hbk - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • junior
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 492

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Det viktigste med organiseringa denne dagen er at tribunen er delt i to pga. tvbua midt på tribunen. Mitt forslag er da følgende:

    .......

    Går vi for denne måten gjør man en god jobb for å gjøre stemningen best mulig for alle parter
    Støttes, men viktig at denne informasjonen når ut til alle. Dette skal bli vår​ hjemmebane!
    ------- Forza Fugla! -------

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1251

      #22
      Trenger 1 bill til kfl feltet. Noen som kan hjelpe. Send pm

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #23
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Det viktigste med organiseringa denne dagen er at tribunen er delt i to pga. tvbua midt på tribunen. Mitt forslag er da følgende:

        - Pasientfeltet med mye hopping, konstantflagging, moshpits osv. står til ventre på tribunen når man ser utover banen.
        Her skal det ikke være noen stemningstilskuere, men kun folk som vil få ut all den gleden det er ved en seriestart på dem sin måte

        -Høyredelen er for de som vil se kampen samtidig som man bidrar med synging, klapping og hopping. Her er det også lov å være litt tilskuere og du slipper å irritere deg over at du mister en takling eller lignende pga. et flagg.

        Dette kan gjøres veldig enkelt ved å dele ut flyere ved inngangen, gi beskjed på bussene innover og plakatering ved oppgangene til tribunen.

        Går vi for denne måten gjør man en god jobb for å gjøre stemningen best mulig for alle parter
        Det er akkurat dette vi har blitt enige om.

        Vi kommer til å dele ut flyere, men om noe annet. Det vil bli satt opp info, i form av plakater, ved inngangen til det som vil bli "kanarifeltet". F.eks "FELT FOR SYNGENDE, HOPPENDE, FLAGGENDE SUPPORTERE". Usikker på om det da er nødvendig med info ved inngangen på det andre feltet. Kom gjerne med forslag på hva det evt skal stå der...
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #24
          Tribunedel for de som vil bidra med stemning samtidig som man får med seg kampen

          Enkelt og greit

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            #25
            Men legg ut flagg på begge sidene da. ser litt teit ut under innmarsjen at det bare er flagg på halve tribunen. Regner med at de vil ha noen flagg når LSK scorer og.

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #26
              Opprinnelig skrevet av Brækken
              "... Gleder meg til et fullsatt stadion og fult trykk. La kanarifansen komme og tro de skal ta over stadion, Kan love fult trykk fra fosseberget så kampen skal vinnes både på gresset og tribunen"
              Søtt at de tror de har noen sjanse... og at de spiller på gress! Løøøøk!

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #27
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Tribunedel for de som vil bidra med stemning samtidig som man får med seg kampen

                Enkelt og greit
                2x2 A3 plakater skrevet ut!
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • 307
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 358

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Trenger 1 bill til kfl feltet. Noen som kan hjelpe. Send pm

                  Har sendt deg en PM. Angående bill til kfl feltet.

                  Jeg har en bill dersom noen er intressert.
                  Last edited by 307; 23.03.2012, 10:35.

                  Kommentar

                  • kingkong
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Jul 2009
                    • 29

                    #29
                    jeg trenger en billett! hvis noen har til overs pm meg

                    Kommentar

                    • krisbj
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Dec 2009
                      • 95

                      #30
                      jeg trenger to biletter til stadion, noen som har noen til overs???

                      send meg en pm

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #31
                        Snart er det klart for hønefoss away og da er det på tide med litt tribuneinfo fra tribunegjengen

                        På stadioen møtes de STÅENDE SYNGENDE på delen nærmest hovedtribunen. Disse som står på denne delen av tribunen skal være dedikerte til forsangerfeltet, vi skal synge, hoppe og være visuelt aktive. Forsangerfeltet vil stå på denne delen mot midten av ståtribunen, her vil KFL sitt forsangerfelt sette standarden for resten av tribunen og hele aka arena.

                        Disse som ikke faller under denne kategorien kan stå på den andre delen av stå tribunen. det vil som sagt være forsanger felt mot midten så mann skal fint få med seg hva som skjer på tribunen.
                        Vi i tribunegruppen vil anbefale alle å droppe de 2 siste pilsene før kamp og heller helle nedpå etter seieren møt pølselaget.

                        Syng, hopp, flagg og klapp for fugla.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • Macho-Morten
                          Ikke KFL-styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2687

                          #32
                          Sånn til neste bortekamp: Gidder folk å lære seg forskjellen på stemningstråd og tur- og billettråd?

                          I morra blir det leven! Det meldes om motiverte forsangerfelt!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #33
                            Sånn til neste kamp: Gidder folk å lære seg å være raskere ute med billetter, så slipper man det stresset?
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                              I morra blir det leven! Det meldes om motiverte forsangerfelt!
                              Meldes også om gamle sittafolk i klumpen. Vi så jo alle hva det gjorde på årets første i fjor.

                              Kommentar

                              • HBK-fan
                                Juniormedlem
                                • Mar 2012
                                • 0

                                #35
                                Dere fortjente ett poeng i dag. Ikke fordi dere var på høyde med HBK, men fordi dere sto på helt ut.
                                Men hvorfor har dere så mange pøbler med dere? Hønefoss er er "ny" fotballby og interessen synker når det sånn som det står her:



                                Tok en pils med et par av dere før kampen. Kjempegreie folk. Hvorfor ikke rydde opp litt i egne rekker?

                                Kommentar

                                • Gjertsen_KANARIS
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jun 2006
                                  • 196

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av HBK-fan
                                  Dere fortjente ett poeng i dag. Ikke fordi dere var på høyde med HBK, men fordi dere sto på helt ut.
                                  Men hvorfor har dere så mange pøbler med dere? Hønefoss er er "ny" fotballby og interessen synker når det sånn som det står her:



                                  Tok en pils med et par av dere før kampen. Kjempegreie folk. Hvorfor ikke rydde opp litt i egne rekker?
                                  Hvorfor skal vi være like kjedelige og anonyme som Hønefoss fansen? Våre pøbler lager stemning og det er godt å høre at interessen rundt ditt lag synker pågrunn av vår totale gule dominans. KFL & UFC var ikke bare alene på tribunen, men også i byen. Er det dette man kaller hjemmebane?

                                  Se - Lær og NYT http://www.youtube.com/watch?v=nrdVbyrA950
                                  VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                                  Kommentar

                                  • PA
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 500

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av HBK-fan
                                    Dere fortjente ett poeng i dag. Ikke fordi dere var på høyde med HBK, men fordi dere sto på helt ut.
                                    Men hvorfor har dere så mange pøbler med dere? Hønefoss er er "ny" fotballby og interessen synker når det sånn som det står her:



                                    Tok en pils med et par av dere før kampen. Kjempegreie folk. Hvorfor ikke rydde opp litt i egne rekker?
                                    Jeg ser ikke helt hva du mener med pøbler i dette tilfelle ?
                                    At en blir tatt med narkotika ser ikke jeg på som en "pøbel".
                                    Og om du tenkte på filmen som var lagt med ? Så har ikke det med pøbelstrekker og gjøre. Dette er noe UFC/KFL gjør på utvalgte kamper.

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3271

                                      #38
                                      UFC burde helt klart rydde opp i egne rekker ved noen få som ødelegger alt for de andre. UFC som en gruppe og da må de få enkeltpersonene som ødelgger og lager bråket tas vekk og ut.

                                      Jeg som KFL fotograf ble truet med både det ene og det andre ved fuglatoget av eneklt personer, og fikk i 3 tilfeller kastet bluss og bangers etter meg.

                                      Men dette antar jeg blir slått hardt ned mot og vi lar dette være rolig og ikke gjøre så altfor mye mer ut av det.
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • Ungfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Dec 2011
                                        • 113

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av HBK-fan
                                        Dere fortjente ett poeng i dag. Ikke fordi dere var på høyde med HBK, men fordi dere sto på helt ut.
                                        Men hvorfor har dere så mange pøbler med dere? Hønefoss er er "ny" fotballby og interessen synker når det sånn som det står her:




                                        Tok en pils med et par av dere før kampen. Kjempegreie folk. Hvorfor ikke rydde opp litt i egne rekker?
                                        Husk at det som regel er noen få individer som står for slikt. ALLE er ikke slik. Bare noen få. Jeg synes også at det er unødvendig. Allikevel synes jeg vi skal få ros for innsatsen. Vi var virkelig tilstede på AKA Arena, og løftet stemningen. Og dessuten så representerer ikke LSK drittoppførsel. Og husk, hvis du synes VI var ille, vent til Søpla kommer på besøk. Hos oss er det kanskje noen få som ikke helt oppfører seg, i engen er det et mål i seg selv å være så drittsekk som det er fysisk mulig å være.

                                        Kommentar

                                        • UltraFo
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 800

                                          #40
                                          De som gjorde noe galt i går ble enten tatt hånd om internt eller av politiet. Når det skjedde noe ryddet vi opp i det så fort det gikk. Det er ikke så lett å stoppe folk når vi var så mange som vi var i går men vi fikk ryddet opp. Det tror jeg KFL vaktene som kom etterhvert så også. Når det gjelder bluss og bangers etter deg gutt94 kan du godt sende meg en PM på det
                                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎