Godsetunionen vurderer gjestende supportere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

    Godsetunionen vurderer gjestende supportere 2011

    (mulig dette er feil forum å poste dette i, moderator får eventuelt flytte)



    2. Kanarifansen
    Visuelt befester de sin posisjon som Norges beste, men det var ikke mye engasjement å spore fra de gulkledde i Klokkesvingen denne sesongen. Riktignok kommer de i et respektabelt antall og leverer en helt grei tribuneprestasjon, men gnisten i KFL var ikke som den tidligere har vært. 2010 sesongen ble avsluttet hjemme mot nettopp Lillestrøm, og den gang var de i gang med å støtte LSK allerede før GU-tribunen var begynt å fylle seg opp. Det engasjementet var ikke tilstede i 2011. Om det var sommervarmen, eller det faktum at flere av de sentrale skikkelsene i KFL begynner å gå lei av klubben som stadig havner i klinsj med sine egen supportere kan de svare på selv. Men noe må skje på Åråsen, før til og med de mest fanatiske supporterne går lei. Noe de kanskje allerede har gjort, siden de var totalt likegyldig når GU sang "Kanarifansen finnes ikke lenger"? Velkommen tilbake neste år, kanskje med litt høyere frekvens på tromma og trøkk på de evigvarende sangene dere liker så godt.
  • LSK N/B
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 830

    #2
    Tipper grunnen til at det ikke var topp i Drammen i år har noe med hva som skjedde noen dager før kampen.
    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

    Nei til NFF!

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      #3
      Mye av det som skjedde dagene før kan nok ha påvirket oss., men overasket fortsatt over at vi kommer på 2 plass. Jeg syntes vi var regelrett ræva der og ble kjørt over av Godset. Og vis vi på en elendig dag var nr 2 best der nede sier det litt hvor dårlig trøkk det er i Norge om dagen.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • Simeone
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 761

        #4
        Sier litt om nivået på supporter-Norge om dagen.
        VI leverte særdeles dårlig denne dagen, blir faktisk forsatt litt irritert når jeg tenker på det.
        Vi ble virkelig syngi ut og folk bare gliste og syntes det var gøy, noe var galt. Fandenvoldsketheten var totalt fraværende.
        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
        para gritarle a la FIFA:
        ¡Que ellos son el gran ladrón!

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Noe de kanskje allerede har gjort, siden de var totalt likegyldig når GU sang "Kanarifansen finnes ikke lenger"?
          Serr? Var det så ræva? Oh la la

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            fikk ikke med meg at de sang dette jeg.. Men uansett er det meg likegyldig for meg hva de synger eller ikke...
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Enkelt: Ingen reaksjon fordi det ikke var mulig å høre at de sang noe som helst. Ellers har de rett i at det ikke var veldig mye trøkk. Det burde det heller ikke være på en slik dag. De gule rosene sa sitt.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎