Boikott av Haugesundkampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Blir det flere aksjoner fra andre supportere, eventuelt bannere i kampene om hva supporterne syns om mandagskamper?

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Det som er dumt nå er at nå er alt over liksom. Det vi må få til nå er jo å få med resten av supporter Norge på mandagskamperaksjon.

      Skjer det ikke noe videre så har denne boikotten vært "bortkasta" i den forstand.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        Opprinnelig skrevet av Tony
        Det som er dumt nå er at nå er alt over liksom. Det vi må få til nå er jo å få med resten av supporter Norge på mandagskamperaksjon.

        Skjer det ikke noe videre så har denne boikotten vært "bortkasta" i den forstand.
        Det spørs vel hva man ønsker å oppnå. Jeg tror man har fått rettet søkelyset på noen av problemene med mandagskamper, nemlig sent oppsett og skjev fordeling. Dette tror jeg TV2 vil se på ved fordeling av fremtidige mandagskamper. Hvis målet er å bli kvitt mandagskampene, tror jeg vi har langt igjen.

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Tviler sterkt på at TV2 kommer med tv oppsettet i god tid i forhold til sånn det er i dag pga. gårsdagen. Nå må det fortsettes å jobbe med dette.

          Når fokuset på dette er oppe, er det dummeste vi gjør nå å klappe oss på skuldra og være fornøyd med boikotten. Dette må være starten på et forhåpentligvis samla supporter Norges syn på mandagskamper og hvor lang tid vi får vite tv kampene.

          Så får vi se da, om denne tråden blir dratt opp til neste år eller ikke.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Det som burde skje nå er at de andre supportergruppene også sørger for publisitet og at NSA tar opp pinnen og innleder en dialog med aktørene(og viser at de gjør det utad). NSA har vi dessverre ikke sett et pip av enda.. Skinke!

            Om ikke NSA sørger for dialog og viser supporter-Norge at noe skjer så kan det fort bli en ren hatkampanje mot NFF og TV2. Da tror jeg de bare vender ryggen til og bare driter i oss.
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Om ikke NSA sørger for dialog og viser supporter-Norge at noe skjer så kan det fort bli en ren hatkampanje mot NFF og TV2. Da tror jeg de bare vender ryggen til og bare driter i oss.
              Jansen-Hagen sine kommentarer i media før kampen viser vel at han allerede er langt på vei, med påstanden om at "LSK hyler etter oppmerksomhet i riksmedia."
              Knurr...

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Fra tribunekultur.com rundt mandagskampen Hønefoss-Start:

                Har styrt med Fosseberget de siste dagene for å få til noe rundt vår kamp på mandag mot dem, i det minste 15 minutter med sangnekt, men fikk et endelig negativt svar i dag.

                "Det blir dessverre ikke noe fra vår del. Dere har vår fulle støtte, men i den situasjonen vi er i nå, mener folk det blir noe feil å gjøre dette"

                For så vidt fair nok av dem. De trenger ikke bekymre seg over mandagskampene i Adecco-ligaen.

                Føler dette gjenspeiler litt situasjonen vi er i.
                PS: Kanskje bytte navn på denne tråden nå ettersom Haugesund kampen er over

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎