Burde Gullik få kone?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 561

    Spørsmål Burde Gullik få kone?

    Hva mener dere og hvilken tanker har dere når LSK får et damelag?
    Bør de ha egen maskot?
    Hva bør den hete?

    ____________________
    TB
    ________________________
    TB
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2869

    #2
    For å være ærlig vil jeg fjerne Gullik! Blir flau av å se han fly rundt på banen og drite seg ut! Hva er så jævla morsomt med en stor kanarifugl som flyr rundt og spiller luftgitar osv? Det gjelder forsåvidt alle maskotene på norske baner
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      #3
      Nr1. Ikke kommer jeg til å se kvinnfolka spille
      Nr2. Maskot trengs ikke da det er MER enn nok med Gullik
      Nr3. Trenger ikke noe navn da de ikke burde ha det.
      Nr4. Team Strømmen = 2010 uansett.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        For å være ærlig vil jeg fjerne Gullik! Blir flau av å se han fly rundt på banen og drite seg ut! Hva er så jævla morsomt med en stor kanarifugl som flyr rundt og spiller luftgitar osv? Det gjelder forsåvidt alle maskotene på norske baner
        Moro for unga! Men det holder vitterlig med en.

        Kommentar

        • okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

          #5
          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          For å være ærlig vil jeg fjerne Gullik! Blir flau av å se han fly rundt på banen og drite seg ut! Hva er så jævla morsomt med en stor kanarifugl som flyr rundt og spiller luftgitar osv? Det gjelder forsåvidt alle maskotene på norske baner
          Bjarmann da. Synd at du ikke ser at Gullik er en av flere viktige bidragsytere til å få enda flere barn på kamper på Åråsen.

          Kan forøvrig nevne at det var sesongavslutning for Gullik-klubbens medlemmer på Åråsen for halvannen uke siden. I underkant av 100 unger (og selvsagt en god del foreldre) kunne reise hjem etter en morsom kveld sammen med Gullik, Arild Sundgot, Ruben Gabrielsen og Fredrik Gulbrandsen. Kan garantere deg at ikke en eneste av barna mellom tre og 12 år som dro hjem var annet en helfrelste LSKere. Det var en god del stolte foreldre også som fikk tatt bilder sammen med både Gullik og spillerne.

          Du kan se bilder på LSK-TV hvis du ikke tror meg ;-)


          Selv har jeg niese på 8 som er helfrest Gullik-fan. Det samme er hennes fetter og alle deres venner..
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #6
            Det er vel bare en klubb i Norge som kan være ordentlig stolt av maskotten sin,og det er vi.Resten henger etter.
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #7
              Team Strømmen-fansen hadde to bannere på cupfinalen på lørdag med en jente-Gullik. En i TS-drakt, og en i LSKKFK-drakt.

              Nå vet ikke jeg hvor mange barn som kommer til å møte opp på damelagets kamper neste år, men jeg synes absolutt at klubben burde vurdere å lage en damemaskot også.

              For øvrig må jeg innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet hver gang jeg leser de kjempetøffe innleggene til alle som på død og liv ikke skal se damelagets kamper neste år. Dere er så tøffe atte...
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Holterkanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 561

                #8
                Opprinnelig skrevet av morten
                Det er vel bare en klubb i Norge som kan være ordentlig stolt av maskotten sin,og det er vi.Resten henger etter.
                Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                Hva mener dere og hvilken tanker har dere når LSK får et damelag?
                Bør de ha egen maskot?
                Hva bør den hete?

                ____________________
                TB
                Jeg var på Gullikavsluttning med min sønn på 9 år.
                Derfor ønsker jeg at debatten skal taes, vi bør backe alle med hjerte for LSK

                ____________________
                TB
                ________________________
                TB

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof

                  For øvrig må jeg innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet hver gang jeg leser de kjempetøffe innleggene til alle som på død og liv ikke skal se damelagets kamper neste år. Dere er så tøffe atte...
                  Jeg tror ikke det har noe med å være tøff at noen velger å ikke se Team Strømmen/LSK damer neste år. Folk har forskjellige synspunkter om ting, ingen vits å komme med sånne flåsete innlegg bare fordi du er uenig i de som mener noe annet enn deg.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Jeg tror ikke det har noe med å være tøff at noen velger å ikke se Team Strømmen/LSK damer neste år. Folk har forskjellige synspunkter om ting, ingen vits å komme med sånne flåsete innlegg bare fordi du er uenig i de som mener noe annet enn deg.
                    Det er selvfølgelig en helt ærlig sak at folk velger å la være å dra på de kampene, men som jeg skrev, at folk på død og liv skal fortelle hele verden at de ikke skal det, det er latterlig. At jeg påpeker at det er latterlig er ikke flåsete.
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2869

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av okb
                      Bjarmann da. Synd at du ikke ser at Gullik er en av flere viktige bidragsytere til å få enda flere barn på kamper på Åråsen.

                      Kan forøvrig nevne at det var sesongavslutning for Gullik-klubbens medlemmer på Åråsen for halvannen uke siden. I underkant av 100 unger (og selvsagt en god del foreldre) kunne reise hjem etter en morsom kveld sammen med Gullik, Arild Sundgot, Ruben Gabrielsen og Fredrik Gulbrandsen. Kan garantere deg at ikke en eneste av barna mellom tre og 12 år som dro hjem var annet en helfrelste LSKere. Det var en god del stolte foreldre også som fikk tatt bilder sammen med både Gullik og spillerne.

                      Du kan se bilder på LSK-TV hvis du ikke tror meg ;-)


                      Selv har jeg niese på 8 som er helfrest Gullik-fan. Det samme er hennes fetter og alle deres venner..
                      Tror du ikke like mange barn vil komme på Åråsen selv uten Gullik? Det er vel først og fremst foreldrene som tar de med på kampene. Gullik-klubben er for all del et bra tiltak for barn som er fuglasupportere, men en slik klubb kan vel eksistere selv om den ikke heter Gullik-klubben?
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        Det er selvfølgelig en helt ærlig sak at folk velger å la være å dra på de kampene, men som jeg skrev, at folk på død og liv skal fortelle hele verden at de ikke skal det, det er latterlig. At jeg påpeker at det er latterlig er ikke flåsete.
                        Tja. Det er vel derfor man har debattforum, så man kan komme med sine meninger om ditt og datt.

                        At du synes det er latterlig er ikke flåsete, men når du sier at folk gjør det for å være tøff så synes jeg det er flåsete.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av UltraFo
                          Nr1. Ikke kommer jeg til å se kvinnfolka spille
                          Jeg klarer virkelig ikke å se noen annen grunn til at noen skal poste et så intetsigende stykke informasjon, med mindre de har et behov for å markere at de synes kvinnefotball er et mindreverdig underholdningsprodukt. Derav ordvalget "tøffe seg".

                          Tar jeg feil, kan jeg informere om at jeg ikke har planer om å bruke lue på Blindern i morgen. Noen som bryr seg?
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Tror du ikke like mange barn vil komme på Åråsen selv uten Gullik? Det er vel først og fremst foreldrene som tar de med på kampene. Gullik-klubben er for all del et bra tiltak for barn som er fuglasupportere, men en slik klubb kan vel eksistere selv om den ikke heter Gullik-klubben?
                            Det er ikke urimelig å anta at det er barnas foreldre som tar med poden på match første gang nei, men saken er den at Gulliks tilstedeværelse kan gjøre kampopplevelsen bedre for de aller yngste.

                            Selv er jeg tilhenger av fred og ro i pausene, men så lenge underholdningen er rettet mot barn, ser jeg ikke helt problemet. Det er ikke så veldig mange sesongene siden SATS hadde danseforestilling på Åråsen i pausen. I forhold til det er Gulliks pausenummer et langt, langt steg i riktig retning.
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            • UltraFo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 800

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                              Jeg klarer virkelig ikke å se noen annen grunn til at noen skal poste et så intetsigende stykke informasjon, med mindre de har et behov for å markere at de synes kvinnefotball er et mindreverdig underholdningsprodukt. Derav ordvalget "tøffe seg".

                              Tar jeg feil, kan jeg informere om at jeg ikke har planer om å bruke lue på Blindern i morgen. Noen som bryr seg?
                              Ikke noe forsøk på å tøffe seg men han spør hva VI mener Gullik skal ha en vennine eller ikke osv og da informerer jeg først om at jeg ikke har noen planer om å se kvinnefotball pga jeg rett og slett ikke liker det også etterpå at jeg synes det holder mer enn nok med EN maskot

                              Jeg hadde også tenkt å droppe lue i morra :o
                              UFC ~ Gulsvarte Brødre

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                #16
                                Kanskje noe sånt?
                                Spoiler:

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #17
                                  Nei, hun veier 15-20 kilo for mye.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2116

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                    Det er selvfølgelig en helt ærlig sak at folk velger å la være å dra på de kampene, men som jeg skrev, at folk på død og liv skal fortelle hele verden at de ikke skal det, det er latterlig. At jeg påpeker at det er latterlig er ikke flåsete.
                                    Det som er latterlig, er at 2010 skal inn i Sportsklubben. Og 0,1 % av KFL syns faktisk dette er ganske historieløst.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • 10.09.50
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1410

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av heidar
                                      Det som er latterlig, er at 2010 skal inn i Sportsklubben. Og 0,1 % av KFL syns faktisk dette er ganske historieløst.
                                      Kan det komme av at de 99,9 % andre kjenner historien bedre, at de vet at Sportsklubben opprinnelig er et fleridrettslag (derav navnet) og at det kun er i helt nyere tid at den bare har drevet med herrefotball. Kanskje vet de også at Team 2010 slett ikke er fra 2010, men fra et eller annet sted i nærheten av Sverige, et sted folk visstnok gjerne holder med Fugla.

                                      Det er forestillingen om Sportsklubben som en ren herrefotballklubb som er historieløs. Velkomne skal de være.

                                      10.09.50
                                      Kretsmester i ishockey. For Sportsklubben.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                        Ikke noe forsøk på å tøffe seg men han spør hva VI mener Gullik skal ha en vennine eller ikke osv og da informerer jeg først om at jeg ikke har noen planer om å se kvinnefotball pga jeg rett og slett ikke liker det også etterpå at jeg synes det holder mer enn nok med EN maskot

                                        Jeg hadde også tenkt å droppe lue i morra :o
                                        Det er liksom da man lurer på hensikten med å svare. Siden du likevel ikke har tenkt å være tilstede der hvor en eventuell damemaskot måtte finne på å dukke opp, må det da være deg likegyldig om maskoten har skjørt, eller ikke.

                                        Dermed tolker jeg deg dithen at innlegget ditt kun er for å markere at du er imot kvinnefotball generelt og tanken på et "importert" LSK-damelag spesielt. Det har vi vel andre tråder til.

                                        Ellers er jeg for frivillige relasjoner mellom kjønnene og overlater til Gullik å avgjøre om han vil skaffe seg dame eller ikke :-)
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎