LSK-Haugesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #21
    Skal det gå tribunepoliti rundt på tribunen og sjekke om vi gjør som alle andre?? Jeg er gjerne med på å synge og klappe og veive med hendene, men jeg blir ikke med på å ta av seg skjorta, veive med sko og hoppe og sprette rundt på tribunen, for all del dere andre må gjerne fortsett med det, men ikke forvent att jeg og mange fler er med på allt. Hvis ikke det er godt nok med stemmen og henda mine så si ifra, så skal jeg flytte meg tilbake til en sitteplass der jeg må holde kjeft for å unngå å att vaktene skal tro att jeg har onde hensikter når jeg entrer åråsen.

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #22
      Kanarifeltet er først og fremst for den stående, syngende supporteren. Man kan ikke forvente at alle er med på alt, men som regel nr. 1 bør det være at man er med å bruke stemmen og henda og hopper innimellom.

      I tillegg skal og bør det, uansett, aldri være klaging på flagg som hindrer deg i å se kampen etc.

      Klarer man å forholde seg til dette så er feltet riktig sted for deg (ikke retta mot deg Boing)

      Kommentar

      • Loddet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 325

        #23
        Hvem trenger trøkk på tribunen, når vi har pauseunderholdning som dette:

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #24
          LSK burde forøvrig i fremtiden være noe bedre forberedt ved solskinnsdager og lite forhåndssolgte billetter. I går sto det flere hundre mennesker utenfor Åråsen i kø som ikke rakk kampstart grunnet at kun to-tre luker var åpne. Selv ble jeg stående 45 minutter i kø og rakk ikke de første 8 minuttene av matchen. Enkelte tenker "typisk LSK" og kommer tilbake, andre gidder ikke finne seg i dette neste gang.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #25
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Hørtes kul ut den nye sangen. Burde kanskje dele opp feltet som på "lillestrøm er de beste", hvis det ikke ble gjort?
            Opprinnelig skrevet av lillestroom
            Kanskje en ide å dele feltet i to, så blir det naturlig hvor skille går og "alle" blir med.
            Jepp, det er meninga å dele den på midten, men den ble starta litt mer spontant enn vi mente i går. Derfor ble det litt jalla inndeling, men likevel: De som var med på ting hadde det jævlig moro, og de som ellers var på feltet veit hvordan sangen går til neste gang. Med tydeligere inndeling og et mer "forberedt" felt bør jo dette bare bli enda bedre.

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #26
              Kanskje er det lurt å legge opp til 4-5 faste visuelle ting som gjøres på sangen. Er nok lettere å få med flere om det er noe fast opplegg visuelt.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

                #27
                Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                Kanskje er det lurt å legge opp til 4-5 faste visuelle ting som gjøres på sangen. Er nok lettere å få med flere om det er noe fast opplegg visuelt.
                Vinking, klapping, skjerfing(opp og ned selvfølgelig), skjerfvifting. Krydres med baris skjortevifting, skoing, knivstikking og fingervisning

                Den nye ufcsangen, var var teksten på den egentlig? Er det en tanke å slå den sammen med den med samme melodi som har kun Lillestrøm som tekst. Synes det hørtes kult ut med litt skkkelig tekst, men rayinga til å begynne med når ikke opp mot den gamle
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                  Vinking, klapping, skjerfing(opp og ned selvfølgelig), skjerfvifting. Krydres med baris skjortevifting, skoing, knivstikking og fingervisning

                  Den nye ufcsangen, var var teksten på den egentlig? Er det en tanke å slå den sammen med den med samme melodi som har kun Lillestrøm som tekst. Synes det hørtes kult ut med litt skkkelig tekst, men rayinga til å begynne med når ikke opp mot den gamle
                  Jeg tror det kan bli mer trøkk hvis bare synger lalala først istedenfor Lillestrøm på det første partiet.
                  Teksten er: Vi er fugla, ifra flisbyen, hele landet frykter oss.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎