Unnskyld Thomas Solvoll

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Unnskyld Thomas Solvoll

    Må bare beklage at det finnes idioter blandt oss som kaster ting inn på banen,noe må ha sett hvem som kastet og jeg håper vedkommende blir KASTET på hode og ræva ut av kfl. Samtidig så må jeg legge til at når vi ropte dommerjævel i 1 omg når Du lå skada nede ,så var det pga at vi blei snytt for et straffespark ikke pga at du lå nede. Nok en gang Unnskyld.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Sendte også denne til han på facebokk og her er svaret hans.Hei. Takk for det. Ikke noe problem det. Ser på dere som en fin supporter gjeng. Så det er inget problem fra min side. Men det er klart ikke noe godt å få en stein i, et fra før ganske ømt hode... Men idioter finnes det alle steder,det har vi helt garantert her i Hønefoss også,så er ikke enkelt å få gjort noe med. At dere skriker dommerjævel mens jeg ligger nede er ikke noe problem. Ingen tvil om at dere ble snytt for en klar straffe,og vi fikk en veldig billig. Men setter pris på mailen din Dere får ha masse lykke til videre dere også

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Thomas Solvoll fikk nettopp en stor stjerne i boka mi. En mann med æren i behold etter min mening!

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Virker som en kjernekar. Det gjør det egentlig enda tristere med steinidioten.
        Tommel opp til Solvoll og en gigantisk tommel ned til idoten.

        Kommentar

        • 36.
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2009
          • 121

          #5
          Forstår ikke hvorfor noen gir tommel ned på trådstarters innlegg. Kom gjerne med forklaring?
          Seksogtredve år

          Kommentar

          • egil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1119

            #6
            Opprinnelig skrevet av 36.
            Forstår ikke hvorfor noen gir tommel ned på trådstarters innlegg. Kom gjerne med forklaring?

            Fugla, Kopperud, Skinke og UFM1, vi venter fortatt på en forklaring!
            KFL - medlem nr 23

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Tja.. Hvis ingen ønsker å forklare noe, så må man jo bare anta at:

              1, Det er ingen grunn til å beklage at det finnes idioter blandt oss som kaster ting inn på banen.

              2. Det er garantert at ingen har sett hvem som kastet.

              3. Man ønsker ikke at den/de som gjorde det skal kastes ut av KFL.

              4. Dommerjæver-ropene hadde helt andre årsaker, eller

              5. Noen liker faen ikke at at andre unnskylder seg på vegne av dem.

              Pick your point.
              Last edited by Stray Cat; 29.07.2010, 20:12. Begrunnelse: "det"
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Kopperud
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2006
                • 1697

                #8
                1, Det er ingen grunn til å beklage at det finnes idioter blandt oss som kaster ting inn på banen.

                2. Det er garantert at ingen har sett hvem som kastet.

                3. Man ønsker ikke at den/de som gjorde skal kastes ut av KFL.
                Ultras Felt C 2005x2015

                Lillestrøm & Bajen

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av egil
                  Fugla, Kopperud, Skinke og UFM1, vi venter fortatt på en forklaring!
                  Man må ikke gi en forklaring heller. Er ikke dermed bestemt at er man imot så MÅ man forsvare seg for det

                  Kommentar

                  • koppen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 456

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Må bare beklage at det finnes idioter blandt oss som kaster ting inn på banen,noe må ha sett hvem som kastet og jeg håper vedkommende blir KASTET på hode og ræva ut av kfl. Samtidig så må jeg legge til at når vi ropte dommerjævel i 1 omg når Du lå skada nede ,så var det pga at vi blei snytt for et straffespark ikke pga at du lå nede. Nok en gang Unnskyld.
                    at du beklager deg til solvoll, fordi en fjott kasta en stein blir jo helt meningsløst, blir som om jeg skulle beklage meg ovenfor eriksen om du hadde hatt deg med dama hans.. hvis noen skal beklage er det isåfall kasteren selv.
                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                    Kommentar

                    • KickassKlemp
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2005
                      • 88

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av koppen
                      at du beklager deg til solvoll, fordi en fjott kasta en stein blir jo helt meningsløst, blir som om jeg skulle beklage meg ovenfor eriksen om du hadde hatt deg med dama hans.. hvis noen skal beklage er det isåfall kasteren selv.
                      Ingenting er meningsløst med det. Alle medlemmer av KFL assosieres med resten av KFL, LSK og meg sjæl. Vi støtter alle det samma, tror jeg og håper jeg, sportslig og etisk. Når en av OSS gjør noe som resten ikke ønsker å assosieres med, tar flere det personlig. Man kan alle skylde på utskudd, men hvis vi er imot dårlig/skadelig opprørsel alle mann, er en beklagelse på sin plass. Jeg vil alltid beklage noe et medlem gjør, om jeg så er ufattelig uenig med personen. KFL skal ikke oppvise oppførsel som detta, kaster du dritt på spillere beklager jeg stort på vegne av oss alle, og håper alle gjør sitt for at sånt ikke skjer igjen. Og selvfølgelig skal kastreren beklage sjøl, men han gjør det ikke.
                      Klempern. Translation german-english: Hammer
                      Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9372

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av koppen
                        at du beklager deg til solvoll, fordi en fjott kasta en stein blir jo helt meningsløst, blir som om jeg skulle beklage meg ovenfor eriksen om du hadde hatt deg med dama hans.. hvis noen skal beklage er det isåfall kasteren selv.
                        Det skapte sikkert goodwill hos Solvoll. Som tross alt er en real fyr

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎