LSK-Molde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Stemningstråd LSK-Molde

    Noen få timer igjen til årets mest hypa kamp så langt, så da er det vel å tide å åpne en slik tråd.

    Jeg tipper at det blir trangt på feltet i kveld, og store mengder gratispassasjerer. Og dermed klager på stemninga i etterkant. Så får vi se, da.
    Knurr...
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Vi får se hvor trangt det egentlig blir. Vi har forhåndssolgt 7.100 billetter til nå i følge lsk.no, mens f.eks. Fredrikstad stadion har vært utsolgt i 3 dager.

    For stemningas del er det viktig at de faste forsangermiljøene dukker opp tidlig og tar ansvar, så skal vi nok få en hyggelig kveld på Åråsen igjen.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Nå er det bare å legge igjen alle hemninger hjemme, og bli pasienter. Pass også på at ikke russen ødelegger med fløyter o.l. Husk å spør pent først Alle mann til Åråsen! Jeg gleder meg så jævelig!!!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Håper folk kan trekke seg vekk fra trappa ved siden av juniorfeltet i dag da dette feltet blir stappfult i dag .

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          #5
          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Vi får se hvor trangt det egentlig blir. Vi har forhåndssolgt 7.100 billetter til nå i følge lsk.no, mens f.eks. Fredrikstad stadion har vært utsolgt i 3 dager.

          For stemningas del er det viktig at de faste forsangermiljøene dukker opp tidlig og tar ansvar, så skal vi nok få en hyggelig kveld på Åråsen igjen.
          Blir nok ganske så fullt på feltet skal du se. Det at det kun er solgt 7100 går mye på at det er Molde vi møter, de blir ikke veldig mange over 300stk.

          Jeg tipper et stapp fullt felt i dag og 10760 på stadion.

          Shalabajs, snakkes på Åråsen!

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Bare å ta en titt på lsk.no og tilgjengelige billetter. Nesten ikke noe ledig på Nordea, enn i motsatt ende av feltet. Også pleier det vel historisk sett å bli solgt ganske så bra med billetter over disk?

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #7
              Fyttegrisen for ett trøkk det var på feltet frem til molde putta!!!! Jeg tror det her må ha vært tidenes trøkk på tribune i starten av kampen, omtrent alle syngte.

              Hadde vi fått mål først og kampen hadde vippet vår vei så hadde vel taket blåst av på grunn av trøkket som var på feltet.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Feltet var ikke stappfullt, men det var godt oppmøte. Startet kampen veldig bra, de første sangene gikk veldig høyt. Dabbet av litt etter hvert, spesielt etter at Fittegjengen scoret, men det er vel ikke spesielt overraskende. Stor kunst å trøkke så bra på Moses når man ligger under med 3-0, spellera kan i alle fall ikke klage på støtten fra tribunen i dag.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Herman
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 1101

                  #9
                  Jeg fikk gåsehud over hele kroppen på "Vi er Lillestrøm shalalala" i starten av kampen. Fy faen så fantastisk det var.
                  Twitter

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Fra "orkesterplass" kan jeg bekrefte at KFL-feltet gjorde en veldig bra jobb i dag. (Mye mer støtte enn slappfiskene på banen fortjente!)
                    Dustegjengen i blått bak mål kunne man knapt høre selv på 0-3.

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #11
                      Trøkket før straffen kom var helt klart årsbeste fra feltet. Faktisk kanskje bedre trøkk enn jeg har hørt på flere år fra feltet.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • energyst
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Jul 2009
                        • 10

                        #12
                        Må innrømme at jeg sleit med å holde humøret oppe i andre omgang. Hjalp litt når Ronny ropte at nå gir vi faen og har det morro istedet når alle skjønte vi kom til å tape. Tror det var da han satte igang moses. Fy faen det var tungt å synge etterhvert. Blir så nedtur når det er så hypa. Men glad for å høre at det hørtes bra ut i perioder for jeg merka folk rundt meg mista gløden i andre omgang.

                        Kommentar

                        • ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

                          #13
                          trist å se at det enda er så mye medgangs... ja, vi slapp in 3mål.. lite vits å forlate tribunen når det enda er igjen 30min?! og det er jævelig teit å bue og pipe på egne spillere!!!
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                          -RagnarRock-

                          Kommentar

                          • FuglaAlex
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 537

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Feltet var ikke stappfullt, men det var godt oppmøte. Startet kampen veldig bra, de første sangene gikk veldig høyt. Dabbet av litt etter hvert, spesielt etter at Fittegjengen scoret, men det er vel ikke spesielt overraskende. Stor kunst å trøkke så bra på Moses når man ligger under med 3-0, spellera kan i alle fall ikke klage på støtten fra tribunen i dag.
                            Moses trøkka overraksende bra med tasanke på resultatet. Ellers er jeg generelt set skuffa over trøkket selv om vi ligger under. Før straffemålet var det ganske bra!
                            Supporterne er fotballens hjerte
                            Ultras Felt C

                            Kommentar

                            • FuglaAlex
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 537

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                              trist å se at det enda er så mye medgangs... ja, vi slapp in 3mål.. lite vits å forlate tribunen når det enda er igjen 30min?! og det er jævelig teit å bue og pipe på egne spillere!!!
                              Enig i det ssu sier. Men de som gikk tidlig i går er nok de som ellers i sesongen ikke har vært på tribunen. Ikke opplevd at SÅ mange går før kampslutt tidligere i år som tilfellet var i går
                              Supporterne er fotballens hjerte
                              Ultras Felt C

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎