Hvor er aggresiviteten til folket?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Hvor er aggresiviteten til folket?

    Sundgot gir supporterene på Åråsen mye av æren for at de klarte å komme tilbake i går kveld.
    - De var fantastiske i kveld, sier Sundgot.
    Spørsmål: Hvorfor blir stemninga mot Odd skryti av?

    Svar: Aggresiviteten hos folk var tilbake. Hvor har det blitt av denne på en vanlig kamp?

    Sånn var det på Lerkendal også. Folk var punche, dytta borti sidemann hvis han ikke var med. Capoer som maser og jager på folk for å få dem med.

    Hvor er kjeftinga på de som ikke bidrar på feltet fra alle sammen?

    Mellom felt A og B er det så tamt. Øvre felt B er tamt. Der burde det være maks med trøkk! En hel hær av folk som bare står og ser på. Det må en holdningsendring til hos alle når det gjelder det å få med seg folk til å bidra.
  • *46*

    #2
    Personlig forstår jeg ikke at det klages så veldig på stemningen. Sitter på Strømmen Storsenter tribuna og synes det var bra med liv fra feltet. Var litt stille i noen perioder, men det må man regne med når man starter kampen med 1 sjanse og 2 mål i mot. Noen og en hver kan miste motet av det....

    Nå skal det sies at jeg er ikke helt den store på tribunekultur, jeg ser vel klart mest på fotballen og det er den jeg kommer for å se. Det som skuffer meg mest, er at det kommer knapt over 6 000 tilskuere.... Det er mye værre.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Opprinnelig skrevet av *46*
      Personlig forstår jeg ikke at det klages så veldig på stemningen. Sitter på Strømmen Storsenter tribuna og synes det var bra med liv fra feltet. Var litt stille i noen perioder, men det må man regne med når man starter kampen med 1 sjanse og 2 mål i mot. Noen og en hver kan miste motet av det....

      Nå skal det sies at jeg er ikke helt den store på tribunekultur, jeg ser vel klart mest på fotballen og det er den jeg kommer for å se. Det som skuffer meg mest, er at det kommer knapt over 6 000 tilskuere.... Det er mye værre.
      Det at det klages kommer av at jeg tipper bare halvparten på feltet bidrar,tenk hvor bra det kunne ha blitt om alle bidro.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13244

        #4
        Opprinnelig skrevet av *46*
        Personlig forstår jeg ikke at det klages så veldig på stemningen. Sitter på Strømmen Storsenter tribuna og synes det var bra med liv fra feltet. Var litt stille i noen perioder, men det må man regne med når man starter kampen med 1 sjanse og 2 mål i mot. Noen og en hver kan miste motet av det....

        Nå skal det sies at jeg er ikke helt den store på tribunekultur, jeg ser vel klart mest på fotballen og det er den jeg kommer for å se. Det som skuffer meg mest, er at det kommer knapt over 6 000 tilskuere.... Det er mye værre.
        Stemninga og trøkket etter Lotto-Brages 1. straffe var enorm, og dette holdt seg vel ut til laget slapp opp gassen på 70 min.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Opprinnelig skrevet av reka
          Stemninga og trøkket etter Lotto-Brages 1. straffe var enorm, og dette holdt seg vel ut til laget slapp opp gassen på 70 min.
          Så løsninga er altså flere tvilsomme og provoserende dommeravgjørelser?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • uutsi
            Medlem
            Bøffel
            • Nov 2007
            • 30

            #6
            Stemning

            Mangel på "trøkk" kan kanskje ha noe med valg av sanger å gjøre også? Man må ikke glemme at ikke alle 4000 medlemmer av kfl er like aktive, og når nye sanger blir intodusert uten at brorparten kan teksten, tar det jo litt tid før det sitter. Enig i at flere burde og kan bidra mer. Men på toppen av felt A og B står det nesten allid en gjeng tenåringer som er mere opptatt av sminke og mobilen sin enn av kampen, og det skaper jo ikke mere stemning... . Så lenge ståfeltet er åpen for alle, så betyr vel det at ikke alle kommer for å synge eller hoppe, men kun se kamp? Har ikke noe fasit, men kommer med et innspill

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              En av de sanga som var best mot odd var jo "en av de nye"
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Det at det klages kommer av at jeg tipper bare halvparten på feltet bidrar,tenk hvor bra det kunne ha blitt om alle bidro.
                Der jeg sto, ca. 10 meter ovenfor Rønnern, virket det som om stemningen var veldig god. Da jeg snudde meg, så jeg imidlertid at det var nesten ingen oppover på feltet som sang.

                Kommentar

                • MoBee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 958

                  #9
                  Jeg har prøvd et par ganger å rope ut mellom sanglinjene: SYNG DA! Og det har fungert litt på folk rundt meg. Problemet er at jeg føler at jeg "ikke har rett til det". Men jeg tror at hvis alle her inne som står på feltet og føler det samme som meg - at få bidrar mye, og flest bidrar lite - kjemper litt for å få folk til å bidra mer, så kan det bli bedre. Også føles det bedre når flere gjør det. Jeg vet at flere gjør dette, men ikke alle som tror vi kan være ennå bedre.

                  Når dommeravgjørelser går i mot og fugla sliter vekker det sterke følelser hos folk. Og da er det enkelt å være med fordi man trenger å få utløp for følelsene.
                  Men når ting går bra, så er det kun rundt måla man har de følelsene, og dermed har man ikke det behovet, hvis dere skjønner.
                  Derfor er det viktig å få folk til å være i konstant frenzy! Og vekke folk.

                  Mine tanker rundt ting hvertfall

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #10
                    Syns vi bør få frem at alle har et ansvar for å bidra det de kan på stemningssiden når de står på feltet. Enten det gjelder å gi maks selv eller pushe andre. Stor tommel opp til deg MoBee som prøver å dra igang de rundt deg! Om du var i tvil så er du ved din fulle rett til å pushe folk du også.

                    Mot enga bør det deles ut flyers ved trappene og folk bør pushes allerede der. Vi trenger at alle tar ansvar for å pushe seg selv til å gi maks og passe på at sidemannen gjør det samme. Som Macho-Morten sier det: Massesuggesjon! Da blir det som Per Arne pent kaller det: Betongorgasme
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      #11
                      Aggressiviteten ble svekket etter at Tommy sluttet som forsanger, men sikkert ikke hele forklaringen.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • tonkro
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 337

                        #12
                        Helt enig!!!!! Få tilbake Tommy (?) som forsanger!!!! Skuffa over Kanarifansen det siste året!

                        Var på treninga på lørdag,og der var UFC i flertall. Veldig imponert av de,støtter laget uansett,møter opp på treninger,bortekamper (uansett om de er i Trondheim eller Kristiansand) Vi trenger flere av de (hva jeg vil kalle "ildsjeler")!

                        Kommentar

                        • Mingus
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2004
                          • 193

                          #13
                          Aggressiviteten var mye bedre med Tommy som forsanger. Uten tvil! Synes ikke Rønnern greier å få feltet med seg like bra. Det blir litt for tamt. Mangler litt på timing av sanger/rop også. Bevares, han gjør mye bra, men den ultimate mental forsangeren er han ikke..

                          Når det er sagt så valset vi over søppla sangmessig i går. Hørte ikke noe fra den gjengen før offside målet var et faktum.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎