Ålesund-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd Ålesund-LSK

    TIL ALLE REISENDE:

    De som reiser til Ålesund bør ikke tro på seier eller uavgjort. Vi er ikke bedre. Men på tribunen, skal det bli fullt kjør uansett resultat. Nå snakker vi Fredrikstad nivå tilbake i 2009 da vi ble pissa på på banen, men sang så det ljoma på tribunen. De som ikke er interessert i å bli med å synge uansett resultat, stå helt øverst eller på nederste delen av bortetribunen. Denne gangen her skal Lillestrøm support nok en gang opp på nivå! Denne dagen blir det strengt på bortefeltet

    Nå er det nok!
  • Toffern
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2008
    • 47

    #2
    Tribune prestasjon idag er BRA! Hørte ikke no tell det oppskryte stemmninga på danskebåten! Bare KFL som hørtes på tv hvertfall! Meget godt jobba av både KFL og LSK for engangsskyld

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Bra synging av de reisende!

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        #4
        Opprinnelig skrevet av Toffern
        Tribune prestasjon idag er BRA! Hørte ikke no tell det oppskryte stemmninga på danskebåten! Bare KFL som hørtes på tv hvertfall! Meget godt jobba av både KFL og LSK for engangsskyld
        Kan hende vi hørte forskjell på grunn av hvor vi satt foran tv. For meg så hørtes stormen eller hva dem nå heter best frem til LSK satte ballen i mål, fra der og ut regjerte KFL fullstendig på tribunen. Grunnen til att stormen hørtes best ut kan være plasseringer av mikrofon som vanlig. Stormen bruker omtrent 80% av de samme sangene som KFL bruker, så det kan være noe av årsaken til att man tror man hører KFL.

        Uansett, bra jobbet til dem som var der. Arild kommer vel til å masse og plage de av oss som ikke var med på denne turen før neste hjemmekamp på martins.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Fantastisk stemning, selvom vi var ganske få! Vi regelrett pissa på hele color line i samtlige 90 minutter, pluss halve pausen og en halvtime etter matchen. Stormen er noe av det dårligste jeg har vært vitne til noensinne faktisk. Det er ikke ofte jeg er på bortebane og faktisk ikke hører en dritt fra hjemmefansen, men sånn var det denne gangen.
          ..................

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            Opprinnelig skrevet av Boing
            Kan hende vi hørte forskjell på grunn av hvor vi satt foran tv. For meg så hørtes stormen eller hva dem nå heter best frem til LSK satte ballen i mål, fra der og ut regjerte KFL fullstendig på tribunen. Grunnen til att stormen hørtes best ut kan være plasseringer av mikrofon som vanlig. Stormen bruker omtrent 80% av de samme sangene som KFL bruker, så det kan være noe av årsaken til att man tror man hører KFL.

            Uansett, bra jobbet til dem som var der. Arild kommer vel til å masse og plage de av oss som ikke var med på denne turen før neste hjemmekamp på martins.
            Flytter de på mikrofonen etter målet vårt da eller? ; )
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Velg HD:

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Velg HD:

                Akta creepy-dude etter Bolly-scoringen. 4:52

                WTF
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎