Veggen inne på KFL-feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode Thai
    KFL styremedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 380

    Veggen inne på KFL-feltet

    Kanari-Fansen Lillestrøm har tidligere omgjort byens styggeste vegg til Norges vakreste vegg.
    Kanari-Fansen Lillestrøm vet det finnes mange tegnere, taggere og kunstnere blant våre medlemmer og derfor vil vi utfordre dere alle, til å dekorere hele veggen som er inne på KFL-feltet.

    Vi ber alle medlemmer med kreative evner, lage et utkast og sende dette til:
    styret(æt) kanari-fansen.no senest 1.mars.
    Vi vil deretter gjennomføre kåringen på våre hjemmesider og facebooksider.

    Den som kommer med den beste og feteste tegningen, vinner et sesongkort fra KFL i tillegg til heder & ære.

    Lykke til!
    Last edited by Frode Thai; 02.02.2012, 05:27. Begrunnelse: leif
    Frode Johansen
    styremedlem KFL
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Håper virkelig dere er kvalitetsbevisste på hvilke forslag dere lar folk stemme over. Det kan bli meget bra, men det kan også bli utrolig stygt.

    Spent på forslagene som kommer, og det er absolutt påtide å gjøre noe med veggen

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Tenkte faktisk på veggen i går kveld:

      I mine øyne bør den brukes til å hedre gamle helter med drakter med navn og nummer på "hockeyvis" - Kanarifansens Wall of Fame.

      Dette gir også en god anledning til å hedre våre gamle helter for et fullsatt Åråsen når nye medlemmer tas opp og drakten avdukes.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #4
        Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Tenkte faktisk på veggen i går kveld:

        I mine øyne bør den brukes til å hedre gamle helter med drakter med navn og nummer på "hockeyvis" - Kanarifansens Wall of Fame.

        Dette gir også en god anledning til å hedre våre gamle helter for et fullsatt Åråsen når nye medlemmer tas opp og drakten avdukes.
        Noe sier meg at de draktene blir rappa/herpa før en viss kamp vi har hjemme en gang i året...

        Dekk hele veggen med et speil og kjør pyro på hver hjemmekamp

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Noe sier meg at de draktene blir rappa/herpa før en viss kamp vi har hjemme en gang i året...

          Dekk hele veggen med et speil og kjør pyro på hver hjemmekamp
          Det som kommer opp på veggen blir ødelagt før enten Stabæk, Enga eller Rosenborg uansett en eller annen gang, så man kan ikke tenke slik

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Kan dere komme opp med dimensjoner på veggen? Hadde värt greit med en blank mal man kan fylle..
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Fritz
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 1033

              #7
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Det som kommer opp på veggen blir ødelagt før enten Stabæk, Enga eller Rosenborg uansett en eller annen gang, så man kan ikke tenke slik
              Vente til neste år da, så blir det bare én kamp hvor dette er noe å bekymre seg for...

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                #8
                Likte ideen med å bruke veggen til å hedre heltene.

                Men istedet å bruke drakter som "kan" bli stjålet så kan man lage noe ala dette:

                football-wall-decal.jpg
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #9
                  Frode, om min ide skulle vinne konkurransen vil jeg selvsagt gi kortet i donasjon til KFL's junioraksjon.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    Hvis det er et forslag du kommer med så regner jeg med at du sender det på styremailen, og ikke lar andre her inne ta forslaget ditt
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Hvis det er et forslag du kommer med så regner jeg med at du sender det på styremailen, og ikke lar andre her inne ta forslaget ditt

                      Det trenger jeg vel ikke å gjøre, det er vel liten tvil om om hvem sitt forslag det er siden det er postet her?

                      Om det blir vedtatt vet dere hvor forslaget kom fra - og dere vet hva dere kan gjøre med premien.

                      Regner med at styret plukker det opp her?
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Johnny Sack
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2007
                        • 127

                        #12
                        Er planen å male rett på blekkplatene, eller å kle veggen med en jevn flate så det er lettere for f.eks graffitikunstnere å spraye/male motiver?

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          #13
                          Skal dette først gjøres må det gjøres seriøst! Vil aldri være komfortabel med noe som kunne vært en tegning gjort av barn. Lillestrøm gateway kunne jo strengt talt sett mye bedre ut.

                          Dagens uorganiserte system med mentale bannere er litt pasient. Et veggmalerei er ingen liten greie. Det kommer til å pryde veggen i mange år, like lenge som vi står der minst. Være 3 sekunders bakteppe farget i rødt av blussinfernoet når vi maltrakterer et visst sosial kontor hjemme. Pryden må være noe MANGE kan stille seg bak og være enige om! Feltet er stort, det er mange mennesker og meninger. Valg av budskap uten ord og evt med (Skal det stå "kanari-fansen" eller "kanarifansen"?), stil, utforming osv spiller inn. Dersom forslagene ikke er gode haster det ikke. Skal dette bli pent bør veggen være rett.
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av general
                            Skal dette først gjøres må det gjøres seriøst! Vil aldri være komfortabel med noe som kunne vært en tegning gjort av barn. Lillestrøm gateway kunne jo strengt talt sett mye bedre ut.

                            Dagens uorganiserte system med mentale bannere er litt pasient. Et veggmalerei er ingen liten greie. Det kommer til å pryde veggen i mange år, like lenge som vi står der minst. Være 3 sekunders bakteppe farget i rødt av blussinfernoet når vi maltrakterer et visst sosial kontor hjemme. Pryden må være noe MANGE kan stille seg bak og være enige om! Feltet er stort, det er mange mennesker og meninger. Valg av budskap uten ord og evt med (Skal det stå "kanari-fansen" eller "kanarifansen"?), stil, utforming osv spiller inn. Dersom forslagene ikke er gode haster det ikke. Skal dette bli pent bør veggen være rett.
                            Mange gode poenger her. Hva er mer naturlig enn å pryde veggen med det vi står der i fellesskap for - vårt lag og våre helter? Ingenting.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Mange gode poenger her. Hva er mer naturlig enn å pryde veggen med det vi står der i fellesskap for - vårt lag og våre helter? Ingenting.
                              Håper det ikke blir noen personlige navn på den veggen, helter kommer og helter går (unntatt Tommy da).

                              Hadde jo vært lettvint med kfl logoen og kanarifansen over ellerno, men de senere åra så har det jo kommet flere grupperinger, vil sikkert komme nye og. Ikke lett dette her.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #16
                                Selvsagt skal det navn på veggen! Dog, ikke før spilleren har lagt opp og vært borte noen år. Tommy er selvsagt for hedersplassen, men det er da naturlig at navn som Bjerkeland, Bjarmann, Schiller, Solbakken, Kristinson, Grodås med fler havner på veggen.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2504

                                  #17
                                  Jeg hadde likt et tydelig motiv uten tekst, i farger som synes godt i halvmørket.
                                  En pyrofugl hadde blitt fint tror jeg:



                                  Ideen er gratis for hvem som helst som er god til å tegne kanarifønikser og vil ha et sesongkort.
                                  Selv har jeg bare rappet bildet fra en side som gir bort bakgrunner.

                                  Kommentar

                                  • gutt94
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2007
                                    • 3271

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                                    Kanari-Fansen Lillestrøm har tidligere omgjort byens styggeste vekk til Norges vakreste vegg. Lykke til!

                                    Var veldig lite og dårlig info om veggens strl og utforming. Og om det skal settes noe "utenpå" veggen slik at den blir flat, eller om det skal males/sprayes på det som allerede er der.

                                    Dette er vell ikke noe som KFL kan bestemme, er det ikke Åråsen Eiendom AS som eier og drifter. Etter at ev. et forslagg er stemt frem her/facebook må det vell i tilegg godkjennes av eierne Åråsen Eiendom AS?

                                    Eller er dette allerede ordnet?
                                    KnutHSolberg

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av gutt94
                                      Var veldig lite og dårlig info om veggens strl og utforming. Og om det skal settes noe "utenpå" veggen slik at den blir flat, eller om det skal males/sprayes på det som allerede er der.

                                      Dette er vell ikke noe som KFL kan bestemme, er det ikke Åråsen Eiendom AS som eier og drifter. Etter at ev. et forslagg er stemt frem her/facebook må det vell i tilegg godkjennes av eierne Åråsen Eiendom AS?

                                      Eller er dette allerede ordnet?
                                      LSK har godkjent dette...

                                      Når det gjelder størrelse så må vi komme tilbake til det, da vi ikke har dette inne akkurat nå.
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • FuglaAlex
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 537

                                        #20
                                        Håper man kan se mot Fc København når man tenker på dette. Slik de har gjort det der er veldig veldig pent!
                                        Supporterne er fotballens hjerte
                                        Ultras Felt C

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎