Godset hjemme lørdag 28. april kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Foreslår at når kampen starter så synger alle BARN AV REGNBUEN få gjerne godsetunionen med på dette også....

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2883

      #22
      Har savna indianersangen de siste kampa, hvor har det blitt av den? Samme gjelder den låta hvor vi deler feltet i to og synger shalalalalalalalalalala lillestrøm! Med sko og det hele i lufta, men denne er vel forbeholdt til når vi leder greit?
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #23
        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Har savna indianersangen de siste kampa, hvor har det blitt av den? Samme gjelder den låta hvor vi deler feltet i to og synger shalalalalalalalalalala lillestrøm! Med sko og det hele i lufta, men denne er vel forbeholdt til når vi leder greit?
        Det er LayLayLay ikke shalalala Denne kommer nok mot godset etter at Bergmann har satt inn sitt tredje mål for sesongen

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #24
          pøh, da blir det ca 1min ut
          åååååååååååååå
          åååååååååååååååååå
          ååååååååååååååå
          HEY HEY, LILLESTRØM
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #25
            Her var det mye meningsløse innlegg! Spar meg for Tommy-pratet, ikke har han noe med KFL eller feltet å gjøre, ikke er han interessert i KFL, og jeg ville bli sjokkert om KFL var interessert i Tommy. Ta heller ansvar og gjør det han som faktisk er forsanger på lørdag, ber dere om. Da blir det bra!

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Tommy som forsanger var veldig bra ,nå har han valg og ikke være forsanger lenger .Jeg er glad han er tilbake på tribunen....Nå støtter vi Ronnie 100%....Forza Fugla.

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #27
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Tommy som forsanger var veldig bra ,nå har han valg og ikke være forsanger lenger .Jeg er glad han er tilbake på tribunen....Nå støtter vi Ronnie 100%....Forza Fugla.
                Det er vel ikke snakk om å bytte ut Ronnie her. Kan bare snakke for meg selv, men hvis det er mulighet, så synes jeg det ikke er dumt å bruke tommy på området mellom ufc og hovedfeltet, det er vel og merke hvis både KFL og tommy føler for det. Hvorfor ikke bruke tilgjengelig mannskap til å øke tribunelivet?

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Boing
                  Det er vel ikke snakk om å bytte ut Ronnie her. Kan bare snakke for meg selv, men hvis det er mulighet, så synes jeg det ikke er dumt å bruke tommy på området mellom ufc og hovedfeltet, det er vel og merke hvis både KFL og tommy føler for det. Hvorfor ikke bruke tilgjengelig mannskap til å øke tribunelivet?
                  Tviler sterkt på at han selv ønsker det. Og hvis KFL ønsker å ha noen der så er det flere innenfor KFL vi kan bruke til det.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Dinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 884

                    #29
                    Det skal mye til for å få Tommy tilbake til å bidra i en slik rolle igjen, etter ting som har blitt sagt og gjort i fortiden. Uansett, Fokus på lørdag. Jeg håper punktene som har blitt tatt opp i denne tråden ikke bare faller igjennom, men at de faktisk vil bli vurdert og tatt opp før kampen på lørdag. Vi har mye å jobbe med. Lei av alt piss-pratet.
                    twitter @amundsakis
                    ΘΥΡΑ 13

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #30
                      KFL styrer felt B og C mens UFC styrer på felt A. Flytting av grupper er ikke løsningen pr. dags dato

                      Som Dinho påpeker: Håper tribunegruppa tar tak nå. Ellers er det ikke vits med en tribunegruppe.

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #31
                        Fra Godsetunionen.com:



                        På lørdag er det klart for første østlandsduell. For oss drammensere betyr det en liten svipptur opp til rottereiret på Åråsen.

                        Lørdag formiddag setter syv fulle busser kursen mot Lillestrøm og Åråsen. Gratisbussene hadde den effekten vi på forhånd hadde ønsket, og gjør dermed at vi stiller mannsterke på årets første østlandskamp. Sist vi fyllte syv busser gjennom GU sitt reisetilbud var til kampen mot Odd Grenland i Skien. Og der skapte vi en fantastisk tribuneopplevelse veldig mange ser tilbake på i etterkant. Så dagens oppfordring er i grunn ikke verre enn: La oss gjenskape den opplevelsen og vel så det!
                        På Åråsen vet vi hva som venter oss. Kanarifansen er en av de mange supportergrupperingene i Norge som er inspirert av den syd-europeiske supporterkulturen. Før hatoppgjøret mellom Lillestrøm og Vålerenga så jeg en "duell" mellom representanter fra begge supporterklubbene, der det tydeligvis gikk sport i å rakke ned på hverandre. Spesielt bet jeg meg merke i KFL-lederens pinlige forsøk på å beskrive/etterligne den anglofile supporterkulturen. Videre fremstiller han den anglofile supporterkulturen som gammeldags og lite oppfinnsomt. Personlig mener jeg det er mer kjedelig å dra rundt på de forskjellige stadionene i Norge for å høre akkurat de samme sangene. Akkurat den like frekventerte trommingen. Og akkurat den like lite intense atmosfæren. Gang på gang. Det å fornye seg er ikke nødvendigvis bare gjennom et kjapt youtube-søk.
                        Som jeg har uttalt en rekke ganger tidligere, vi har bevart vår identitet og vårt særpreg. Nå gjelder det bare at alle de som reiser til Lillestrøm drar dit med riktig innstilling, og bidrar slik at GU kommer opp på det toppnivået alle vet vi har inne. Da er vi ikke bare gode, da er vi fantastiske. Så får det så være om den intense trommingen til KFL gnager deg inn på trommehinna som en ufyselige liten rotte. Syng, bidra, og hjelp Strømsgodset frem til en ny seier på banen. Marerittstadion statistisk sett eller ei, tabellen lyver ikke. Det er topp mot bunn på Åråsen.
                        På lørdag er det GU mot KFL. Det er to tribunekulturer satt opp mot hverandre. Det er Drammen mot Lillestrøm. Det er vakkert mot blodharry. Og det er Strømsgodset mot Lillestrøm.
                        Syng høyt, syng Strømsgodset!
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • junior
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 492

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                          Fra Godsetunionen.com:

                          .....

                          På lørdag er det GU mot KFL. Det er to tribunekulturer satt opp mot hverandre. Det er Drammen mot Lillestrøm. Det er vakkert mot blodharry. Og det er Strømsgodset mot Lillestrøm.
                          Denne delen er jeg enig i, Godset, GU og Drammen er faen meg blodharry...
                          ------- Forza Fugla! -------

                          Kommentar

                          • flisbyen
                            Utestengt
                            • Sep 2010
                            • 305

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av junior
                            Denne delen er jeg enig i, Godset, GU og Drammen er faen meg blodharry...
                            Sludder da, det er ingenting som er så deilig harry som Lillestrøm!

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #34
                              Kan de synge i Drammen, da?

                              Jeg har aldri hørt dem (tross standard oppmikking av tuslete supportergrupperinger på busstur til Åråsen), så det er vanskelig å vurdere hva de har og har beholdt av eventuell identitet og særpreg.

                              Ut fra overnevnte ordgyteri må man kunne anta at det verken er inspirert av sør-europeisk fotball, eller er utpreget anglofilt. Kan vi forvente horn og kubjeller? Dersom de fyller syv busser, må de i det minste synes.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • junior
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 492

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av flisbyen
                                Sludder da, det er ingenting som er så deilig harry som Lillestrøm!
                                Nå må du se forskjellen da mann!
                                Blodharry = ekkelt og fælt = Drammen
                                Deilig harry = deilig og deilig = Lillestrøm

                                ser du forskjellen nå?
                                ------- Forza Fugla! -------

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9390

                                  #36
                                  Dårlig på tribunen i dag ass. All skyld (nesten) havner hos spillera. Blir automatisk tafatt når'en blir presentert blaut fis på banen. Men nok om det...

                                  Godsetunionen har vært den grupperinga som har heva seg mest de siste 3(?)åra, og i dag, med gratis busser, forventa jeg litt mer noise, særlig når de leda, men ja ja. Komma, komma.

                                  Dæven å bra vi blir i medgang

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    #37
                                    Til neste hjemmekamp kan vi bare få stengt av deler av feltet. For det kommer til å bli rimelig tomt i området mellom ufc og Ronnie.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9390

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Boing
                                      Til neste hjemmekamp kan vi bare få stengt av deler av feltet. For det kommer til å bli rimelig tomt i området mellom ufc og Ronnie.
                                      Hehe. Tommel opp for dagens morsomste!

                                      Kommentar

                                      • sigurdsen
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 1818

                                        #39
                                        Veit ikke helt hvordan det hørtes ut på andre steder, eller tv, men der jeg stod virka det jævli slappt.. 4-5 stykker rundt Ronnie + UFC + et par til her og der som trøkka skikkelig til, resten nynna og sang et par strofer før de ikke gadd mer virket det som

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #40
                                          Er faen ikke lett og synge evighetsanger i denne motgangen,savner litt av den spontane agresive synginga ..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎