Oppfordring til felles markering over hele landet.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #21
    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Uansett er det KFL som setter dagsorden på tribunen, hva sier KFL til forslaget? Det har ikke blitt tatt imot utelukkende positivt på forumet iallfall.
    Vanskelig å sette ord på det uten att noen skal bli fornærmet, men jeg personlig føler att det har blitt litt for mange markeringer, skal være med på toget i dag i Lillestrøm, men det er blitt litt utvannet nå. Jeg tror folk har forstått budskapet som har kommet i dagene etter terrorangrepet, og man kan desverre gå lei av å høre og gjøre det samme om igjen. Det mister liksom sin betydning hvis vi fortsetter.

    Marsjen i Lillestrøm, aksjon før kampen mot godset, eventuell aksjon på åråsen og den nasjonale markeringen er det jeg skal være med på. Men har sett nok av markeringer til å føle att dette begynner snart å bli alt for mange markeringer.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Vanskelig å sette ord på det uten att noen skal bli fornærmet, men jeg personlig føler att det har blitt litt for mange markeringer, skal være med på toget i dag i Lillestrøm, men det er blitt litt utvannet nå. Jeg tror folk har forstått budskapet som har kommet i dagene etter terrorangrepet, og man kan desverre gå lei av å høre og gjøre det samme om igjen. Det mister liksom sin betydning hvis vi fortsetter.

      Marsjen i Lillestrøm, aksjon før kampen mot godset, eventuell aksjon på åråsen og den nasjonale markeringen er det jeg skal være med på. Men har sett nok av markeringer til å føle att dette begynner snart å bli alt for mange markeringer.
      Helt enig, selvom markeringene har en stor symbolsk effekt og er en nødvendighet i disse dager så kan betydningen vannes ut ved overforbruk. Når det er sagt så mener jeg at det er naturlig å ha en markering på første kamp etter denne tragedien.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #23
        Opprinnelig skrevet av Skinke
        Uansett er det KFL som setter dagsorden på tribunen, hva sier KFL til forslaget? Det har ikke blitt tatt imot utelukkende positivt på forumet iallfall.
        Opprinnelig skrevet av Simeone
        Javel, det er dine tanker om det.
        Kanskje den diskusjonen skulle spares til et mer passende tidspunkt, børn?

        Det vil være naturlig å ha en form for markering i første serierunde etter tragedien. Så vidt jeg vet er vi da gjester ved gamle plastgress og burde være enig med resten av tribunen om hvilken form den bør ha. Har noen vært i kontakt med GodsetUnionen?

        (For øvrig driter jeg i hvem som kommer med forslagene, bare de er gode. Ellers faller de gjennom enten de kommer herfra eller derfra)
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #24
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Kanskje den diskusjonen skulle spares til et mer passende tidspunkt, børn?

          Det vil være naturlig å ha en form for markering i første serierunde etter tragedien. Så vidt jeg vet er vi da gjester ved gamle plastgress og burde være enig med resten av tribunen om hvilken form den bør ha. Har noen vært i kontakt med GodsetUnionen?

          (For øvrig driter jeg i hvem som kommer med forslagene, bare de er gode. Ellers faller de gjennom enten de kommer herfra eller derfra)
          seeeeeeeeeeeeeeeeff, men så langt har ikke kfl kommet med noe i denne saken og da blir det i tilfelle heller dødt prosjekt, om det blir bestemt på forumet så får bare 15% med seg det på stadioen de fleste er ikke på forumet.

          Derfor må KFL og GU finne det ut sammen hva de skal gjøre (fortest mulig) og starte å publisere på facebook, nettsider, forumer og på bussene inn. Ting går ikke av seg selv
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #25
            For de av dere som har papir-rb så står det en sak der med Morten som omhandler om man bør dra på kamp osv etter det som har skjedd. Her står det bl.a at han har vært i kontakt med GU om en markering, en idé som også de tente på, så da går vi for den.

            Hva det er får dere se på søndag.
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #26
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              For de av dere som har papir-rb så står det en sak der med Morten som omhandler om man bør dra på kamp osv etter det som har skjedd. Her står det bl.a at han har vært i kontakt med GU om en markering, en idé som også de tente på, så da går vi for den.
              Bra.

              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Hva det er får dere se på søndag.
              Ikke like bra..

              Dette må ut asap, skal man mobilisere for en slik markering og få den så velykket som mulig så må dette ut så tidlig som mulig.

              Og hvordan stiller KFL seg til UFC sin markering? Er dette ett samarbeid?
              Last edited by xeR; 28.07.2011, 15:01.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #27
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Og hvordan stiller KFL seg til UFC sin markering? Er dette ett samarbeid?
                Min personlige mening er å ikke synge nasjonalsangen, men syns alikevel at hvis resten av stadion begynner så skal vi selvfølgelig bli med.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Bentengen
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Aug 2010
                  • 38

                  #28
                  Sang kjernen nasjonalsangen? fikk ikke med meg begynnelsen på kampen jeg så..

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #29
                    Klanen sang øl og vold i dag også latterlig spør du meg ,fy faen for en patetisk gjeng.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Klanen sang øl og vold i dag også latterlig spør du meg ,fy faen for en patetisk gjeng.
                      Hadde du forventa noe annet?

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #31
                        Nei egentlig ikke dem går jo i konstant rus så det er vell for mye forlangt at dem har fått med seg hva som har skjedd siste uka.

                        Kommentar

                        • Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

                          #32
                          er det objektivt sett såååååååå jæææææææævla ille a? nei ekke det vett.
                          Daukjøtt Felt C

                          Kommentar

                          • UltraFo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 800

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Hva det er får dere se på søndag.
                            Dette må dere jo ut med! Sånn at folk får vite hva som skjer og hva som skal gjøres sånn at det blir gjort riktig. Ikke 5 min før kamp start.
                            UFC ~ Gulsvarte Brødre

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              Dette må dere jo ut med! Sånn at folk får vite hva som skjer og hva som skal gjøres sånn at det blir gjort riktig. Ikke 5 min før kamp start.
                              Syns det funka fint som det ble jeg
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Lillestrøm Kirke
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 1470

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                Syns det funka fint som det ble jeg

                                "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎