Takk og oppfordring fra hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • norgjoen
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2011
    • 1

    Takk og oppfordring fra hallen

    Hei. I og med at jeg, som resten av laget, er medlem av kanarifansen, tok jeg turen innom for å registrere meg her i debattforumet. I håp om at jeg ikke malplasserer posten eller bryter noen av etikkens mange regler vil jeg derfor bruke en liten tråd for å uttrykke takknemlighet overfor de av dere som har tatt oss inn i varmen.

    Jeg er altså keeper for LSK Kvinner. Lørdag møtte vi Arna-Bjørnar i LSK-hallen, og gikk dessverre på et 3-4-tap. Med det står vi med 6 poeng etter 3 kamper. Likevel var det noe som var veldig oppløftende med akkurat denne kampen; tilskuerne. Minst 10-20 mann stilte lydsterke med både trommer og sanger, det gjør seg veldig godt i hallen. Forhåpentligvis så også noen kampen på sumo.

    Jeg håper dette ikke er en enkelthendelse, men en trend i utvikling. Det betyr mye.

    2. påskedag møter vi Sandviken i hallen. Kampen er flyttet til kl 13.00, nettopp slik at publikum skal kunne se oss før turen går et steinkast videre til Åråsen. Sandviken er nyopprykket, men vi tar ikke lett på oppgaven. Dere er alle hjertelig velkommen. Når vi møter Stabæk og deres SS 7. mai kan de forhåpentligvis innse at de har en utfordrer når det kommer til å støtte opp rundt damelaget.

    Takk for at du tok deg tid til å lese. Vi er både jenter og spiller fotball.
  • Bentengen
    Medlem
    Bøffel
    • Aug 2010
    • 38

    #2
    Vi er alle en del av fuglafamilen Nora

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Jeg kommer på Sandviken kampen håper mange andre tar seg tid til dette også. Og ikke bare er dere Jenter og spiller fotball Dere ser bra ut i Gule drakter også

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎