TRIBUNEMØTE FØR LSK vs rbk, FREDAG KL 1730.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

    Stemningstråd TRIBUNEMØTE FØR LSK vs rbk, FREDAG KL 1730.

    Kunne du tenke deg å sykle Lillestrøm-Bergen uten å være motivert for det?

    Kunne du tenke deg å gå på fjellet i 10 timer om du ikke var motivert for det?

    Kunne du tenke deg å padle til Island om du ikke var motivet for det?
    ...
    Kunne du tenke deg å kjøre bil fra Lillestrøm til Tromsø om du ikke var motivert for det?

    SVARET ER NEI - FOR FAEN!!

    KFL vet at mange LSK supportere er lite motiverte til å gå på kamp om dagen, nærmest i sjokk når det gjelder de siste kampers resultater og bedritne tap og lite poeng.
    KFL vet at mange LSK supportere sover dårlig hver natt og drømmer om ”hvor fint, flott og bra ting kunne ha vært”.

    KFL veit at tro - håp og kjærlighet til vårt kjære lag og klubb kan flytte grenser, øke engasjementet og hjelpe våre unge kanarifugler frem og opp.

    KFL har derfor engasjert vår gode venn, medlem og motivator, ”JAN ÅGE ”FJØRA” FJØRTOFT” til å holde, uten tvil, fuglahistoriens viktigste ”Pep Talk” før fredagens kamp på Åråsen kl 19:00 mot bartelaget.

    KFL UTFORDRER OG OPPFORDRER ALLE,
    store & små som føler seg ”litt utafor, ubekvemme og forbanna”
    til å komme på tidenes tribunemøte på Martins, fredag kl 17:30.

    VI SKAL SAMMEN LØFTE SPILLERNE FREM OG OPP, FORT ÅRÅSEN SKAL GJENOPPSTÅ.

    eLSKer
    Frode Johansen
    styremedlem KFL
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    #2
    Ungutta trenger all støtte de kan få nå. Vi skal faen ikke svikte dem nå som de er langt nede i en periode de burde vært i full utvikling. Vi snakker om fremtiden vår her!
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #3
      Det som skal til er at Arild Myklebust drar en Carl I. Hagen og gjør comeback. Få Arild til å ringe 10000 tilfeldig utvalgte mennesker på romerike så kan jeg garantere at det blir fullsatt
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

        #4
        Skal Fjøra inn å skrike litt i garderoben også eller? Trenger det.
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Litt rart at den mannen som har kosta /brukt mest penger noen gang i klubben vår og har stor skyld i det som skjer nå skal inn som motivator.

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Litt rart at den mannen som har kosta /brukt mest penger noen gang i klubben vår og har stor skyld i det som skjer nå skal inn som motivator.
            Han er ekstremt god til å skape entusiasme og fyre opp folk, så ser på det som positivt. Kan la fortid være fortid sånn som situasjonen er nå.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
              Det som skal til er at Arild Myklebust drar en Carl I. Hagen og gjør comeback. Få Arild til å ringe 10000 tilfeldig utvalgte mennesker på romerike så kan jeg garantere at det blir fullsatt
              Det gjør da Arild helt ubedt hver gang. :-)
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Jeg veit ikke så mye om Fjøra sine evne til å få folk "i 100".
                Jeg veit ikke hvilke andre som kommer på kampen på fredag.
                Jeg veit at jeg ikke kan tvinge folk til å yte 100 % på tribunen.
                Jeg veit at jeg ikke kan tvinge forsangerne til å ha tidenes "dag".
                Jeg veit at jeg ikke kan forutse hvordan folk rundt meg reagerer om det går litt trått på banen.

                Jeg veit at den eneste tilskueren jeg kan påvirke for å yte 100 % er meg selv, og det kommer jeg til å gjøre.

                For når det gjelder å gi all mulig støtte til ungfugla i den hellige drakta, så er det kun MEG det kommer an på.
                Knurr...

                Kommentar

                • Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

                  #9
                  Fjøra er glad i klubben og er villig å bidra. Det er kun positivt!
                  Han hadde nok ikke vært eneste LSK-supporteren som hadde kjørt økonomien i dass om vi her inne hadde fått sjansen. Dessuten var han alltid der for fansen. Få i LSK har gjort så mye for KFL som det han gjorde.

                  Om han hadde fått jobbe med media og marked i LSK hadde han sikkert tjent inn nesten det han hadde krevd i lønn. Og det antar jeg ikke er reint lite :P
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                    Fjøra er glad i klubben og er villig å bidra. Det er kun positivt!
                    Han hadde nok ikke vært eneste LSK-supporteren som hadde kjørt økonomien i dass om vi her inne hadde fått sjansen. Dessuten var han alltid der for fansen. Få i LSK har gjort så mye for KFL som det han gjorde.
                    Skal ikke legge skjul på at Fjøra nok er på en eller annen bunnliste av folk jeg synes godt om, men du har rett i at han har et hjerte for Fugla og en en mann for fansen!
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • KFL109
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1958

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Leif A
                      For når det gjelder å gi all mulig støtte til ungfugla i den hellige drakta, så er det kun MEG det kommer an på.
                      Sangen må runge på Åråsen.

                      Sinne, frustrasjon og oppgitthet må kanaliseres et annet sted. Bruk nettet, leserbrevspaltene eller e-postadressene du finner på lsk.no.

                      Full gass på tribuna. Ingen av tenåringene skal gå av banen med et inntrykk av at fansen ikke bryr seg!
                      Vidar Evje

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL109
                        Ingen av tenåringene skal gå av banen med et inntrykk av at fansen ikke bryr seg!
                        Synes ingen skal behøve å gå av banen uten applaus - ung som gammel, om det gjelder bytte, pause eller kampslutt.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Skal ikke legge skjul på at Fjøra nok er på en eller annen bunnliste av folk jeg synes godt om, men du har rett i at han har et hjerte for Fugla og en en mann for fansen!
                          Synes du kan stryke ham fra den lista for godt. Han har gjort sitt beste for klubben og det han mente var rett. Det er ingen som dømmer deg nord og ned som kanarifan på bakgrunn av hvor fornøyde man er med GET, Fjøras profesjonelle relasjon til klubben bør også holdes langt unna hans brennende egasjement for fugla. Han har stått frem som kanarifan selv når det har storma som verst. Han kommer rett fra kronprinsesse Märthas 40-års dag og Snarøens uutholdelige letthet for å oppildne fulle, sure og slitne kanarifans på en #¤%#¤% pub i lillestrøm. Dette gjør han på en av de antatt verste dagene man kan være LSK-patriot på denne sesongen, og uten å kunne bedøve nervene med alkohol som en del av oss ser oss nødt til på fredag. Personlig kan jeg vanskelig få øye på noen som fortjener mer kred som kanarifan enn fjøra. Han er fiffens svar på Myklebust.

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Synes du kan stryke ham fra den lista for godt. Han har gjort sitt beste for klubben og det han mente var rett.
                            Jeg tenker mer på min personlige relasjon til fyren. At han mente godt det han gjorde mens han var i LSK og med de rammebetingelsene han fikk å jobbe med, har jeg ikke så vanvittig problemer med å akseptere...
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • tonkro
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 336

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                              Fjøra er glad i klubben og er villig å bidra. Det er kun positivt!
                              Han hadde nok ikke vært eneste LSK-supporteren som hadde kjørt økonomien i dass om vi her inne hadde fått sjansen. Dessuten var han alltid der for fansen. Få i LSK har gjort så mye for KFL som det han gjorde.

                              Om han hadde fått jobbe med media og marked i LSK hadde han sikkert tjent inn nesten det han hadde krevd i lønn. Og det antar jeg ikke er reint lite :P
                              Helt enig med deg! Syns det bare er positivt at Fjøra kommer for å bidra, og skulle gjerne hatt han involvert i markedsføringen av LSK. Han kan fotball, han er profilert i media, han er superengasjert og han er beviset på at man ikke trenger å være fra Lillestrøm & omegn for å holde med fugla.

                              No point holding grudges!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Hørte Fjøra var i hundre i dag på Martins, kom meg ikke dit før kampen, jobben ville det annerledes.

                                Men, jeg må si at selv om oppmøtet på feltet var labert i dag, var det i alle fall bra guts fra oss som møtte opp. Første 20 minuttene var det syngning nonstop og til tider ok motgangsynging. Synes fansen kjempa bra i dag i likhet med laget.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Men, jeg må si at selv om oppmøtet på feltet var labert i dag, var det i alle fall bra guts fra oss som møtte opp. Første 20 minuttene var det syngning nonstop og til tider ok motgangsynging. Synes fansen kjempa bra i dag i likhet med laget.
                                  Fra min plass på Lillestrøm Torv, synes jeg de var bra trøkk fra start til slutt. Og bedre enn på lenge ved mål i mot.

                                  Kommentar

                                  • KFL109
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1958

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    jeg må si at selv om oppmøtet på feltet var labert i dag, var det i alle fall bra guts fra oss som møtte opp.
                                    Kvalitet slår kvantitet.
                                    Vidar Evje

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Hørte Fjøra var i hundre i dag på Martins, kom meg ikke dit før kampen, jobben ville det annerledes.

                                      Men, jeg må si at selv om oppmøtet på feltet var labert i dag, var det i alle fall bra guts fra oss som møtte opp. Første 20 minuttene var det syngning nonstop og til tider ok motgangsynging. Synes fansen kjempa bra i dag i likhet med laget.
                                      Det virket som en av de beste kampene vi har gjennomført i år, ikke minst også ved at vi ble stående lenge etter kampslutt.
                                      Tror ikke spillerne er i særlig tvil om hvor de har fansen...

                                      Du så forøvrig ikke en stemme da du stakk? Har mista min..
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #20
                                        Takker kfl og ufc for fantastisk støtte til gutta på banen i dag ,,, i dag fikk jeg tilbake troa på Lsk og supporterne.... Lenge siden jeg har stått på krakken på felt c ,morro var det hilsen en sliten og hes Tullebukk

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎