2-åring på kamp?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SAEDbeger
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 421

    Spørsmål 2-åring på kamp?

    Svogern som er bilentusiast er bortreist og tenkte å utnytte dette med å ta med nevøen på fotball på lørdag (vs. konsvinger). Må døtte inn litt sunne interesser tidlig her.

    Han er 2 år og jeg ble plutselig usikker på hvor unge barn jeg har sett på match før. Er dette for smått? Tenkte selvfølgelig å sitte på strømmen storsenter tribunen og se over til de voksne barna
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #2
    Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
    Svogern som er bilentusiast er bortreist og tenkte å utnytte dette med å ta med nevøen på fotball på lørdag (vs. konsvinger). Må døtte inn litt sunne interesser tidlig her.

    Han er 2 år og jeg ble plutselig usikker på hvor unge barn jeg har sett på match før. Er dette for smått? Tenkte selvfølgelig å sitte på strømmen storsenter tribunen og se over til de voksne barna
    Hvorfor skulle det være for tidlig? Trygve aka Trigz hadde med sin sønn når han var halvannen måned hvis jeg ikke husker feil :-)
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #3
      Jeg har med en treåring imorgen. Han har vært med på Åråsen for over 1 år siden og, på KFL-feltet. (JK-kanaris) Var null stress det..

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        #4
        Bare ikke glem øreklokker! Kjøpt barneklokker på Claes og Ohlson, og festet LSK klistremerker på dem. Funker som rakkern.
        (Max har gått med sine siden han stod opp idag. Har en liten pause nå frem til kamp, hehe)

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎