Stemningstråd: LSK - Ålesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 884

    Stemningstråd: LSK - Ålesund

    Lillestrøm - Ålesund
    Åråsen stadion, torsdag klokken 19:00.
    Oppmøte: 18:00-18:30.

    Tema: VARMT VÆR, SOMMER. Ta på deg gult, ta med et flagg, skjerf og godt humør. Så skal vi skape en fin ramme til årets andre "sommerkamp" (Sogndal den første). Ja, det er lov å ta av seg til baris!

    Ålesund kommer nok ikke med så mange supportere i en vanskelig torsdagkamp. Flere tror det vil bli rundt 6000 på Åråsen denne dagen. Det er helt ok med tanke på resultater og tidspunktet.

    Fokus må bli å være veldig gode visuelt, fortsette den gode trenden med flagg fra felt C til felt A. Likte hvordan klumpen har flagg foran seg på felt B. Burde fylle hele nedre raden med flagg der. Vi skal fortsette å flagge som besatte på felt A. Samt å holde god kok over hele feltet. Få alle med på å i det minste åpne kjeften og synge!!!

    Forza fugla, 3 nye pinner!
    twitter @amundsakis
    ΘΥΡΑ 13
  • vEgz
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2006
    • 130

    #2
    Vil bare rette en spesiell takk til Andreas på felt C i dag. Makan til innsats for å få med seg folk har jeg ikke sett på lang tid, og det i en tid hvor det går til helvete utpå banen, men også på tribunen skal vi være helt ærlig. HONNØR.

    P.S. Vi må se å få stengt av de bakerste radene som vi snakket om. Folka der er katastrofe.

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #3
      Opprinnelig skrevet av vEgz
      P.S. Vi må se å få stengt av de bakerste radene som vi snakket om. Folka der er katastrofe.
      Er jo ikke snakk om å stenge av de øverste radene fordi folka der er ræva, men fordi det er glissent på feltet og man får samla folka bedre på denne måten...
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • vEgz
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2006
        • 130

        #4
        Litt frustrasjon akkurat der Kim, men jeg håper du skjønte hva jeg mente. Poenget er at de må få en helt annen innstilling til det det innebærer å stå på et syngende Kanarifelt. Det håper jeg vi klarer å oppnå ved å få flytta de lengre ned. Kanskje de blir med i (langt) større grad enn i dag.

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #5
          Synes det var ganske bra trøkk på feltet i første omgang i flere sanger i dag, og jeg står mellom ufc og rønnern, registrerte meg att det var flere som ble med på sangene enn tidligere i år. Stort sett kan jeg høre min egen stemme ganske så bra, men i flere sanger i dag så var nivået så høyt att stemmen min ble overdøvet. Kan hende det er bare meg som oppfattet det slik, men ronnie kan vel bekrefte eller avkrefte dette.

          I 2 omgang så var det like ræva igjen, muligens har spillet ute på banen og varmen noe av skylden, for det var noe sinnsykt varmt og ingen trekk.

          Jeg foreslår att Ronnie flytter seg 10 meter mot ufc og alle de sitteplassene som vi står på blir stengt. Det var masse plass rundt på feltet og jeg tror ikke vi blir noen fler der med det første.

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #6
            Varmen var helt syk i dag. Hadde vi ikke hatt vannbøttene tror jeg nesten folk hadde stryki med. All respekt til de som ga det de kunne i dag! Ikke så mye respekt til de som foretrekker komfort foran støtte til laget.

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              Opprinnelig skrevet av Boing
              Jeg foreslår att Ronnie flytter seg 10 meter mot ufc og alle de sitteplassene som vi står på blir stengt. Det var masse plass rundt på feltet og jeg tror ikke vi blir noen fler der med det første.
              Rimi banner da el?
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9372

                #8
                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Rimi banner da el?
                Carrot

                Kommentar

                • Boing
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 711

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Rimi banner da el?
                  Vi klarer vel å finne på noe mer orginalt enn søppla og rbk har på avstengte tribuner, er vel noen som kommer på ett morsomt eller spennende banner hvis vi bruker denne ideen.

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    #10
                    Felt B som vi kjente det er borte. Folk klappet mer under pauseunderholdningen enn de var med under kampen!! UFC(felt A) bærer til tider en del av stemningen med 10-15 stk rundt Rønnern og få på felt c.

                    Ønsker at vi bryter opp en del av sesjonene med rop og stemningsskapende sanger (Tommy-rytmen). I dag døde stemningen når vi byttet evighetssang uten pause.
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Boing
                      Vi klarer vel å finne på noe mer orginalt enn søppla og rbk har på avstengte tribuner, er vel noen som kommer på ett morsomt eller spennende banner hvis vi bruker denne ideen.
                      la meg gjenta: [ironi]Rimi banner da el?[/ironi]
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • joacim
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2009
                        • 559

                        #12
                        jeg stod øverst på felt C i andre omgang, for å se åssen det er der.

                        huff... Folk som er på kamp for å diskutere alle andre ting en fotball er å finne her. !
                        Dette er en syklubb uten like. Her står man med armene godt plantet i lommene, og hvis man skulle ta dem opp, så er ikke for å klappe, men for å sette dem i kors.

                        Men når dette er sagt, så er kanskje dette noe vi bare må leve med. Det er bare å droppe øvre felt c. de synger når det er bra steming og 2-0 til lsk. ikke i motgang. Sånn er det bare.

                        Personlig så mener jeg ikke at det er bruk for 2 forsangere på felt c. Andreas gjør en formidabel jobb. Det han gjør er som å snakke til en vegg, men han gir faen ikke opp. Det vi mangler på felt c, er en klump... En gjeng trofaste supportere, som stiller opp. Det har vi vel innsett at vi ikke får. Derfor skal vi vel etter sommerpausen prøve å flytte forsangerstolen nermere felt b.

                        En liten ting til deg Ronnie. Fugla du er mitt hjerte - sangen. Det er fantastisk å stå i klumpen å synge hlyt , og så hviske, for å få en super effekt av å skrike alt man har på neste værs. Dette klarer vi bare ikke på c. for oss blir det bare å være med på hvert 2. værs

                        Når det er sagt, så gjør du også en fantastisk jobb. ! du vet jeg elsker deg !

                        håper at dere alle skaper en stemning uten like på Nadderud på mandag. !
                        Styremedlem 2016

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          #13
                          Du valgte en dårlig dag å ta turen opp på rad 14 Joacim. Vi klarte ikke å sette mulighetene til å synge, det gikk for tregt når vi først sang og vi mistet drivet etter et par linjer. Kort oppsummert er det ikke no gøy å se på fotball for tiden.

                          Spøk til alvor; jeg og gutta rundt ga full gass de første 20, men når innsatsen er som den er, det er varmt og utrolig kjedelig spill, så klarte jeg bare ikke finne inspirasjon til å åpne munnen. Beklager at du måtte oppleve oss på en sånn dag. Personlig lover jeg å ta meg sammen til neste gang (hvis jeg gidder å betale 200 spenn for noe som er så jævlig kjedelig).
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • joacim
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2009
                            • 559

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                            Du valgte en dårlig dag å ta turen opp på rad 14 Joacim. Vi klarte ikke å sette mulighetene til å synge, det gikk for tregt når vi først sang og vi mistet drivet etter et par linjer. Kort oppsummert er det ikke no gøy å se på fotball for tiden.

                            Spøk til alvor; jeg og gutta rundt ga full gass de første 20, men når innsatsen er som den er, det er varmt og utrolig kjedelig spill, så klarte jeg bare ikke finne inspirasjon til å åpne munnen. Beklager at du måtte oppleve oss på en sånn dag. Personlig lover jeg å ta meg sammen til neste gang (hvis jeg gidder å betale 200 spenn for noe som er så jævlig kjedelig).
                            skjønner jo selvfølgelig at alle ikke kan være like engasjerte
                            Styremedlem 2016

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              #15
                              Det er hvertfall vesentlig lettere når man står i nærheten av en forsanger enn på øvre C
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av general
                                Felt B som vi kjente det er borte. Folk klappet mer under pauseunderholdningen enn de var med under kampen!! UFC(felt A) bærer til tider en del av stemningen med 10-15 stk rundt Rønnern og få på felt c.
                                Med all respekt mulig generalen, dette er svartmaling av verste sorten. De som står rett ved siden av UFC, ja der er det mye østers, men ikke generaliser hele Felt B fra de du ser rundt deg. Det er stedvis flekker med grupper på Felt B som bidrar bra hele kampen og ikke bare de rundt meg.

                                Jeg skjønner at du mener at UFC er det eneste saliggjørende i LSKs supportermiljø, men jeg som ser hele feltet, veit at dette er så feil som det kan få blitt.

                                Opprinnelig skrevet av general
                                Ønsker at vi bryter opp en del av sesjonene med rop og stemningsskapende sanger (Tommy-rytmen). I dag døde stemningen når vi byttet evighetssang uten pause.
                                Vi hadde to (2) ganger en overgang fra en evighetssang til en annen uten pause og begge gangene økte stemninga når vi bytta sanger. Den verste dødgangen vi opplevde var rett etter pause samt når vi dro "Gul og Svart Armé" altfor lenge...

                                Er en del folk som fortjener mye ros i dag for å gi gass hele kampen. Det er over 30 varmegrader rett i sola, ikke alle hadde tilgang på vann og laget spiller så bedritent at det er til å grine av. Knapt en målsjanse som er med på å løfte stemningen. Skulle likt å se hvilke andre supportere som hadde holdt det gående såpass bra, med tanke på at vi er blitt servert dritt i snart 5 år nå. At ikke folk er mer lei er en gedigen overraskelse...
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Boing
                                  Synes det var ganske bra trøkk på feltet i første omgang i flere sanger i dag, og jeg står mellom ufc og rønnern, registrerte meg att det var flere som ble med på sangene enn tidligere i år. Stort sett kan jeg høre min egen stemme ganske så bra, men i flere sanger i dag så var nivået så høyt att stemmen min ble overdøvet. Kan hende det er bare meg som oppfattet det slik, men ronnie kan vel bekrefte eller avkrefte dette.
                                  Jeg kan bekrefte at fra min posisjon så var det slett ikke så verst i går. Jeg ble positivt overraska for å si det sånn, hadde vel kanskje forventet at det skulle bli skikkelig ræva i går, med mindre laget hadde vartet opp med festspill. Men la oss være ærlige, det er større sjanse for at jeg får straffepult Tone Damli i ræva enn at LSK spiller festfotball...
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9372

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Tone Damli

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Attached Files
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        #20
                                        Hu er så utrolig fake at hu blir ikke litt digg engang.

                                        Stemningen var faktisk ganske god igår, felt c er dødt mens felt b var overraskende bra igår med tanke på ræææææva fotball og +97grader i skyggen..
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎