Stemningstråd LSK-FFK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    #21
    Skremmende dårlig og skremmende lite folk!
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      Ikke for å dra fokuset bort fra feltet, men ffk har vel aldri vært færre på Åråsen?
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #23
        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
        Ikke for å dra fokuset bort fra feltet, men ffk har vel aldri vært færre på Åråsen?
        Bratt nedoverbakke fra 40 busser til 4 biler.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #24


          Ålesund hjemme i 07. En ganske random match egentlig, riktignok var vi vel i toppen og kjempa. Kanarifeltet var stappfullt. Ser det spesielt på 4:50. Det var faen meg tider! Trist å se hvordan det har gått nedover på 5 år. Nå er det jo ikke like fullt mot enga engang
          ..................

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #25
            Nå sitter jeg i styret i Sofakanaris når kampene går på Åråsen, men meninger ytrer jeg uansett.

            Sånn det er blitt med evighetssanger så skjønner jeg at folk ikke orker å synge hele tiden, det går jo i ett hele tiden, og tidvis er det bare tromma man hører.

            Hele spontaniteten har blitt borte, vi har etter hvert fått et enormt utvalg av sanger, så hvorfor ødelegge stemningen med noen få som går hele kampen?
            Noen i blant er ok, men sånn som det er nå tror jeg spillerne til tider ikke engang opplever det som støttende, så monotont låter det. Under kampen mot FFK der vi lå under på overtid var det ingen forandring i stemingen fra KFL, det var en av evighetssangene som gikk blant noen få. Det er nettopp da spillerne trenger noen sanger som virkelig trøkker.

            Når jeg først er inne på stemning er det kanskje på tide med ny capo også, ingen tvil om at stemningen og engasjementet har falt etter at Tommy sluttet som forsanger. Man skal ha en helt spesiell evne for å se og få med seg alle som forsanger, og det har ikke hvem som helst.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎