Boikott av Haugesundkampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
    Jeg mistenker at vi får se en tv sending hvor davy og gjengen sitter å prater om hvor forferdelige kanarifansen er, som ikke støtter laget sitt. Det skal bli deilig å igjen være del av en klubb som alle elsker å hate Håper så mange som mulig kommer til martins og ser kampen for å begrense tv2 sine inntekter på tv sendingene... Håper også at Gilbert putter ett mål med hånda igjen bare for å forsterke hatet mot klubben vår
    Med mindre du har en "seer-måler" i stua vet ikke tv2 om du ser på eller ikke så det er ikke noe å tenke på.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Fritz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 1033

      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
      Håper også at Gilbert putter ett mål med hånda igjen bare for å forsterke hatet mot klubben vår
      Eh, akkurat den typen hat klarer vi oss godt uten...

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        For de som ønsker å gjennomføre boikotten 100% ved å faktisk ikke se fjernsynsoverføringen ( joda, det er hele grunnen til boikotten), så informerer jeg dere om den andre herlige klubben i byen, Flisbyen Ballklubb.

        Vi spiller hjemmekamp på Lillestrøm Idrettspark mot Ull/Kisa2 klokka 20:00. Det er åpent kiosksalg og alt det derre der.
        Gratis inngang for Flisbyen-supportere.

        Kommentar

        • okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

          Opprinnelig skrevet av sniper
          For de som ønsker å gjennomføre boikotten 100% ved å faktisk ikke se fjernsynsoverføringen ( joda, det er hele grunnen til boikotten), så informerer jeg dere om den andre herlige klubben i byen, Flisbyen Ballklubb.
          Eller eventuelt kan du følge kampen på LSK-LIVE. Vi oppdaterer fra Haugesund stadion med livechat på LSK.NO!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            Til alle som boikotter:

            Skal dere se kampen på fjernsynet? Blir det mange på Martins i dag?

            I så fall, hva er da poenget med boikotten?

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              Opprinnelig skrevet av sniper
              Til alle som boikotter:

              Skal dere se kampen på fjernsynet? Blir det mange på Martins i dag?

              I så fall, hva er da poenget med boikotten?
              hva har det å si om det er folk på martins å ser på kampen der? Kampen hadde gått uansett på martins boikott eller ikke, samme om det er 20 eller 200stk som ser på tvene på martins?
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                Poenget med boikotten er jo å vise at fansen ikke får møtt opp på plass for å støtte med mandagskamper i langvekkistan som varsles på kort tid.

                Når fansen ikke er på plass gjør det også noe med kampopplevelsen og stadionstemningen som er en del av produktet tv2 selger. Og dét er vel poenget her.. De hører jo ikke på TV2s TV'sending, eller på stadion om det er kembo-stemning på Martins.

                Kommentar

                • detvarvondtdet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 398

                  Noen som vet om TV2 har et team på Martins i kveld?
                  Ville ikke overaske meg om TV2 sender reporter+kameramann innom puben... Det vil ikke være første gang.
                  "Dere kan sitere meg på dette:
                  Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                  Fjøra

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    TV2 sender garantert et kamerateam til Martins i dag.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Opprinnelig skrevet av sniper
                      Til alle som boikotter:

                      Skal dere se kampen på fjernsynet? Blir det mange på Martins i dag?

                      I så fall, hva er da poenget med boikotten?
                      Hvor vil du henn med denne Petter.

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Hvor vil du henn med denne Petter.
                        Det jeg vil er:

                        Dersom dere ser kampen på fjernsyn, så støtter dere jo produktet dere boikotter. Da blir det i mine øyne en meningsløs boikott.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Opprinnelig skrevet av sniper
                          Det jeg vil er:

                          Dersom dere ser kampen på fjernsyn, så støtter dere jo produktet dere boikotter. Da blir det i mine øyne en meningsløs boikott.
                          Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Det som ikke stemmer er at boikotten er meningsløs. Den fungerer på de to måtene jeg skisserte her, selv om man ikke lar være å se kampen. Men de som ønsker det bør jo gjerne følge LSK-live istedet. (Men okb og trigz er jo på kamp, så da blir vel det også feil ifølge din tankegang)
                            Nå tilegner du meg saker og ting jeg aldri har sagt.
                            Jeg sier at det blir kokkos å se TV2 i kveld, siden det er de som setter opp det uforståelige kampoppsettet som er grunnen til boikotten.
                            LSK, NRK Radio eller andre medie-instanser følger jo bare det uforståelige kampoppsettet de, og dekker kampen som de pleier.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av sniper

                              Sniper
                              som helt klart boikotter TV2 i kveld
                              Beklager at jeg klipper bort innlegget ditt, men boikotter du tv2 eller LSK ikveld? Å Drite i å dra på kampen sender ett klart budskap, å drite i å se kampen på martins eller på tv gjør ikke det hverken den ene eller den andre veien.

                              at tv2 kommer til martins ikveld er utelukkende positivt, mere mediaomtale og større fokus på dette. Siste delen her var ikke ett svar til deg Sniper, men ett svar til debatten.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.
                                Stemmer det ikke? KFL boikotter kampen pga mandagskampoppsettet til TV2. er ihvertfall slik jeg leser dette:

                                Vi mener at TV2 dreper supporterkulturen med sitt uforståelige mandagsoppsett. Med lang reisevei krever det fort to dager fri fra jobb eller skole for å følge laget sitt. Det blir også en svær ekstrakostnad for supportere som uansett bruker tusenvis av kroner for å se kamper gjennom en hel sesong. Det blir da et fåtall supportere som har anledning til å møte opp, og det legger en kraftig demper på tribunelivet. Vi kan ikke skjønne annet enn at det er med på å undergrave det produktet TV2 kunne levert sine seere. Vi håper at det kan åpne øynene til publikum og TV-seere når bortefeltet står tomt under kampen mellom Haugesund og Lillestrøm.


                                Vi er uansett imot mandagskamper, men når først den realiteten er her kan vi ikke skjønne annet enn at det må være mulig å sette opp oppgjør med kort reisevei for bortesupportere. Det må også være mulig å ta hensyn til at noen klubber i Tippeligaen har betydelig større supportergjenger enn andre og derfor et høyere bortefølge.
                                Derfor synes jeg det er rart at man samles for å se kampen på Martins. På TV2, kanalen som setter opp disse uforståelige mandagskampoppsettene, hele grunnen til at det er boikott.
                                Eller har jeg misforstått?

                                Sniper
                                som helt klart boikotter TV2 i kveld

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Beklager at jeg klipper bort innlegget ditt, men boikotter du tv2 eller LSK ikveld? Å Drite i å dra på kampen sender ett klart budskap, å drite i å se kampen på martins eller på tv gjør ikke det hverken den ene eller den andre veien.
                                  Boikotter tv2, følger kampen gjennom andre mediainstanser.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Opprinnelig skrevet av sniper
                                    Stemmer det ikke? KFL boikotter kampen pga mandagskampoppsettet til TV2. er ihvertfall slik jeg leser dette:



                                    Derfor synes jeg det er rart at man samles for å se kampen på Martins. På TV2, kanalen som setter opp disse uforståelige mandagskampoppsettene, hele grunnen til at det er boikott.
                                    Eller har jeg misforstått?

                                    Sniper
                                    som helt klart boikotter TV2 i kveld
                                    Noe av grunnen til boikott er jo tidsfrister og reisevei. Og at Du boikotter i kveld er jo kun pga at Byen spiller kamp i kveld eller????

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                      Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.
                                      Sånn sett spiller det heller ingen rolle, med unntak av hvis alle i kfl har en sånn måleboks på tven.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Det som ikke stemmer er at boikotten er meningsløs. Den fungerer på de to måtene jeg skisserte her, selv om man ikke lar være å se kampen. Men de som ønsker det bør jo gjerne følge LSK-live istedet. (Men okb og trigz er jo på kamp, så da blir vel det også feil ifølge din tankegang)
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Å Drite i å dra på kampen sender ett klart budskap, å drite i å se kampen på martins eller på tv gjør ikke det hverken den ene eller den andre veien.

                                          at tv2 kommer til martins ikveld er utelukkende positivt, mere mediaomtale og større fokus på dette.
                                          Sender et enda sterkere signal dersom det er tomt på Martins, eller at man følger kampen gjennom en annen media-instans når TV2 kommer.

                                          De kan jo lage saken slik: Boikotter kampen PGA TV2, men ser likevel kampen PÅ TV2.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎