Invitasjon til møte i Tribunegruppa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Invitasjon til møte i Tribunegruppa

    Har med dette gleden av å invitere til et åpent møte i Tribunegruppa til KFL. Dette skjer allerede førstkommende onsdag 21. oktober. Klokkeslettet er 19.00 og stedet er Åråsen. Vi satser på å låne det gamle sponsorrommet, dersom dette ikke er mulig finner vi andre lokaliteter på Åråsen. Dette vil uansett bli annonsert her i denne tråden.

    Nok en gang dødsviktig kamp foran oss og vi trenger massiv input til hva som kan gjøres foran og under denne kampen. Derfor viktig at så mange som mulig møter opp. Så lenge du har medlemsskap i KFL i orden, er du hjertelig velkommen.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    #2
    Kan desverre ikke komme. Men håper på en tifo som kan avlutte sesongen på hjemmebanen på en god måte. Kanskje takke noen?

    Så et fugla tog i fra martins opp til Åråsen hadde jo vært gøy. Går kanskje ikke opp kiellandsgate? Har ikke vært der ¨på en stund, men er vell en del byggearbeid. Så vi må kanskje inn på noen andre veier. I allefall et tog
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2504

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Så lenge du har medlemsskap i KFL i orden, er du hjertelig velkommen.
      Jeg vet at jeg rører i opprørt politisk vann, muligens pisser i klaveret, og i hvert fall blander metaforene, men er dette tiden for å kjøre beinhardt på medlemskravet?

      Alle de siste kampene har vært skjebnekamper, men Brannkampen er en skjebnekamp, og sånn jeg ser det, er det smart å samordne alle som er interessert i å støtte laget til fortsatt tippeligakontrakt.

      Jeg vet at det har vært tilnærmingsforsøk mellom KFL og UFC/Felt P, og at resultatet ble fortsatt adskillelse ut året, men dette må da være kampen hvor det viktigste er at alle jobber sammen, medlem eller ikke?

      Det ideelle hadde vært å ha alle på Kanarifeltet, men siden det ikke er mulig, må det da være en fordel om tribunedelene er koordinerte og jobber sammen? Litt samarbeid nå bør være et bra utgangspunkt for neste år.

      Forslaget mitt er å åpne møtet for alle som vil hjelpe til på tribunen.

      Edit: Dette er ikke et forsøk på å flytte Ultras-, ukultur- eller andre diskusjoner til en ny tråd. Jeg snakker bare om akkurat dette tribunemøtet, hvor jeg skulle ønske vi kunne samles som en stor, innbitt familie.
      Last edited by ulfpulf; 19.10.2009, 15:59. Begrunnelse: Forsøk på å holde fokus

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Forslaget mitt er å åpne møtet for alle som vil hjelpe til på tribunen.
        Dette er nok ikke møtet for det slik jeg ser det. Vi har hatt dialog med UFC før bortekamper, da vi står og synger sammen, det gjør vi ikke på Åråsen.

        Jeg ser ikke helt det store bidraget som kommer fra den kanten, sånn bortsett fra at KFL er ræva, men det vet vi fra før.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Simeone
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 761

          #5
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Jeg ser ikke helt det store bidraget som kommer fra den kanten, sånn bortsett fra at KFL er ræva, men det vet vi fra før.
          Og jeg poengterer som det har blitt gjort mang enn gang før: En person sin mening er ikke alle sin.
          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
          para gritarle a la FIFA:
          ¡Que ellos son el gran ladrón!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9373

            #6
            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
            Jeg vet at jeg rører i opprørt politisk vann, muligens pisser i klaveret, og i hvert fall blander metaforene, men er dette tiden for å kjøre beinhardt på medlemskravet?
            Faen. De 200 kronene jeg betalte for å være medlem i KFL kunne jeg brukt på trav.

            Kommentar

            • Syngende Fugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 415

              #7
              Opprinnelig skrevet av knut
              Faen. De 200 kronene jeg betalte for å være medlem i KFL kunne jeg brukt på trav.
              De 200 kronene du betalte for å være medlem i KFL har gått til blant annet borteturer og TIFO..
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2504

                #8
                Opprinnelig skrevet av knut
                Faen. De 200 kronene jeg betalte for å være medlem i KFL kunne jeg brukt på trav.
                Da hadde du ikke fått 15% på varer i Sportshuset, billig øl på Martin's på kampdager, rabatt på borteturer eller noen av de andre medlemsfordelene. Hvis du ikke er medlem av LSK heller, hadde du ikke sluppet inn på kanarifeltet eller fått kjøpt sesongkort.

                Jeg vet ikke helt hva poenget med innlegget ditt var, men presiserer en gang til at alt jeg har bedt om er at det ikke er noe krav om medlemskap for å være med på det åpne tribunegruppemøtet.

                Kommentar

                • joacim
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2009
                  • 559

                  #9
                  kommer
                  Styremedlem 2016

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9373

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                    Da hadde du ikke fått 15% på varer i Sportshuset, billig øl på Martin's på kampdager, rabatt på borteturer eller noen av de andre medlemsfordelene. Hvis du ikke er medlem av LSK heller, hadde du ikke sluppet inn på kanarifeltet eller fått kjøpt sesongkort.

                    Jeg vet ikke helt hva poenget med innlegget ditt var, men presiserer en gang til at alt jeg har bedt om er at det ikke er noe krav om medlemskap for å være med på det åpne tribunegruppemøtet.
                    Poenget mitt (og sikkert bare mitt) er at tilnærming må komme når man føler at man kan bli medlem av KFL. Jeg spurte om hvordan ståa til ultrasene var i forhold til medlemsskap en annen tråd, men fikk aldri no godt svar. Men for å svare litt, i steden for å bare våse, så synes jeg møtet bør være for medlemmer og potensielle nye medlemmer av KFL.

                    Og min tommel ned til Andreas er selvfølgelig bare piss.

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Jeg spurte om hvordan ståa til ultrasene var i forhold til medlemsskap en annen tråd, men fikk aldri no godt svar. Men for å svare litt, i steden for å bare våse, så synes jeg møtet bør være for medlemmer og potensielle nye medlemmer av KFL.
                      Du har eller evt andre har fått svar før at mer eller mindre alle i UFC var medlem i KFL før vi ble utestengt fra feltet og at de aller fleste også melder seg inn igjen når vi får komme tilbake Noen er surrehuer og gjør det aldri uansett men sånn vil det alltid være.
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2504

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av knut
                        Poenget mitt (og sikkert bare mitt) er at tilnærming må komme når man føler at man kan bli medlem av KFL. Jeg spurte om hvordan ståa til ultrasene var i forhold til medlemsskap en annen tråd, men fikk aldri no godt svar. Men for å svare litt, i steden for å bare våse, så synes jeg møtet bør være for medlemmer og potensielle nye medlemmer av KFL.

                        Og min tommel ned til Andreas er selvfølgelig bare piss.
                        Ok. Bra svar, selv om jeg er uenig.

                        Der vi ligger i dag, synes jeg alle som kan ha noe å bidra med på tribunen bør ha muligheten til å komme med ideer, og være med å planlegge, eller i det minste høre hva som blir planlagt.
                        Om ikke-medlemmer kommer med noe nyttig, aner jeg ikke, men de bør få sjansen.

                        Jeg håper på stemning som på Rosenborgkampen i fjor. For at vi skal få det, må alle jobbe sammen.

                        Kommentar

                        • Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          Ok. Bra svar, selv om jeg er uenig.

                          Der vi ligger i dag, synes jeg alle som kan ha noe å bidra med på tribunen bør ha muligheten til å komme med ideer, og være med å planlegge, eller i det minste høre hva som blir planlagt.
                          Om ikke-medlemmer kommer med noe nyttig, aner jeg ikke, men de bør få sjansen.

                          Jeg håper på stemning som på Rosenborgkampen i fjor. For at vi skal få det, må alle jobbe sammen.
                          Må jo nevne at medlemmer fra UFC gjengen har blitt invitert på flere tribunegruppe møter, da gjelder det som oftes bortekamper hvor vi står sammen. Dette har gått strålende.
                          Daukjøtt Felt C

                          Kommentar

                          • koppen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 456

                            #14
                            at det er medlemskrav i kfl for å være med på tribunemøte er for meg helt uforståelig! mange som kan komme med gode innspill selv om de ikke er medlem i kfl. Er hverken med i kfl eller ultras men er stående syngende supporter for det. Er det da ikke rom for meg på tribunemøtet?
                            "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #15
                              Kjempe bra at folk engasjere seg! Denne gangen blir det sånn, så får vi ta en diskusjon til neste år hvordan vi ønsker å gjøre møtene da.

                              Sånn vi har gjort det i år er at vi har invitert ufc til å komme på tribunemøtene som vi har hatt ang. bortekamper. Når det gjelder tribunemøter ang. hjemmekamper har vi ikke invitert ufc. Sånn blir det ut sesongen så får vi ta diskusjon etter sesongen om vi skal gjøre det på en annen måte da.

                              Uansett håper jeg alle som engasjere seg på forumet tar i ett ekstra tak med å få med venner og bekjente til Åråsen på søndag, nå MÅ vi vise hva vi er gode for!

                              Jon-Inge
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #16
                                Helt greit at man kjører det løpet ut sesongen. Fra og med neste år håper jeg tribunegruppa inviterer alle Lillestrømsupportere til disse møtene. Alle som vil bidra til å gjøre tribunelivet enda bedre bør være velkomne, uansett hva man er medlem av eller ikke.

                                Det er viktigere at alle står sammen om best mulig støtte til Sportsklubben enn at alle har de riktige medlemskorta i kortholder`n.
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #17
                                  Jeg for min del snakker ikke med folk som ikke er medlem i KFL. Det får være måte på.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9373

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Jeg for min del snakker ikke med folk som ikke er medlem i KFL. Det får være måte på.

                                    Kommentar

                                    • Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 487

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Helt greit at man kjører det løpet ut sesongen. Fra og med neste år håper jeg tribunegruppa inviterer alle Lillestrømsupportere til disse møtene. Alle som vil bidra til å gjøre tribunelivet enda bedre bør være velkomne, uansett hva man er medlem av eller ikke.

                                      Det er viktigere at alle står sammen om best mulig støtte til Sportsklubben enn at alle har de riktige medlemskorta i kortholder`n.
                                      Hvis du ikke er medlem i KFL så har man strengt tatt veldig lite å si om hva som skal foregå på KFL-feltet. Dette feltet er det KFL som har opparbeidet seg retten til, ingen andre. F.eks. noen som er medlem hos KFL kan vel ikke være med å bestemme eller foreslå ting i UFC uten å være med i UFC?

                                      Hvis man ikke har råd til å være medlem av KFL så er det ikke på grunn av penger, men av helt andre årsaker, for 200 har vel de aller fleste av oss muligheten til å spare seg opp i løpet av vinteren. Der sklei jeg litt ut fra temaet, men shit au.

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                        Hvis du ikke er medlem i KFL så har man strengt tatt veldig lite å si om hva som skal foregå på KFL-feltet. Dette feltet er det KFL som har opparbeidet seg retten til, ingen andre. F.eks. noen som er medlem hos KFL kan vel ikke være med å bestemme eller foreslå ting i UFC uten å være med i UFC?

                                        Hvis man ikke har råd til å være medlem av KFL så er det ikke på grunn av penger, men av helt andre årsaker, for 200 har vel de aller fleste av oss muligheten til å spare seg opp i løpet av vinteren. Der sklei jeg litt ut fra temaet, men shit au.
                                        Såvidt jeg veit har man tilgang til feltet med medlemsskap i LSK? Eller har det skjedd forandringer som jeg ikke har fått med meg?

                                        Ergo trenger man ikke medlemsskap i kfl for å støtte laget fra ståplass.

                                        Sjøl har jeg stort sett betalt kontingenten i kfl siden 92 fram t.o.m i år.

                                        Klart det kan være andre årsaker, som at man ikke er enig i retningen kfl har tatt de siste åra.
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎