Seiersfester i gamle dager

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

    Seiersfester i gamle dager

    De fleste av oss husker seiersfesten etter cupgullet i 2007 med glede, men hvordan var det i gamle dager egentlig?

    Var det noen fest på torget i 1976 da vi vant serien, eller var det kun medaljeutdeling på Åråsen?

    Hva med i 1977 når vi vant både serie og cup, var det noen festivitas i Lillestrøm etter noen av de triumfene, eller kun på Ullevål og på Åråsen etter siste seriekamp?
    KFL - medlem nr 23
  • Ballen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 227

    #2
    husker vi vant serien i 89, halvfullt stadion på siste kamp, og ganske dårlige tilskuertall sesongen igjennom. David Hay som trener og stort sett 1-0 seiere sesongen igjennom dro ikke publikum til Åråsen desverre. Mener allikevel å huske at det var feiring på torvet med spillerne på scenen, ble ingen storslagen feiring for undertegnede da han nylig hadde fyllt 11 år

    mener også å erindre å ha vært på torvet da "Kråka" ordna cupgull i 85, men minnene fra ullevål i 86 (jævla Nils Solstad) og ikke minst 92 (med Arne E som forærte trøndera gullet på overtid) sitter sterkere desverre, ble ingen feiring da men husker jeg knakk flagget mitt i sinne på vei ut av ullevål etter 2-3 mot trøndera.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Opprinnelig skrevet av Ballen
      husker vi vant serien i 89, halvfullt stadion på siste kamp, og ganske dårlige tilskuertall sesongen igjennom. David Hay som trener og stort sett 1-0 seiere sesongen igjennom dro ikke publikum til Åråsen desverre. Mener allikevel å huske at det var feiring på torvet med spillerne på scenen, ble ingen storslagen feiring for undertegnede da han nylig hadde fyllt 11 år

      mener også å erindre å ha vært på torvet da "Kråka" ordna cupgull i 85, men minnene fra ullevål i 86 (jævla Nils Solstad) og ikke minst 92 (med Arne E som forærte trøndera gullet på overtid) sitter sterkere desverre, ble ingen feiring da men husker jeg knakk flagget mitt i sinne på vei ut av ullevål etter 2-3 mot trøndera.
      Var ikke halvfult en gang tror det var ca 2700 på den siste kampen.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎