Fugla - Brann søndag 17.10 klokka 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Når vi er så få syngende som vi er for tiden så er nok ikke løsningen å dele opp i 2 forskjellige felt.

    Den beste løsningen etter min mening hadde vært om man hadde fått tettet igjen sidene og bak på RB tribunen og stått der.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #22
      2 felt er en dårlig løsning. Rønnern og resten av klumpen: hva mener dere? Ville dere vært me over på RB hvis det hadde bidratt til at vi ble bedre visuelt og lydmessig?
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        2 felt nå funker ikke. Men hvis vi blir mange nok etterhvert kan det være et alternativ.

        Det er dumt at bortesupportere skal enkelt dominere lydbildet på Åråsen

        Kommentar

        • Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

          #24
          Var vel ikke noe problem tidligere at bortefans hørtes bedre enn oss. Om folk på feltet gir 100%, pisser vi på det som kommer i eliteserien. Om alle som står på feltet i dag tar ansvar for å få med folka rundt seg, er jeg sikker på at dette blir knallbra. Folk som står på feltet uten å bidra er bare ødeleggende for den totale stemninga. Det er snakk om 90+ 1 gang i uka, da må det være mulig for de fleste å flagge/synge non stop! Ta det som en treningsøkt. Drar man på kamp for å se hele matchen, prate i tlf, fortelle sidemannen hvor drita du var i går eller ete pølser, kan man fint velge mellom 3 andre tribuner. Som stående supporter har man en jobb å gjøre, synge klubben fram til poeng!

          Det må oppfordres til deltagelse om man velger å kjøpe billett til en ståplasseksjon.

          Å flytte til rb er ingen god løsning iom at tribunen ikke er tett bakover. UFC stod der en periode i 06(?) og det funka heller dårlig lydmessig. Feltet er det eneste alternativet pr dags dato.
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #25
            Kvaliteten blir nok bedre når Youtube har behandla ferdig filmen

            BORKED

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #26
              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
              Var vel ikke noe problem tidligere at bortefans hørtes bedre enn oss. Om folk på feltet gir 100%, pisser vi på det som kommer i eliteserien. Om alle som står på feltet i dag tar ansvar for å få med folka rundt seg, er jeg sikker på at dette blir knallbra. Folk som står på feltet uten å bidra er bare ødeleggende for den totale stemninga. Det er snakk om 90+ 1 gang i uka, da må det være mulig for de fleste å flagge/synge non stop! Ta det som en treningsøkt. Drar man på kamp for å se hele matchen, prate i tlf, fortelle sidemannen hvor drita du var i går eller ete pølser, kan man fint velge mellom 3 andre tribuner. Som stående supporter har man en jobb å gjøre, synge klubben fram til poeng!

              Det må oppfordres til deltagelse om man velger å kjøpe billett til en ståplasseksjon.

              Å flytte til rb er ingen god løsning iom at tribunen ikke er tett bakover. UFC stod der en periode i 06(?) og det funka heller dårlig lydmessig. Feltet er det eneste alternativet pr dags dato.
              En fordel med å flytte til en kortside er vel at man kanskje kan bli kvitt dem som bare kommer på feltet for å "se" fra en av de beste og billigste plassene ? dem som ikke synger. Eller ?
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

                #27
                Opprinnelig skrevet av Jens
                Jeg vil på det sterkeste anbefale kanarifansen å bruke tia fra kl 13-15, på å støtte Flisbyen på stadion denne dagen. Kan varme opp stemmene, finjustere sanger. Flisbyen rykker opp i 3. med seier her! Perfekt oppvarming til LSK-Brann.

                Mvh
                Jens B.
                Først og fremst: gratulerer med opprykket!! Har sett et par av oppgjøra mellom FBK og Åkrene på Lillestrøm stadion (Siste gang i bitende kulde i høstmørke '08) og det er ganske sjarmerende.

                Du har vel ikke noe hjerte for Sportsklubben og har omtalt Sportsklubben som et "tullelag", samt blir sjokka over at KFL ikke la opp programmet i forkant av Brann-kampen ift FBK.. Men går det an å snu denne nå?

                Jeg vil på det sterkeste anbefale F.U.C.K. å bruke lørdagen, på å støtte Sportsklubben på Ullevål fra 17.00-19.00 denne dagen.

                Trenger flest mulig folk
                Nok en gang: gratulerer med opprykket!
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎