Homohets

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jesse Livermore
    Medlem
    Møteplager
    • Nov 2009
    • 93

    Homohets

    Hva faen? Det var faen meg lavmål. Greit at Piiroja er en idiot av de helt sjeldne, og for alt jeg vet kan det godt hende han er homo, men homohets hører IKKE hjemme på våre tribuner. Punktum.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Vidar Davidsen er homo, shalalalala
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2869

      #3
      Gøran Sørloth er homoseksuell han vet det ikke selv men kona heter Kjell
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
        Hva faen? Det var faen meg lavmål. Greit at Piiroja er en idiot av de helt sjeldne, og for alt jeg vet kan det godt hende han er homo, men homohets hører IKKE hjemme på våre tribuner. Punktum.
        Kan hende dette var veldig spontant og tror nok ikke dette var så vondt ment.Og jeg ser gjerne at Piiroja får en stor monster ku- i 2 ern ,makan for en dust:???:

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Det er så lavmål med homohets og sanger om at han og han er homo.... Ærlig talt - å legge seg litt over barnehagenivå er vel greit?

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9373

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Det er så lavmål med homohets og sanger om at han og han er homo.... Ærlig talt - å legge seg litt over barnehagenivå er vel greit?
            Ikke forvent gull av gråstein nå...

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              #7
              Opprinnelig skrevet av xeR
              Vidar Davidsen er homo, shalalalala
              Opprinnelig skrevet av bjarmann
              Gøran Sørloth er homoseksuell han vet det ikke selv men kona heter Kjell
              Joda, jeg syntes det var gøy, men min (og andres) pubertale humor er ikke viktigere enn at homofile skal få slippe å være et skjellsord.

              Opprinnelig skrevet av knut
              Ikke forvent gull av gråstein nå...
              Det trengs knapt kobber eller bly for å forstå det.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kimito
                Joda, jeg syntes det var gøy, men min (og andres) pubertale humor er ikke viktigere enn at homofile skal få slippe å være et skjellsord.
                +1! Alle som vet om homosexsuelle som har vært plaget og sliter psykisk, ville ikke tatt slik i sin munn. Gudene vet hvor mange homosexsuelle som tar livet sitt pga hets og at dem føler dem ikke passer inn i samfunnet....

                Beklager noe som kan likne en avsporing, men jeg kjente en som har valgt å avslutte livet pga de grunnene.... Nok om det - vil bare forklare hvorfor jeg reagerer.

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2869

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  +1! Alle som vet om homosexsuelle som har vært plaget og sliter psykisk, ville ikke tatt slik i sin munn. Gudene vet hvor mange homosexsuelle som tar livet sitt pga hets og at dem føler dem ikke passer inn i samfunnet....

                  Beklager noe som kan likne en avsporing, men jeg kjente en som har valgt å avslutte livet pga de grunnene.... Nok om det - vil bare forklare hvorfor jeg reagerer.
                  Er selv imot homohets og har ingenting imot homser, men at folk roper jævla homo på fotballkamp er ofte spontant. Kan gjøre det selv også selv om jeg ikke er stolt av det og det er idiotisk. Man veier sjeldent ordene sine før de kommer ut på kamp
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Er selv imot homohets og har ingenting imot homser, men at folk roper jævla homo på fotballkamp er ofte spontant. Kan gjøre det selv også selv om jeg ikke er stolt av det og det er idiotisk. Man veier sjeldent ordene sine før de kommer ut på kamp
                    Det er nettopp derfor det er på sin plass med en holdningsendring. Jeg benytter "Homo" som skjellsord selv, og akkurat som deg er det noe som kommer helt spontant. Det at vi bruker "Homo" som spontant skjellord beviser bare hvor dypt innprentet dette ligger i oss, uansett hvor lite vi har i mot homofile i det daglige.

                    Jeg er 110% sikker på at LSK gjennom den organiserte tribunekulterens levetid (bøffelberget+kfl) har hatt spillere som er homofile. Det samme gjelder alle andre lag i TL. Hvordan tror du de opplever/opplevde "tribunekulturen"?

                    La oss gjøre en innsats for å fjerne homohetsen fra norske tribuner, og stå i front for en mer åpen arena innen fotballen.

                    Forøvrig er jeg stolt over at KFL står samlet bak Vidar Evje som supporterklubbens talsmann; det viser at det mulig være mer inkluderende enn man kanskje skulle tro når man hører enkelte tribunerop.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13244

                      #11
                      Håper ikke denne nye politisk korrekte forumlinja frarøver oss retten til å hetse de metroseksuelle?

                      Raijo Piroja er metroseksuell, metroseksuell,
                      han føler seg ikke vel
                      for han har glemt hudkremen hos Kjell

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #12
                        Jævla homo er et godt skjellsord spør du meg. Har ikke noe i mot homser.Men håper å slippe å se at de reklamerer for det da jeg synes det er ganske kvalmt. Har en kompis som er homo.Han er helt suveren.

                        En dust fotballspiller må nok bare forvente å få en munnfull homohets fra meg.

                        Det er jo bare for å provosere. Magne maskara er vel homohets det også?

                        Mange av dagens fotballspiller ser jo så glatte ut at de hadde kledd å vært homser.
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9373

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av morten
                          Magne maskara er vel homohets det også?
                          Nei.

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av morten

                            Mange av dagens fotballspiller ser jo så glatte ut at de hadde kledd å vært homser.
                            Ja, for alle homofile er jo som kjent stylister og blomsterhandlere...
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • morten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2156

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                              Ja, for alle homofile er jo som kjent stylister og blomsterhandlere...
                              De første jeg tenkte på var Jan Thomas og blomsterfinn men nei nei nei
                              Masse flinke homser.Og det er sikkert mange idioter også.

                              Gaysir har kåret de ti homsene med mest makt i Norge. Vi har sett på hvilken makt de har over homofiles og lesbiskes liv og hvordan de påvirker samfunnets holdinger til homofile og lesbiske.
                              Badekar
                              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                #16
                                Det her er faktisk ganske alvorlig. Men det ligger vel på samme linje som ord man ikke lenger kan bruke mot mørkhudete mennesker. Er hverken rasist eller homofob, men det hender da at jeg i kampens hete lirer av meg både det ene og det andre. Det er ikke noe som må bekjempes, men aksepteres. Forresten så kan man jo sikkert føye til titalls ord på listen over hva som kan tolkes som hets. les: sklie, hore, pakkis, guling o.s.v...

                                Og til homofile der ute; det har skjedd mye hva angår aksept av homofile, men selvom dere blir en mer og mer akseptert del av samfunnet så trenger dere ikke å være så åpenlyst stolte av det. Har flere homofile venner som jeg har måttet prate med om nettop dette fordi de var veldig opptatt av og vise ALLE hvor homofile de var og hvor stolte de var av det. Ro det ned et par hakk så vil kanskje flere homohatere der ute skifte mening...
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  #17
                                  Er stor forskjell på å kalle noen homo og jævla homo. Akkurat som det er stor forskjell på neger og jævla neger.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    Er stor forskjell på å kalle noen homo og jævla homo. Akkurat som det er stor forskjell på neger og jævla neger.
                                    Stikkordet er "kalle noen". Hvis man i en naturlig setting påpeker noens seksuelle legning, er det noe annet enn å "kalle noen" homo.

                                    Drar du legningen ut av kontekst og bruker det som betegnelse, er det oftest ikke fordi det er positivt.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                      Og til homofile der ute; det har skjedd mye hva angår aksept av homofile, men selvom dere blir en mer og mer akseptert del av samfunnet så trenger dere ikke å være så åpenlyst stolte av det. Har flere homofile venner som jeg har måttet prate med om nettop dette fordi de var veldig opptatt av og vise ALLE hvor homofile de var og hvor stolte de var av det. Ro det ned et par hakk så vil kanskje flere homohatere der ute skifte mening...
                                      Hvorfor skal man ikke få være stolt av den man er? Skal negere bli litt mindre brune sånn at rasistene begynner å like dem? Kan ikke se noe poeng i at homofile skal rette seg etter homofober(idioter) sitt ønske for å få dem sin aksept.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Spntneous
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 1990

                                        #20
                                        Anbefaler alle å se south park-episoden hvor de omtaler en omstreifende bikergjeng for "fags". Den er meget oppklarende.

                                        allsp.com - sesong 13

                                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎