i med eller i motgang. Felt C var en katastrofe. Ett par minutter med bra stemning etter 2-2-målet, men ellers lite å skryte av. Skuffende. Alle er nødt til å ta tak i seg selv etter dagens prestasjon.
        Fikk inntrykk at felt-a var katastrofe og, flere av forsangerne der som kom i pausen og sa de bare fikk fingern i retur. Det er hvertfall katastrofe!

        Var generelt helt håpløst idag vil jeg si. Hvorfor er det så få som blir med å synge for målscoreren vår, på en så enkel sang! (Bergmann)
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9373

          #5
          Felt C var ikke liv laga i går. Altfor mye negativitet.
          Vurderer å flytte meg til felt B bak flagga bare for å smile litt på kamp.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Denne tråden inneholder alt for mye negativitet. Det er ikke alltid like lett å vurdere seg selv. For meg, som bare fikk sett kampen på en storskjerm omgitt av Enga- og Bodøfans, virket det ikke veldig dårlig visuelt og det hørtes faktisk veldig bra ut. Ikke alle kamper at det gjør det.

            Lillestrøm er de beste - heia heia heia (surmulende) kanaris :-)
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              #7
              Jeg satt på RB for første gang på lenge fordi jeg hadde med sønnen min. Og der var det antydning til piping allerede ved 1-1 når Magnusson hadde et dårlig utspill... Og med en gang fløyta gikk for pause så var det en tydelig pipekonsert mot eget lag. Jeg hater piping!

              Fra der jeg satt var det helt ok stemning fra fansen. Litt uvant å se fansen utenfra. Jeg la merke til at en gjeng på B (fra Ronnie og 5-6 rader oppover og nesten helt ut til sidene) og akkurat rundt Arild var ganske aktive stort sett hele tiden. Men det er ALT for mange som ikke gjør en dritt utenom RETT etter scoring.

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #8
                Sikker på at du ikke har misforstått? Jeg peip ihvertfall på det guttungen i grønt som visstnok var dommer og ikke på eget lag.

                Kommentar

                • MoBee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 958

                  #9
                  Kanskje noe jeg ikke har fått med meg. Men det var piping, kombinert med mishagsytringer mot innsats og spill, så alle var nok ikke mot gutten i grønt.

                  Kommentar

                  • vEgz
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2006
                    • 130

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    Fikk inntrykk at felt-a var katastrofe og, flere av forsangerne der som kom i pausen og sa de bare fikk fingern i retur. Det er hvertfall katastrofe!

                    Var generelt helt håpløst idag vil jeg si. Hvorfor er det så få som blir med å synge for målscoreren vår, på en så enkel sang! (Bergmann)
                    Stemmer, jeg som var borte og prata med Ronnie om det i pausen.. Det er jo helt latterlig å gi en forsanger fingeren, men sånn er jo tydeligvis mentaliteten til noen folk oppe på A-feltet.. Er ikke spesielt mye liv nedenfor oss heller, og som det blir nevnt i tråden her (og noe jeg syns har vært et problem lenge nå): hvor har det blitt av "i med OG motgang"?

                    Dessuten må folk tåle å få høre det hvis de holder kjeft i 87,5 min og står på feltet. Det er jo den forbanna mentaliteten til de folka vi må prøve å kvitte oss med.. Så er det den evige diskusjonen med hvordan vi skal klare det..
                    Last edited by vEgz; 21.09.2009, 13:27. Begrunnelse: Edit; la til noe

                    Kommentar

                    • Loddet
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 325

                      #11
                      Med og i motgang er et relativt begrep. Så lenge spillerene gir alt støtter jeg opp om denne, men når de gir total faen mener jeg de fortjener å få høre det. Og det er nok flere med denne oppfatningen på felt C for å si det sånn..

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av MoBee
                        Jeg satt på RB for første gang på lenge fordi jeg hadde med sønnen min. Og der var det antydning til piping allerede ved 1-1 når Magnusson hadde et dårlig utspill... Og med en gang fløyta gikk for pause så var det en tydelig pipekonsert mot eget lag. Jeg hater piping!
                        Opprinnelig skrevet av ChriZza
                        Sikker på at du ikke har misforstått? Jeg peip ihvertfall på det guttungen i grønt som visstnok var dommer og ikke på eget lag.
                        Enig med CriZza. Mener det var en episode som gjorde at flere pep mot dommern, men var garantert noen som pep mot laget og. Merket det flere ganger som du nevner tidligere i kampen og. Bra at forsangere tar litt ansvar da og starter fugla sanger.
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1452

                          #13
                          Når vi ligger under 1-2 hjemme mot Bodø/Glimt etter en bedriten 1. omgang, der det strengt tatt ikke var de helt store dommerkontroversene, så ligger det vel litt i kortene at de fleste tror eventuell piping er mot eget lag?

                          Med andre ord: ikke pip mot dommeren når det uansett bare vil bli oppfattet som piping mot eget lag (og man er motstander av piping mot eget lag).
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            Når vi ligger under 1-2 hjemme mot Bodø/Glimt etter en bedriten 1. omgang, der det strengt tatt ikke var de helt store dommerkontroversene, så ligger det vel litt i kortene at de fleste tror eventuell piping er mot eget lag?

                            Med andre ord: ikke pip mot dommeren når det uansett bare vil bli oppfattet som piping mot eget lag (og man er motstander av piping mot eget lag).
                            I agree! Men om det var en episode rett før han blåser av 1.omgang, samtidig som vi har vært dårlige, så kan trenger folk ikke veldig store grunnen for "å pipe mot dommern", bare for å kunne pipe liksom.

                            Anyway så pep ikke jeg, og forsvarer ikke piping mot eget lag!
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

                              #15
                              Bare for å oppklare. Jeg snakket om piping fra RB, ikke fansen.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎