Søpla away!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Søpla away!

    Ligger ann til å bli en hinsides viktig match, hvis vi ikke får skikk på spillet asap! Starte mobiliseringa med å prøve å fylle VG nedre? Noe vi ikke har klart på mange år, men som er realistisk hvis det gjøres noen støt!

    Gratis busser? Er det noe som kan fikses? Massiv mobilisering på nettet, etc. Husker før når bussene sto på rekke og rad nedover hele kiellandsgata. Det må da være mulig å få til noe sånt igjen! Start en massiv mobilisering med budskapet "VI SKAL FYLLE VG NEDRE!!!!"

    Vet vi har en del viktige matcher før den her, men start pushinga tidlig! Vi skal pisse på klanen!
    ..................
  • joacim
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2009
    • 559

    #2
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Ligger ann til å bli en hinsides viktig match, hvis vi ikke får skikk på spillet asap! Starte mobiliseringa med å prøve å fylle VG nedre? Noe vi ikke har klart på mange år, men som er realistisk hvis det gjøres noen støt!

    Gratis busser? Er det noe som kan fikses? Massiv mobilisering på nettet, etc. Husker før når bussene sto på rekke og rad nedover hele kiellandsgata. Det må da være mulig å få til noe sånt igjen! Start en massiv mobilisering med budskapet "VI SKAL FYLLE VG NEDRE!!!!"


    Vet vi har en del viktige matcher før den her, men start pushinga tidlig! Vi skal pisse på klanen!

    Mobiliseringen er startet alt!
    Styremedlem 2016

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Her må vi som supportere ta tak å gi tidenes innsats på tribunen. Nei, vi får neppe like mange som i glansdagene, men jeg skal for faen synge for de som sitter hjemme og flere til.

      Nå må god gammel mentalitet på banen. Spillerne skal føle seg pliktig til å prestere for denne supportergruppa!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Vet f... ikke om jeg orker. Vurderer å dra en Finn Bjelke, legge igjen telefon og radio og gå så langt inn i skogen at jeg er sikker på å ikke treffe folk under kampen.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #5
          Denne kampen skal jeg dra på, men jeg tar ikke buss. For hvis søppla leder 3-0 og det er 15 minuter igjen, så vil jeg gjerne evakuere fort som F, og gjerne før dommerjævelen(tar det på forskudd) blåser av kampen. Akkurat denne kampen er det bare himmel eller helvete, noen mellom ting finnes ikke, jeg er faen ikke fornøyd med uavgjort mot søppla, så det er helvete for meg.

          Uansett så vil jeg bare nevne att de 5 radene nærmest vip-en, har vært stengt i de fleste hjemmekampene til søppla i år. Vet du ikke grunnen, så spør noen som har vært på søppla-LSK på ullevål de siste årene. Men det er mange år siden vi klarte å fylle vårt felt, så vi skal nok få plass til alle dem som kommer.

          Kommentar

          • jeykey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2012
            • 452

            #6
            Haha, får håpe folk har med seg mynter i år også.

            Når det er sagt har jeg også startet mobiliseringen. Dette oppgjøret er det største i Norge. Det eneste skikkelige hat-oppgjøret. Jeg skal synge for full hals uansett resultat.
            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
            - Sitat Grusom B

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av Boing

              Uansett så vil jeg bare nevne att de 5 radene nærmest vip-en, har vært stengt i de fleste hjemmekampene til søppla i år. Vet du ikke grunnen, så spør noen som har vært på søppla-LSK på ullevål de siste årene. Men det er mange år siden vi klarte å fylle vårt felt, så vi skal nok få plass til alle dem som kommer.
              Var nesten så vi fikk dratt ned en til tribunen en gang husker jeg som spytta å slo nedover. Er vel kanskje flaks det ikke gikk selv om han strengt talt fortjente litt juling.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Var nesten så vi fikk dratt ned en til tribunen en gang husker jeg som spytta å slo nedover. Er vel kanskje flaks det ikke gikk selv om han strengt talt fortjente litt juling.
                Sånn går det når dansepartneren til skf dukker opp rett bak nakken på KFL. Men det blir spennende å se i år hva som skjer, er redd for att hvis LSK blir knust ute på banen så er det noen som kommer til i å klikke i vinkel når muligheten byr seg.

                Men jeg har problemer å se tankegangen til søppla og NFF når dem tillater att kampene blir gjennomført på denne måten som den blir mellom søppla og LSK på ullevål. Har man vært noen turer i england så lærer man fort hvordan arrangøren tenker når man plasserer bortesupporterne på stadion. Og der blir man ikke plassert slik att det skal være mulighet for de store konfliktene.

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #9
                  Er redd vi kan bli veldig få hvis det ikke blir en skikkelig masse mobilisering.

                  Dette kommer garantert ikke til å gå av seg selv. Det ordner seg ikke!
                  Alle må ta i et tak, alle må ta sine tlf, sms og masing for å få flest mulig fugla fans til VG-svingen.

                  Ta tak i alle gamle kjente, Sportsklubben må levere denne dagen. På banen og tribunen.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2864

                    #10
                    Noen som veit om tidspunktet til denna matchen er spikra?
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Noen som veit om tidspunktet til denna matchen er spikra?
                      De to siste rundene går alle søndag kl 18.

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #12
                        Trur det kan være smart og få noen annonser i RB, altså papirutgaven. Ikke alle henger inne på kfl.no og lsk.no. Mange av den eldre garde vil gjerne på kampen, men det forutsetter at ting er lagt til rette for det. Få med LSK og sett opp 10 gratis busser og masse reklame i RB, de bussene vil bli fylt.

                        Kampanje.......Kampanje.......Kampanje!!!!

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av joacim
                          Mobiliseringen er startet alt!
                          Det er i såfall bra, men hva slags mobilisering er det snakk om? Det er i overkant av 3 uker til kamp og sålangt har hvertfall ikke jeg sett noenting som minner om moblisering! Er det noen som har kontaktet LSK ang. gratisbusser, evt andre muligheter til gratisbusser? Hvis ikke gjør jeg hvertfall et forsøk selv
                          ..................

                          Kommentar

                          • joacim
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2009
                            • 559

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Det er i såfall bra, men hva slags mobilisering er det snakk om? Det er i overkant av 3 uker til kamp og sålangt har hvertfall ikke jeg sett noenting som minner om moblisering! Er det noen som har kontaktet LSK ang. gratisbusser, evt andre muligheter til gratisbusser? Hvis ikke gjør jeg hvertfall et forsøk selv
                            Du kan kalle det "uoffisiel" mobilisering. Enkeltpersoner i KFL som har startet og pushe i alle vinkler. Men det er helt hårreisende at ikke klubben har gjort noen ting enda..
                            Styremedlem 2016

                            Kommentar

                            • UltraFo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 800

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av joacim
                              Men det er helt hårreisende at ikke klubben har gjort noen ting enda..
                              Klubben? Klubben pusher aldri folk til kamper, det er vårt ansvar! Skal vi få til mange busser mot enga må VI ta ansvar! Info bør komme ut og man må starte praten nå!
                              UFC ~ Gulsvarte Brødre

                              Kommentar

                              • joacim
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2009
                                • 559

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                Klubben? Klubben pusher aldri folk til kamper, det er vårt ansvar! Skal vi få til mange busser mot enga må VI ta ansvar! Info bør komme ut og man må starte praten nå!
                                jeg ser nå at den kanskje var skrevet litt feil MEN klubben kan enda reklamere for denne kampen, da det er den viktigste bortekampen i året!

                                men ja, supporterne selv har jo ansvaret for å gå på kamp
                                Styremedlem 2016

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  #17
                                  Budskapet må hvertfall ut og fram! En veldig enkel greie er facebook. "Alle" er på facebook, og det funker faktisk veldig bra til f.eks mobilisering. Er enig med Joacim at klubben også bør/kan bidra her. De har jo alt å vinne på det, både i form av støtte fra tribunen og inntekter (hjemmekamper). Et godt eksempel er FC København. De spiller hatoppgjør mot på søndag. Det har vært helt vilt trøkk både fra klubben og Sektion12 (ultras) sine facebook sider. Klubben deler også fansen sine innlegg og motsatt. Et godt samarbeid med andre ord. Billettsalget passerte 25.000 på mandag og kommer til å bli bortimot utsolgt.

                                  Det finnes mange andre muligheter og som er bra. Dette er hvertfall den desidert enkleste! Og det funker!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    #18
                                    KFL har jo facebook side, kan ikke finne noe på den siden om denne kampen. Kan KFL lage en event om denne kampdagen? Er ikke så mye som skal til hvis man gidder.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2864

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av joacim
                                      men ja, supporterne selv har jo ansvaret for å gå på kamp
                                      Selvfølgelig enig men vil samtidig snu litt på flisa også. Har ikke klubben og spillerne ansvar for å vise innsats og god fotball noe som igjen medfører at folk går på kamp?
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #20
                                        Uten mobilisering så regner jeg med at underkanta 1000 stk drar på denne kampen, den er årets høydepunkt for mange og selger seg litt selv. Så hvis hver enkelt bare tar med seg 1 til så fyller vi nedre VG svingen, høres ikke det lett ut?

                                        Men det er nok ikke så lett, folk drar gjerne i gjenger og da klarer kanskje bare gjengen og få med en til, pgr av felles venner osv osv..

                                        Men hvordan hadde det vært hvis feltet nærmest sognsvann kunne blitt satt av til sittende? For familier, yngre fotballag, eldre, folk som ikke synger i 90 osv osv.. Ser det vær gang vi er på ullevaal at det sitter fullt av fuglafolk rundt på hele stadion. klarer vi å fylle et felt med sittende ved siden av de stående så kan jeg banne på at de står hvis vi leder 2-0

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎