LSK - RBK, Åråsen 1. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1445

    #21
    Enig, helt klart det beste vi har prestert (ihvertfall på hjemmebane) på veldig, veldig lenge! Herlig tenningsnivå
    Custodes
    I med og motgang

    Kommentar

    • Gjest

      #22
      Knallstemning på C feltet i kveld, godt ledet av en "dansk' en" i storform!

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #23
        første gang i midt liv jeg står på felt B under en kamp og det var helt sjef. Klumpen holder ett høyt, høyt nivå under hele kampen. Siste 30minuttene var det helt rått på hele feltet. Uansett, jeg ser ett stort forbedringspotensiale på felt b over klumpen, her er veldig tamt til tider, her står de aller aller fleste og det er veldig tamt til tider. Hva skal vi gjøre for å få denne delen bedre?

        Bra stemning på stadion, latterlig mye folk på martins etter kamp (jeg var der ikke før kamp så det vet jeg lite om), mye folk på stadion, over 9000 personen -fantastisk! Vi er så absolutt på riktig vei, men vi kan bli bedre. Dere som står felt b må ta ett tak og bli bedre på å synge, danse, hoppe og flagge.

        Neste kamp er ikke hvem som helst da må vi prestere på ett enda høyere nivå.

        Ekre sier skål og god natta.

        Fuck trøndra!
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • A.Bilet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 808

          #24
          Opprinnelig skrevet av Skinke
          Uansett, jeg ser ett stort forbedringspotensiale på felt b over klumpen, her er veldig tamt til tider, her står de aller aller fleste og det er veldig tamt til tider. Hva skal vi gjøre for å få denne delen bedre?
          Enig med deg. Stod der i dag, og trykket der er varierende. Men stemningen totalt i dag var helt fantastisk. Trykket etter 2-1-scoringen er noe av det villeste noensinne.
          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

          Twitter-bruker

          Kommentar

          • joacim
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2009
            • 559

            #25
            Helt sinnsyk stemning til tider.
            Felt c har kanskje ikke vært bedre på veldig mange år!.

            Det eneste som folk klaget på, var at de ikke hadde noe tekst på den nye sangen, og det skjønner jeg.

            Det må vi få til neste gang !

            takk for en fantastisk opplevelse!

            MVH Dansken!
            Styremedlem 2016

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #26
              Opprinnelig skrevet av Skinke
              Bra stemning på stadion, latterlig mye folk på martins etter kamp (jeg var der ikke før kamp så det vet jeg lite om), mye folk på stadion, over 9000 personen -fantastisk! Vi er så absolutt på riktig vei, men vi kan bli bedre. Dere som står felt b må ta ett tak og bli bedre på å synge, danse, hoppe og flagge.
              Bra oppsummert. Faen så mye positivt det var i går!

              - Martins var fullt mange timer før kamp, og nesten like fullt etterpå
              - Minst 1500 flere enn jeg trodde på stadion. Hvor kom alle fra?
              - Et BRA Lillestrøm-lag. Hvor kom det fra?
              - Og ikke minst, tidvis ellevill stemning. Det var som et gufs fra fem-seks-sju år tilbake i går, man sto tett som f*** og på enkelte av hoppesangene var bortimot hele feltet med (fikk jeg inntrykk av).

              Meeeen det er som Skinke nevner også rom for forbedring. Håper de som føler de har mer å bidra med lar seg inspirere av det som skjedde rundt seg i går, for et vilt liv det kan være på feltet om alle gjør jobben sin! Plukk opp et flagg, hopp mer enn du orker, syng etter at stemmen har blitt borte og man naboene til å gjøre det samme. Klanen who?

              Kommentar

              • magnuslt
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2011
                • 213

                #27
                Utrolig bra stemning rundt hele kampen i går!
                Jeg syns også det er verdt å treke frem at forsangerne på felt A, B og C kommuniserte med hverandre på en veldig god måte -fortsett sånn-

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #28
                  I går skulle vi hatt PA-anlegg. Herregud så langt det var mellom feltene i går

                  Bortsett fra det var det kjempebra trøkk og den beste stemningen siden returen til feltet i 2010.

                  Håper kurven fortsetter slik

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Kampen i går trakk flere tilskuere enn LSK-søpla i 2011 (som var den kampen med flest solgte billetter i 2011 i følge rb sin billettbørs fra 2011). Bra start på året!

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      I går skulle vi hatt PA-anlegg. Herregud så langt det var mellom feltene i går

                      Bortsett fra det var det kjempebra trøkk og den beste stemningen siden returen til feltet i 2010.

                      Håper kurven fortsetter slik
                      Merka at man sleit litt med kommunikasjonen mellom forsangerne (hvertfall felt a og hovedforsangerfeltet), skulle prøvd å komme på en løsning der for å forbedre den? Radioer hadde sikkert vært ålreit, men det blir vanskelig pga for mye lyd fra alle som synger...
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Merka at man sleit litt med kommunikasjonen mellom forsangerne (hvertfall felt a og hovedforsangerfeltet), skulle prøvd å komme på en løsning der for å forbedre den? Radioer hadde sikkert vært ålreit, men det blir vanskelig pga for mye lyd fra alle som synger...
                        Radio/walkietalkie har vært testa før, men høres meget dårlig pga. lyden. Det eneste som funker på et så fullt felt for å kommunisere er at capo står med en mic som høres av alle på feltet. Det er jo høyttalere på feltet. Burde fint gå an å få fiksa en løsning med å bruke de på kamper med fullt felt

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Radio/walkietalkie har vært testa før, men høres meget dårlig pga. lyden. Det eneste som funker på et så fullt felt for å kommunisere er at capo står med en mic som høres av alle på feltet. Det er jo høyttalere på feltet. Burde fint gå an å få fiksa en løsning med å bruke de på kamper med fullt felt
                          Da må den KUN høres på feltet, ikke ut og det blir vel verre å få til. Et felt med solist er definitivt ikke greia.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • MoBee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 958

                            #33
                            Jeg sto i klumpen i går og syns til tider det var sinnsykt bra. Syns derfor det er rart at kommentator på csports på ca 70 min sier "nå våkna kanari-fansen, men det er fortsatt rbksupporterne som har mest trøkk"...
                            Dårlig mikka?

                            Ellers vil jeg oppfordre syngende supportere til å rope "syng" eller "kom igjen" når det er pause i sangene. Det har funker veldig bra når forsangerne ikke er alene om det.

                            Det er så jææææævlig digg å være i gang igjen!!

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av MoBee
                              Jeg sto i klumpen i går og syns til tider det var sinnsykt bra. Syns derfor det er rart at kommentator på csports på ca 70 min sier "nå våkna kanari-fansen, men det er fortsatt rbksupporterne som har mest trøkk"...
                              Dårlig mikka?

                              Ellers vil jeg oppfordre syngende supportere til å rope "syng" eller "kom igjen" når det er pause i sangene. Det har funker veldig bra når forsangerne ikke er alene om det.

                              Det er så jææææævlig digg å være i gang igjen!!
                              Kan aldri stole på mikkinga på tv! Tror det skal mye til for at trøndra var bedre enn oss igår.... Når det er sagt så går lyden til bortesupporterne over hele banen, mens vår vel går hovedsakelig rett over til Lillestrøm Torv tribunen....
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #35
                                Vinden må ha tatt mye av lyden i går. Ser endel trøndere mener vi var bedre de 2-3 siste gangene de var på Åråsen.

                                Jeg savner en tribunegruppe i Lillestrøm, et fullt samarbeid mellom kfl og ufc. Jeg synes det brukes altfor lite tid og ressurser på det som er viktigst.

                                Gruppa må kommunisere mye bedre utad hvordan man skal opptre på sanger. Hvilke sanger er flaggsanger, høytklapping, hopping osv osv. Sånn som det er nå er det bare halvveis.
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  #36
                                  Det er alltid et lass med mikker forran bortefletet på Åråsen. Det er aldri noen forran KFL-feletet...

                                  Stod 4 stk forran kjernen i går.
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #37
                                    Lydmessig - absolutt godkjent.

                                    Visuelt - Ganske så skuffende faktisk, bortsett fra innmarsjen selvfølgelig. Spesielt labert flaggbruk.

                                    Hvorfor er flaggbruken så til de grader bedre på bortebane, selvom de samme folka også er med på hjemmekampene?
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • MartinRE
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2008
                                      • 738

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                      Lydmessig - absolutt godkjent.

                                      Visuelt - Ganske så skuffende faktisk, bortsett fra innmarsjen selvfølgelig. Spesielt labert flaggbruk.

                                      Hvorfor er flaggbruken så til de grader bedre på bortebane, selvom de samme folka også er med på hjemmekampene?
                                      Tror vinden skal ta en del av skylden igår hvertfall.
                                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                        Hvorfor er flaggbruken så til de grader bedre på bortebane, selvom de samme folka også er med på hjemmekampene?

                                        Mye av grunnen er at på bortebane er det kun de ivrigste som står og vi kan stå nederst og flagge som er mye lettere og ikke så tungt. På hjemmebane må du flagge i klacken og konstant høre på sutring og kjefting over flaggbruk. Men mot Søpla skal det bli mye bedre flagging! Vind eller ikke, visuelt blir det!
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                          Da må den KUN høres på feltet, ikke ut og det blir vel verre å få til. Et felt med solist er definitivt ikke greia.
                                          Det er vel en 4-5 høyttalere over feltet og det er jo kun i de man evt. skal høre lyden fra forsangeren. Men det er jo så jævla enkelt. En person som styrer alt, alle hører hva han sier og det er lettere å mase på at alle blir med

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎