LSK-Ålesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #61
    når man ser den filmen er det jo veldig lett å se hvor folk ikke bidrar.. på sanger som det klappes (på "ååh sportsklubben" la jeg spesielt merke til det) så står folk med arma i kors og ikke gjør noenting...

    En annen ting er at når man velger å stå som nærmeste nabo til forsangerstolen til Ronnie så bør man bidra, ikke stå med arma i kors og ikke synge en eneste sang! Da får man heller overlate den plassen til noen som kan bidra mere og hjelpe Ronnie osv..
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #62
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho

      En annen ting er at når man velger å stå som nærmeste nabo til forsangerstolen til Ronnie så bør man bidra, ikke stå med arma i kors og ikke synge en eneste sang! Da får man heller overlate den plassen til noen som kan bidra mere og hjelpe Ronnie osv..
      Er det ikke bedre å spre de mest aktive i mindre grupper, slik at man drar med seg flere? Jeg var veldig aktiv når jeg stod på feltet, høyt på felt b. Da merket jeg at det var mange som hang seg på når jeg og mine venner tok i.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #63
        Er det ikke bedre å ha en sterk forsangergruppe så starten på sangen blir høyere og fortere spredd utover på feltet?
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #64
          Er nok ikke vits å spre folk i grupper noe mer utover nå. Vi har hovedforsangerfeltet på midten, Mykle og co på Felt C og UFC på Felt A. Det skal være mer enn nok for å få folk til å bidra på hele feltet.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            #65
            Jeg er enig med det mange sier her, nemlig at stemningen var ganske laber. Men på felt c, fra rad 13 der jeg og gjengen står, ned til gjerdet var det ganske bra de første 30 av 1 omg. og de siste 20 av 2 omg.

            Etter å ha stått på samme sted sammenhengende i 2 år nå har jeg bitt meg merke i at det har tendenser til å dø rett bak meg. (dvs rad 14) Men de dagene jeg er i slaget og har fått et par pils mer enn vanlig så klarer jeg og de 3-4 jeg står med å dra med oss et par rader bakover. Og når mykle hadde et psyko-utbrudd på tribunen på søndag så klarte han å få igang et par stykker på øvre c. Det jeg vil frem til er at hvis man klarer å plassere engasjerte folk (ikke forsangere) spredt rundt på feltet så vil hver av disse klare å dra med seg mange fler. 200 stykker som står i en klump drar ikke med seg en eneste sjel bortsett fra de som står i umiddelbar nærhet. Men klumpen har en annen viktig funksjon som gir den livets rett og det er at den er en slags garanti for en viss stemning uansett hvordan det går på banen.

            Så jeg synes det er opp til alle og enhver av oss engasjerte her inne å ta meg seg et par kompiser og stelle seg et sted man vanligvis ikke ville stått pga dårlig liv, og gi alt... DA vil vi få med oss mer av daukjøttet på feltet...

            Til slutt.... STOR tommel opp til ufc for prestasjonen på søndag. Det var ingen stemningshøydare, men dere gir dere aldri uansett hva faen som skjer. Og Myklebust: Jævla psykopat :P
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎