Stemningstråd LSK - Hønefoss

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    Stemningstråd LSK - Hønefoss

    Det har til tider vært svært varierende prestasjoner på tribunen i år. Etter min mening har vi blitt altfor gode på å sy puter under arma på hverandre og fortelle alle hvor gode vi er i motgang.

    Det er etter min mening i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Hvor er alle folka som skulle hjelpe Fugla Tifo og forsangergruppene etter UFC og gamle MB ble utestengt for noen år siden?

    Hvor er alle folka som gjorde felt c til det beste feltet på Åråsen i årene 2005-2007? Både på kanarifeltet og på sittan.

    Nå er det påtide å vise hva fugla fansen duger til foran nye spillere og hjemvendte helter. Ta den posisjonen som egentlig er vår, men av merkelige grunner har blitt lånt bort til søpla og "kule godset" fra drammen.

    Oppfordrer herved alle til å droppe den siste pilsen på Martins/Republic og være tilstede på feltet innen 1730 for å skape stemningen som gjorde oss til Norges beste fans tidligere.

    Nok snakk, nå må vi faan meg vise oss frem igjen!
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Mot Molde sist hjemmekamp er det første gang siden flytting av ståfeltet at bortesupporterne har vært fler enn oss på feltet. Pinlig!

    Og sett tilbake stolen på Felt-A da. Er jo håpløst med kommunikasjonen når man ikke kommer opp i høyden.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Mitt forslag er som følger sett opp et sperrebånd på rad 12 og opp så blir det fult nedenfor ...
      Et annet forslag er jo og gjøre som på bortebane UFC må stå mye mye nærmere midten , hva med og flytte klumpen til felt C og UFC dit klumpen står nå ,sperr da av felt A med bannere og lignende..Eller det beste forslaget av alle KOM DERE PÅ KAMP FOR FAEN.

      Kommentar

      • Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

        #4
        Latterlig opplegg av kfl å fjerne "forsangerstolen" på felt a. Snart bare noen hundre igjen totalt på feltet.

        Kanskje bedre å samarbeide for å få i gang stemning og litt tifo igjen? Eller er det viktigtere at bare kfl synes? Sett sammen en handlekraftig tribunegruppe igjen, la de som vil bidra få lov til det uten å sette begrensninger på hvor mange medlemmer fra ufc, som kan være med i en slik gruppe. Det viktigste er vel tross alt at klubben får best mulig støtte og at det blir levert tifos igjen?
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

        Kommentar

        • Kopperud
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2006
          • 1697

          #5
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Mitt forslag er som følger sett opp et sperrebånd på rad 12 og opp så blir det fult nedenfor ...
          Et annet forslag er jo og gjøre som på bortebane UFC må stå mye mye nærmere midten , hva med og flytte klumpen til felt C og UFC dit klumpen står nå ,sperr da av felt A med bannere og lignende..Eller det beste forslaget av alle KOM DERE PÅ KAMP FOR FAEN.
          Det er noe av dem dummeste man kan gjøre, bedre å stenge av Felt C i steden da, fordi den veggen hjelper fryktelig mye på lyden jo fler som står nærme den, jo bedre lyd får man ut mot banen
          Ultras Felt C 2005x2015

          Lillestrøm & Bajen

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Og sett tilbake stolen på Felt-A da.
            Har UFC svart på/imøtekommet kravene som ble stilt etter Nadderud? (Jeg vet ikke, siden jeg har vært utenlands en stund.) Kjekt å vite om dette er det som skal diskuteres.

            Håper alle drar med både seg selv og en kompis på kamp. Har på følelsen at det kan bli ordentlig gøy på banen, og da blir det også jævla festlig på tribunen hvis folk kjenner sin besøkelsestid!

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Det funker jo veldig bra på bortebane så hvorfor får vi ikke til dette hjemme ,, noen må kanskje svelge noen kameler først ...

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                Har UFC svart på/imøtekommet kravene som ble stilt etter Nadderud? (Jeg vet ikke, siden jeg har vært utenlands en stund.) Kjekt å vite om dette er det som skal diskuteres!
                Vi har hatt flere møter med UFC etter det som skjedde på nadderud og om tidligere insidenter. Disse møtene syns jeg utelukkende har vært positive. UFC viser at man har tatt ting veldig på alvor og er tydelige interresserte i å "rydde opp" i egne rekker. Det er absolutt bra med tanke på videre samarbeid.
                Samtidig så må man huske at det er det en grunn til at det ble reagert mot ufc. Det er veldig bra det de har sagt de skal gjøre, men man må også kunne se at ting fungerer før man hever straffen helt.

                Vi har blitt enige om mye bra på disse møtene, bl.a samarbeid om tifo fremover.

                Dette er nok feil tråd for akkurat dette, men jeg syns det er litt rart at ufc ikke har kommet med noe tilsvar "offentlig" på hva slags reaksjoner og endringer de har gjort etter vi kom med vårt i etterkant av Stabæk kampen.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Vi har hatt flere møter med UFC etter det som skjedde på nadderud og om tidligere insidenter. Disse møtene syns jeg utelukkende har vært positive. UFC viser at man har tatt ting veldig på alvor og er tydelige interresserte i å "rydde opp" i egne rekker. Det er absolutt bra med tanke på videre samarbeid.
                  Samtidig så må man huske at det er det en grunn til at det ble reagert mot ufc. Det er veldig bra det de har sagt de skal gjøre, men man må også kunne se at ting fungerer før man hever straffen helt.

                  Vi har blitt enige om mye bra på disse møtene, bl.a samarbeid om tifo fremover.

                  Dette er nok feil tråd for akkurat dette, men jeg syns det er litt rart at ufc ikke har kommet med noe tilsvar "offentlig" på hva slags reaksjoner og endringer de har gjort etter vi kom med vårt i etterkant av Stabæk kampen.
                  Når det gjelder fjerning av forsangerstolen, straffer det UFC eller LSK? For meg så går det kun utover tribunelivet.

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    Dette er nok feil tråd for akkurat dette, men jeg syns det er litt rart at ufc ikke har kommet med noe tilsvar "offentlig" på hva slags reaksjoner og endringer de har gjort etter vi kom med vårt i etterkant av Stabæk kampen.
                    Vi burde kanskje kommet med noe da men valgte å droppe det. Det ville bare blitt at den ene sier noe og den andre sier imot. Som jeg har sagt på møtene er det mye viktigere at vi tar ting face to face istedet for skriving på nett, forum og facebook. Det har vi prøvd flere ganger og det fungerer aldri.

                    Hovedfokuset nå er å få tilbake stemninga på Åråsen, få opp fokuset på tribuneliv og støtten til LSK, ett bedre samarbeid og gjennreise tifo virksomsheten. Det er jo derfor vi står der, for å støtte LSK på best mulig måte. Og det føler jeg at både UFC og KFL er på god vei til å få igang på en skikkelig måte.


                    Nå må fokuset over på søndag igjen! Viktig å pushe folk til feltet, men også viktig å pushe folk som virkelig vil stå der. De som vil synge, flagge, hoppe og klappe. Ikke de som bare står der og ødelegger mer enn de bidrar! Deilig å endelig glede seg til hjemmekamper igjen!
                    Last edited by UltraFo; 08.08.2012, 08:36.
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 261

                      #11
                      Noen som vet om det er vennebilletter til Hønefoss-kampen?

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                        Noen som vet om det er vennebilletter til Hønefoss-kampen?
                        Nei. Er mot Viking og et lag til, men ikke Hønefoss.

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Nei. Er mot Viking og et lag til, men ikke Hønefoss.
                          Fredrikstad?
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Fredrikstad?
                            Gjetta feil.

                            Fra mottatt e-post fra LSK:
                            Viking søndag 30. september kl. 1800
                            Stabæk søndag 4. november kl. 1800
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • Reyrey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2010
                              • 379

                              #15
                              Skulle lagd en Tifo med noen Kanarifugler som hakket i hjæl en Skabbete høns!
                              LSK i med- og motgang <3

                              Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #16
                                Nå må vi få fokuset tilbake på tribunelivet. Jeg savner at det skal bli mer strengt å stå på feltet. Du skal få dårlig samvittighet når du tar deg selv i å ikke synge. Det er såå mange som står mellom Felt A og B som bare står å glor og ikke bidrar en dritt og det er jævlig irriterende. Tror det er blitt litt for snillt rett og slett!
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #17
                                  Stolen og megafonen ønskes velkommen tilbake på felt a til søndag...
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

                                    #18
                                    Synes ikke det var det helt store igår.
                                    Har aldri skjønt greia med å bytte sanger midt i en sang?
                                    Det er ganske tungt å synge så mange evighetssanger som vi allerede gjør, da er det greit å stoppe og ta 5-10 sekunders pause mellom hver sang.
                                    Trøkket blir bare dårligere og man får kun med seg de aller ivrigste.

                                    Kommunikasjon?
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #19
                                      Noe jeg har irritert meg over lenge, er hvordan engasjementet skal drepes fortest mulig. Ved flere anledninger igår ble folk rimelig gira, grunnet håpløse dommeravgjørelser. Disse episodene får opp tenningsnivået og man kan peise på med noen hatrop, men neida, det skal brytes raskt ned ved å starte en traust evighetssang Tok meg selv i å miste all vilje til å synge og det gjorde flere rundt meg også. Nå skal det sies at det som foregikk på banen også bidro til at jeg mistet piffen, men jeg står fast ved min mening om at forsangerne må velge sanger utifra kampbildet.

                                      I tillegg synes jeg det er bedre å droppe en sang når hele felt C har falt av og kun tromma høres. Jeg skjønner at klumpen vil fortsette, men vi andre blir stående å vente på neste sang...

                                      Dette er selvfølgelig bare konstruktiv tilbakemelding til gutta med ryggen mot banen. Hadde aldri klart å gjøre den samme jobben selv
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                        Nå må vi få fokuset tilbake på tribunelivet. Jeg savner at det skal bli mer strengt å stå på feltet. Du skal få dårlig samvittighet når du tar deg selv i å ikke synge. Det er såå mange som står mellom Felt A og B som bare står å glor og ikke bidrar en dritt og det er jævlig irriterende. Tror det er blitt litt for snillt rett og slett!
                                        Når ble du sist motivert til å gjøre noe, når folk ville være strenge og spille på din dårlige samvittighet, UltraFo?
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎