Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl. 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Stemningstråd Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl. 16.00

    Først og fremst, for den som ikke vet det, så var jeg ikke på matchen mot trøndera fordi pappaen min døde på lørdag. Kort tids kreftsykdom...

    Men, dette er en stemningstråd og ikke noe er bedre medisin mot sorg enn å se og synge for Fugla. Så matchen mot Bart på TVen og det var meget bra stemning gjennom TV-ruta. Vurderer ikke volum på grunn av mikkeproblematikken (men KFL hørtes desidert best), det som gledet meg var intensiteten. Non-stop synging.

    Nå er det Oddrane som skal måle seg med det beste LSK-support kan by på.
    Skagerak Arena har en bortetribune laget for god stemning, det har vi bevist de siste par årene hvor innsatsen på tribunen har vært meget god.

    Fokus på et par ting:
    Visuelt må det bli bedre enn mot trøndera. Faktisk usannsynlig stusselig å se ett UFC flagg og en gang i blant kanskje et par flagg fra KFL. Tribunen på Skagerak har seter og da er det lettere å legge fra seg flaggene uten at de blir tråkka på og borte i mylderet.

    Nye sanger:
    Hørte mye bra om den nye sangen fra Dinho, den må vi få til å sitte bedre.
    I tillegg må vi komme opp med sanger til både Jesper, Espen, Johan og Roger (de har vel ikke etter hva jeg husket fra Hønefoss noen sanger).
    Kanskje klumpen også kommer opp med en ny sang...

    Husk å kjøpe bussbilletter senest i løpet av onsdag den 4. april på LSK-Shopen. Påsken står for døren og da selges det fint lite billetter!

    Alle menn og kvinner til Skien!!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #2
    Herlig innlegg! Alle til Skien!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Fokus på et par ting:
      Visuelt må det bli bedre enn mot trøndera. Faktisk usannsynlig stusselig å se ett UFC flagg og en gang i blant kanskje et par flagg fra KFL. Tribunen på Skagerak har seter og da er det lettere å legge fra seg flaggene uten at de blir tråkka på og borte i mylderet.
      Helt enig, her knuser faktisk UN og Kjernen oss.. Jeg måtte stå i standen til LSK shop før kampen, men var borte og titta litt innimellom, og tok meg selv i å bli litt imponert over flagginga dems... Selv under kampen også var de veldig flinke...
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #4
        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
        Helt enig, her knuser faktisk UN og Kjernen oss.. Jeg måtte stå i standen til LSK shop før kampen, men var borte og titta litt innimellom, og tok meg selv i å bli litt imponert over flagginga dems... Selv under kampen også var de veldig flinke...
        Enig, men ikke veldig rart når jeg ser reprise av kampen på tv her nå. På feltet fikk vi vinden inn fra siden og flaggene står rett ut når man holder de rolig. Kjernen fikk vinden i ryggen, altså tribunen skjerma for vinden. Hadde vi bytta plass på tribunen hadde det vært stikk motsatt. Det er nok på stell igjen i Skien!
        ..................

        Kommentar

        • magnuslt
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2011
          • 213

          #5
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Enig, men ikke veldig rart når jeg ser reprise av kampen på tv her nå. På feltet fikk vi vinden inn fra siden og flaggene står rett ut når man holder de rolig. Kjernen fikk vinden i ryggen, altså tribunen skjerma for vinden. Hadde vi bytta plass på tribunen hadde det vært stikk motsatt. Det er nok på stell igjen i Skien!
          enig. det funker dårlig med flagging i vind. Det er rett og slett kjedelig.

          Men jeg hørte faktisk at noen klagde høylytt på at de ikke så noe når det var flagging - tragisk! Håper folk tar tak når de hører andre som klager på for mye flagging. Be dem ta seg en bolle!

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            enten er det klaging fordi det ER flagging... Ellers så er det klaging fordi det er FOR LITE flagging... Blir folk aldri happy???
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              I år må klumpene og tromma med forsangerene stå i midten. Ikke på siden som har vært de to siste gangene på Skagerak.

              Ellers er nok alle like gira og det visuelle med flagging er alltid bedre på bortebane.

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                I år må klumpene og tromma med forsangerene stå i midten. Ikke på siden som har vært de to siste gangene på Skagerak.

                Ellers er nok alle like gira og det visuelle med flagging er alltid bedre på bortebane.
                Også er det det med hvor høyt man skal stå.. Skal vi stå helt nede som vi har gjort før? Eller skal vi stå høyere på tribunen? Jeg mener at lyden blir bedre hvis vi står litt høyere, men da mister man mere av rasmulighetene..?
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Også er det det med hvor høyt man skal stå.. Skal vi stå helt nede som vi har gjort før? Eller skal vi stå høyere på tribunen? Jeg mener at lyden blir bedre hvis vi står litt høyere, men da mister man mere av rasmulighetene..?
                  Høyere opp er en mulighet, men da må man stenge for at ingen står foran første raden slik at alle samles på toppen evt. Må bare se an på oppmøte først hvor mange som kommer

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Høyere opp er en mulighet, men da må man stenge for at ingen står foran første raden slik at alle samles på toppen evt. Må bare se an på oppmøte først hvor mange som kommer
                    Planen da er å sperre av med bannere på de nederste radene, og evt teipe igjen eller bruke sånn sperrebånd ved inngangen til radene...
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #11
                      Nå har du nesten fulgt med Kim.

                      Det vi bestemte på sist tribunemøte var å ha KFL banneret nederst, det tar ca 3-4rader, så putte sperrebånd rundt der vi skal stå så vi blir stående mest mulig tett og kvadratisk. Rønnern står fremst med klumpen og tromme.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #12
                        Bannere bør jo absolutt henge på gjerdet! Det gikk jo greit i Hønefoss!
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • Macho-Morten
                          Ikke KFL-styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2687

                          #13
                          I Hønefoss hadde man tre rader, da. Blir antagelig nødt til å sperre av litt i Skien om det ikke skal bli jalla. Da er bannere mer effektivt enn sperrebånd, som folk ofte "ikke ser" før de tråkker dem bort.

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av UltraFo
                            Bannere bør jo absolutt henge på gjerdet! Det gikk jo greit i Hønefoss!
                            I Hønefoss hadde vi tillatelse til det, i Skien ifjor var de veldig strenge på at vi IKKE skulle det...
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Legge ut masse bannere over de radene man ikke vil folk skal være på også får forsangerene foran være strenge med at ingen står foran dem. Blir nok ikke mer enn 400-500 stk. der og det skal vi klare å ha kontroll på

                              Kommentar

                              • -=BøRnI=-
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Apr 2009
                                • 2

                                #16
                                YYYEEEEHHHOOO!! Da var jg på forumet å gitt ser virkelig frem til Skiensturen i mårra!! Alltid hatt lyst til å oppleve Skagerak Arena Blir dette årets første 3 poenger?? Håper alle er like gira på å trøkke på tribunen, vi skal synge "oddrane" ned i kjeller`n
                                FoRzA

                                Kommentar

                                • merch
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2007
                                  • 938

                                  #17
                                  Kommer med guttungen fra Larvik, klar for årets første og ikke siste tribunekamp! Forza
                                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                  Kommentar

                                  • 10theri
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2010
                                    • 438

                                    #18
                                    Ren overkjøring på tribunen idag. Flott stemning, og den nye sangen hørte bra ut igjennom tv skjermen.
                                    Heia Lillestrøm......

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2123

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av 10theri
                                      Ren overkjøring på tribunen idag. Flott stemning, og den nye sangen hørte bra ut igjennom tv skjermen.
                                      veldig bra engasjement, men tromma er altFor dominerende!

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                        veldig bra engasjement, men tromma er altFor dominerende!
                                        Enig, tromma var ekstrem til tider i dag. Sa det for et par år siden også, viktig at tromma ikke blir misbrukt. Var helt på kanten i dag.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎