Godset-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #41
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Det er det samme klippet jeg har sett og noen har vell navnet på disse 2 ,gi navna til Lsk og la dem betale for seg.
    Det sykeste med det klippet er ikke han som står og tramper, men at det faktisk kommer en seterygg flyvende ned fra tribunen. Da snakker vi bevisst hærverk.

    Men tak eller ikke, moro blir det i Drammen uansett!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #42
      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Jeg hadde egentlig ikke tenkt og nevne det men siden flere har sett dette legger jeg ved stemningsfilmen fra 1-1 målet fra VG.NO.
      På 03.40 ser man tydelig to personer som står bevisst og tramper på stolene.

      Ut med svina spør du meg.................:evil::evil::evil:
      http://vglive.no/#lv=highlights-1000...match=10002026
      Noen bør kjenne igjen disse 2 og navngi dem til Lsk.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #43
        INGEN burde navngi disse to da det er angiveri og noe av det feigeste som finnes. Men personene selv burde stå frem, slik jeg gjorde, og erkjenne det de har gjort. Gjør de det så vil kanskje folk få et snev av respekt for personene.
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #44
          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
          INGEN burde navngi disse to da det er angiveri og noe av det feigeste som finnes.
          Hva er feigt med det? Jeg er ingen stor fan av å navngi personer selv. Men å feire ett mål mot søppla ved å stå bevist å sparke i stykker stoler, så fortjener mann å bli navngitt.
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Kopperud
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2006
            • 1697

            #45
            Tyste på egne fans er lavmål uansett
            Ultras Felt C 2005x2015

            Lillestrøm & Bajen

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #46
              Opprinnelig skrevet av Skinke
              Hva er feigt med det? Jeg er ingen stor fan av å navngi personer selv. Men å feire ett mål mot søppla ved å stå bevist å sparke i stykker stoler, så fortjener mann å bli navngitt.
              Herregud mann, du har da en god del seter på samvittigheten selv fra tidligere år. Har du selv gått til klubben og gjort opp for disse?

              Å ødelegge seter er håpløst og jævli unødvendig. Men jeg kjenner jeg blir litt småkvalm på vegne av alle som skal leke uskyldig her.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                #47
                Enig med Vestfold. Er nok mange her med svin på skogen som drar seg unna skyld. over 100 seter ble ødelagt og jeg vil tro disse ikke ble ødelagt av folk med unger og kjerringer på sidene, men av engasjerte supportere, i og rundt klumpen. Så hvis man først skal navngi noen så begynn med å navngi dere selv...

                Men én liten ting. Hvorfor har vi hengt oss opp i stolene egentlig. De er vel kostnadsmessig ubetydlige i forhold til billettutstyret som ble ødelagt. Her snakker vi maskiner som høyst sannsynlig koster titallstusen pr stk. Bevisst hærverk som det er jeg sterkt imot og det er på grensen til å være alvorlig nok til at jeg kunne navngitt personen(e) som har gjort det.
                Last edited by HolterKanaris; 03.11.2010, 20:20. Begrunnelse: tillegg
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Kopperud
                  Tyste på egne fans er lavmål uansett
                  Generelt sett, Vi er fotballsupportere, ikke gjengkriminelle. Da ser jeg heller ingen grunn til å tilpasse meg gjengenes koder.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Herregud mann, du har da en god del seter på samvittigheten selv fra tidligere år. Har du selv gått til klubben og gjort opp for disse?
                    Om jeg har, har selv tatt kontakt med personer i lsk og tatt på ett stykk seterygg. Hva som har skjedd for flere år siden kan jeg vel neppe gjøre noe med, men om jeg har nok noen stoler på samvittigheten, stemmer det.
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                      Herregud mann, du har da en god del seter på samvittigheten selv fra tidligere år. Har du selv gått til klubben og gjort opp for disse?

                      Å ødelegge seter er håpløst og jævli unødvendig. Men jeg kjenner jeg blir litt småkvalm på vegne av alle som skal leke uskyldig her.
                      Jeg leker ikke uskyldig, jeg er uskyldig

                      Poenget ditt mot Skinke er egentlig veldig bra. Nær sagt ingen av de som ødelegger stoler, og som i dette tilfellet kanskje har ødelagt for resten av LSKs syngende supporter, innrømmer det og gjør opp for seg i forhold til klubben. Derfor er valget enten indrejustis eller angiveri. Håper enkelte miljøer der stolknusing er en sport, kanskje kan sette en stopper for dette innad i egne rekker.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

                        #51
                        Mener de burde pekes ut. Så kan de få straff med å sitte i billettlukene før noen hjemmekamper neste år. Det blir en 3x Vinn. Blir ikke bedre en det .
                        Fans som ødelegger med vilje kommer aldri til å bli "en av mine", og hadde ikke hatt noe problem med å peke de ut
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                        Nei til NFF!

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Generelt sett, Vi er fotballsupportere, ikke gjengkriminelle. Da ser jeg heller ingen grunn til å tilpasse meg gjengenes koder.
                          Det er ingen "gjengkode". "Common knowledge" vil jeg påstå at det er? Her er det selvfølgelig også en sammenheng med forbrytelsens karakter. Mord, voldtekt, vold og andre ting som blir utført mot andre mennesker er helt klart ting som er alvorlige nok til at man burde navngi personen
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #53
                            Det er forskjell på tysting og indrejustis. De som er illojale mot LSK og supportermiljøet i Lillestrøm er de som påfører unødvendige utgifter og dårlig rykte. Blir de angitt av sine egne er det indrejustis og ikke tysting.

                            Og jo, hat mot tystere er gjengkode.

                            En lur ting å leve etter er å ikke gjøre noe du ikke kan stå for i ettertid
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                              Det er forskjell på tysting og indrejustis. De som er illojale mot LSK og supportermiljøet i Lillestrøm er de som påfører unødvendige utgifter og dårlig rykte. Blir de angitt av sine egne er det indrejustis og ikke tysting.

                              Og jo, hat mot tystere er gjengkode.

                              En lur ting å leve etter er å ikke gjøre noe du ikke kan stå for i ettertid
                              Det er jeg 100% enig i. Som jeg skriver så mener jeg absolutt at de som har bidratt burde stå frem, men det er ikke andres ansvar å peke ut noen.

                              Visste ikke at det var del av en gjengkode. Har aldri vært med i noen "gjeng", men jeg synes fortsatt ikke det er riktig å blande seg. Helt siden jeg var veldig liten har jeg blitt opplært til å aldri sladre/tyste på noen. Det er mulig det er feil, men det faller naturlig for meg og hvis jeg går vekk fra det så mister jeg min egen integritet. Dermed kunne jeg aldri navngitt personene i den filmen, selvom jeg visste hvem de var. Men jeg har stått for det jeg har gjort, sendt mail til LSK og tilbudt meg å gjøre opp for min del av skadeverket hvis klubben ønsker det.

                              Noen som er like lei diskusjonen om søplakampen som meg og gjerne vil bruke denne tråden til det den er til? Nemlig å prate om sesongens siste kamp på Marienlyst. Harrybyen skal drikkes tørr for malt og humle Jeg bruker hver dag denne uken til å mobilisere en sliten og lei kropp til å hjelpe meg i et par timer på søndag. Det er jammen ikke lett. Merker at de siste kampene har vært tunge og Tourettes light-syndromet mitt er på vei tilbake for fullt. Denne gangen skal jeg klare å holde sinnet i sjakk. Likegyldig til laget vi spiller mot og likegyldig til mannen som skal holde orden på kampen. Hvis spillerne klarer å trille ball slik de får betalt for å gjøre så ligger alt til rette for at jeg endelig kan fokusere fullt og helt på å synge, hoppe og klappe i 90 min igjen.
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #55
                                Lett å sitte etterpå å skulle tyste og peke ut. Folk får ihvertfall være tøffe nok til å snakke til folk man ser står å tramper på stoler så de ryker og ikke sitte å klage i ettertid. Bedre å gjøre noe med det der og da før det er for seint og sitte å sutre etterpå.

                                Dette var stoler som var spredt utover hele feltet så med andre ord det skjer overalt så folk får heller si ifra når de ser det!
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  #56
                                  Har det slått dere at mellom 40 og 55 mennesker kunne sett samtlige hjemmekamper fra feltet i 2011 for den summen som noen idioter gjorde herværk for under en enkelt kamp?

                                  Og disse skal beskyttes, slik at ingen skal ha på seg at de tyster på medsupportere? Common knowledge? Næh!

                                  Klubben jobber med å få folk til å fornye sesongkortene nå. Er dere for feige til å gjøre opp for dere, så kom dere ut og rekruttèr.
                                  Last edited by Stray Cat; 04.11.2010, 09:56. Begrunnelse: e
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Har det slått dere at mellom 40 og 55 mennesker kunne sett samtlig hjemmekamper fra feltet i 2011 for den summen som noen idioter gjorde herværk for under en enkelt kamp?

                                    Og disse skal beskyttes, slik at ingen skal ha på seg at de tyster på medsupportere? Common knowledge? Næh!

                                    Klubben jobber med å få folk til å fornye sesongkortene nå. Er dere for feige til å gjøre opp for dere, så kom dere ut og rekruttèr.
                                    Hvem dere er det egentlig du refererer til her
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                      Hvem dere er det egentlig du refererer til her
                                      Hvem som helst som måtte føle seg truffet. Hvem som helst som sparker ned stolseter og billettutstyr i den tro at de er beskyttet av en folkemengde.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Dandy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 346

                                        #59
                                        Hvem som har ødelagt stoler og ikke har ødelagt stoler er samme faen i denne tråden?

                                        Stoler på at det blir god stemning i Drammen! :P
                                        UFC 05!

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          #60
                                          Håper de som ikke vil stå i klumpen, men litt på siden også tar i ett tak ihvertfall på enkelte rop og sanger om ikke annet!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎