Tribuneplass for "gamle" kanarifans som ønsker å sitte samlet!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    Tribuneplass for "gamle" kanarifans som ønsker å sitte samlet!

    Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp før, men jeg prøver meg på en ny tråd.

    Jeg i likhet med en del andre "pensjonerte" kanarifans føler att vi sitter på bortebane når vi sitter. Jeg valgte å prøve feltet igjen i år, etter en uheldig episode med en søppelsupporter i fjor på sittetribunen.

    Men til neste år så er jeg tilbake på en sittetribune, men frykter for att jeg for bortesupportere rundt meg som kan gjøre livet surt på tribunen.

    Så derfor ønsker jeg å ta opp muligheten for att "pensjonerte" kanarifans går sammen og avtaler med LSK om å få tildelt ett felt på stadion som LSK garanterer att ikke bortesupportere klarer å rote seg innpå.

    Er det noen interesse for en slik løsning for noen andre "pensjonerte"kanarifans??
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Opprinnelig skrevet av Boing
    Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp før, men jeg prøver meg på en ny tråd.

    Jeg i likhet med en del andre "pensjonerte" kanarifans føler att vi sitter på bortebane når vi sitter. Jeg valgte å prøve feltet igjen i år, etter en uheldig episode med en søppelsupporter i fjor på sittetribunen.

    Men til neste år så er jeg tilbake på en sittetribune, men frykter for att jeg for bortesupportere rundt meg som kan gjøre livet surt på tribunen.

    Så derfor ønsker jeg å ta opp muligheten for att "pensjonerte" kanarifans går sammen og avtaler med LSK om å få tildelt ett felt på stadion som LSK garanterer att ikke bortesupportere klarer å rote seg innpå.

    Er det noen interesse for en slik løsning for noen andre "pensjonerte"kanarifans??
    Ikke at dette vil være aktuelt for meg med det første men man har juniorfeltet og da synes jeg ett seniorfelt også bør være på sin plass.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp før, men jeg prøver meg på en ny tråd.

      Jeg i likhet med en del andre "pensjonerte" kanarifans føler att vi sitter på bortebane når vi sitter. Jeg valgte å prøve feltet igjen i år, etter en uheldig episode med en søppelsupporter i fjor på sittetribunen.

      Men til neste år så er jeg tilbake på en sittetribune, men frykter for att jeg for bortesupportere rundt meg som kan gjøre livet surt på tribunen.

      Så derfor ønsker jeg å ta opp muligheten for att "pensjonerte" kanarifans går sammen og avtaler med LSK om å få tildelt ett felt på stadion som LSK garanterer att ikke bortesupportere klarer å rote seg innpå.

      Er det noen interesse for en slik løsning for noen andre "pensjonerte"kanarifans??
      Sitter selv på Felt F - beste setene på stadion, veldig høy sesongkortandel og sjelden eller aldri motstandersupprtere. Anbefales.

      Gir også fin oversikt og talerstol til å fortelle spillere, dommere og motstandere hvor ræva/korrupte/alkoholiserte de er på vei inn til pause.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        #4
        En hel haug av oss sitter i Felt C på den andre siden av gjerdet.
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #5
          Ok, da blir det sesongkort der neste år, takk for svar, og til andre kanarifans som føler att dem bør pensjonere seg så vet dere hvor dere kan sitte uten å måtte frykte for brytekamp med bortesupportere.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #6
            Opprinnelig skrevet av Boing
            Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp før, men jeg prøver meg på en ny tråd.

            Jeg i likhet med en del andre "pensjonerte" kanarifans føler att vi sitter på bortebane når vi sitter. Jeg valgte å prøve feltet igjen i år, etter en uheldig episode med en søppelsupporter i fjor på sittetribunen.

            Men til neste år så er jeg tilbake på en sittetribune, men frykter for att jeg for bortesupportere rundt meg som kan gjøre livet surt på tribunen.

            Så derfor ønsker jeg å ta opp muligheten for att "pensjonerte" kanarifans går sammen og avtaler med LSK om å få tildelt ett felt på stadion som LSK garanterer att ikke bortesupportere klarer å rote seg innpå.

            Er det noen interesse for en slik løsning for noen andre "pensjonerte"kanarifans??
            I utgangspunktet enig, men følte meg plutselig veldig gammel nå.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Felt C er best for da sitter man tett inntil og kan være engasjert uten at folk bryr seg virker det som

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Moderatormelding:
                Her er temaet aktuelle sitteplasser for gamle kanaris. Debatten om supporterkultur, inkl. gårsdagens hendelser i Bergen, tas her http://debatt.kfl.no/showthread.php?...nerelt/page163. Innlegg flyttet.

                Kommentar

                • Felt C
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 776

                  #9
                  Flisbyen/Martinsfolket har sittet noen år på Felt C og var i en periode oppe i over 50 sesongkort.Dette var i samarbeid med KFL/LSK for å bre sangen utover til de som ikke orka å stå mer.Det har falt fra fler og fler så det hadde vært fint å fått med "nygamle" gutter som kan bidra når man orker.Enkelte fra Team Scooter har også søkt tilhold på Felt c denne sesongen.
                  Vi vil ikke konkurrere med feltet,men hadde vært fett om enda flere hadde satt seg med oss.Da kanskje stemninga tar seg opp noen hakk på sitteplass igjen.

                  En pølse til,takk-Hilsen Felt C

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Hmm... interessant! Jeg er også en av de gamle som for et par sesonger siden ga opp feltet etter meget minneverdige og fine år fra 1990 til 2009.
                    Men på sittetribunen vi hadde sesongkort på i 2010 opplevde vi at det var en kjedelig stemning og enkelte ganger for mange idioter fra andre lag. I år har jeg ikke hatt sesongkort, men felt c høres absolutt bra ut! Man vil da tross alt fortsatt engasjere seg, og ikke få rare/stygge blikk fra andre sittende når man "klikker" litt eller vil synge.

                    Av og til savner jeg feltet, men følte at jeg hadde gjort mitt. Så får jeg heller bli med på bortebane

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Aktiv sitteplass kaller man det i svensk hocket - for deg som ikke orker å stå og synge hele kampen, men vil være mer aktiv enn normalt på ordinære sitteplasser. Og skal jeg være helt ærlig, så er det litt på den måten jeg har sett på felt C.

                      Kommentar

                      • meg
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 290

                        #12
                        Men disse sitteplassene på felt C, de er vel nummererte eller?
                        Gul og svart
                        Team Wenche Myhre

                        Kommentar

                        • Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av meg
                          Men disse sitteplassene på felt C, de er vel nummererte eller?
                          jepp, som alle andre sitteplasser på åråsen
                          Daukjøtt Felt C

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Skinke
                            jepp, som alle andre sitteplasser på åråsen
                            Unntatt felt H-G og kortsidene
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13244

                              #15
                              Hva med oss som bør ligge?

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                Unntatt felt H-G og kortsidene
                                Seriøst? ahh bommert.
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Hva med oss som bør ligge?
                                  Lillestrømklinikken har vel noen rom med utkikk over matta
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎