Blussing på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Blussing på tribunen

    Vært absurd mye snakk både i media og i tribunekulturtråden om blussinga mot søpla. Vi kan jo ta den diskusjonen i en egen tråd.

    Legger inn en avstemning også.

    Lagd denne anonym og bevist utelatt ting som knallerter eller hva det heter og å kaste bluss på banen og ha det under TIFOen som nok alle er enig i at er idioti.

    Kjør debatt.
    151
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Legger inn en avstemning også.
    Er avstemmingen en lukket avstemming som er forbeholdt de som er genuint interesserte blussing, eller har du brukt hvit font igjen?
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #3
      Tommel opp til gul røyk og blinkere
      ok til bengaler
      tommel ned til knallskudd, fakler og høygafler
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Er avstemmingen en lukket avstemming som er forbeholdt de som er genuint interesserte blussing, eller har du brukt hvit font igjen?
        Den er ikke lukket. Bare anonym. Hvem som stemmer hva er uinteressant her.

        Har prøvd å ikke legge noen føringer eller egne meninger i tråden i tillegg. Men kan avsløre att jeg personlig digger blussing.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Hvor mye skal dette ronkes og diskuteres?
          Pyro vil det alltid være, uansett hvordan denne avstemmingen går

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Hvor mye skal dette ronkes og diskuteres?
            Pyro vil det alltid være, uansett hvordan denne avstemmingen går
            Er det ikke bra at tribuneliv diskuteres da? Selv koste jeg meg som bare faen mot søpla og syns 90% av det som skjedde var kult. Noe også avstemningen viser at de fleste gjør (7% er totalt mot blussing).
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Kvalen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 327

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Er det ikke bra at tribuneliv diskuteres da? Selv koste jeg meg som bare faen mot søpla og syns 90% av det som skjedde var kult. Noe også avstemningen viser at de fleste gjør (7% er totalt mot blussing).
              Nåvell, denne poll'n er vel ikke særlig representativ. Spørsmålet og alternativene er jo håpløse.
              "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
              - Ivar Hoff

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kvalen
                Nåvell, denne poll'n er vel ikke særlig representativ. Spørsmålet og alternativene er jo håpløse.
                Gjorde mitt beste jeg. Syns det dekker de vanligste meningene her inne og prøver ikke å legge styringer..

                Hvis du har bedre forslag så er det ikke ulovlig å legge det ut...
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Gjorde mitt beste jeg. Syns det dekker de vanligste meningene her inne og prøver ikke å legge styringer..

                  Hvis du har bedre forslag så er det ikke ulovlig å legge det ut...
                  Problemet er vel heller utvalget du spør?

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Problemet er vel heller utvalget du spør?
                    Så... Hvordan ville du gjort det?
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Kvalen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 327

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Gjorde mitt beste jeg. Syns det dekker de vanligste meningene her inne og prøver ikke å legge styringer..

                      Hvis du har bedre forslag så er det ikke ulovlig å legge det ut...
                      Spørsmålet er forsåvidt greit. Rent personlig mener jeg kanskje det burde vært omformulert. Siden tråden kom i forbindelse med saken på søndag, men er jeg at et bedre spørsmål ville vært: "Er det greit å blusse uten tillatelse fra NFF"..

                      - Ja, både på tribunen og banen
                      - Ja, men kun på banen
                      - Nei, men jeg syns blussing er ok på banen ved tillatelse
                      - Nei, men jeg syns blussing er ok på banen og tribunen ved tillatelse
                      - Nei, det er aldri ok

                      Skal man beholde spørsmålet "er det greit å blusse", burde alternativene vært noe mer nøyansert.
                      - Ja, alltid
                      - Ja, men kun på banen
                      - Ja, men kun etter tillatelse fra NFF
                      - Ja, men kun på banen etter tillatelse fra NFF
                      - Nei

                      Dette er min mening da.. Sikkert veldig mange som mener noe helt annet også..
                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                      - Ivar Hoff

                      Kommentar

                      • Klovn
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Sep 2004
                        • 17

                        #12
                        Blir det noe blussing på søndag? Siste kamp for sesongen jo.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Så... Hvordan ville du gjort det?
                          Et slikt spørsmål vil alltid få skjevt grunnlag i forhold til den allmenne oppfatningen i folket, når du spør på et forum for fotballfans. Enkelt forklart - det er ikke rett arena her inne for å få et godt svar.

                          ps: det er ikke kritikk av deg og pollen, men begrunnelse for hvorfor svarene skal tas med ei bøtte salt.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Et slikt spørsmål vil alltid få skjevt grunnlag i forhold til den allmenne oppfatningen i folket, når du spør på et forum for fotballfans. Enkelt forklart - det er ikke rett arena her inne for å få et godt svar.

                            ps: det er ikke kritikk av deg og pollen, men begrunnelse for hvorfor svarene skal tas med ei bøtte salt.
                            Fans er vel de som dette er viktigst for?

                            At rødstrømper på 60 år er i mot spiller liten rolle da de ikke er på kamp.

                            Ellers burde kanskje ordlyden på det første alternativet vært bedre. Der tar jeg utgangspunkt i at det ikke er noen godkjennelse fra NFF og tenkte selv det sa seg selv med formuleringen i alternativ 2.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • *46*

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Fans er vel de som dette er viktigst for?

                              At rødstrømper på 60 år er i mot spiller liten rolle da de ikke er på kamp.
                              Omdømme er viktig. Til eksempel har jeg ikke møtt en person denne uka, som ikke er noen die hard supportere, som støtter det som skjedde sist helg. Omdømme utad er viktig. Klubben lever ikke av sesongkortsalg alene, men også sponsorer. De ønsker godt omdømme av klubben de sponser. Men dette er egentlig ikke rett plass for en slik diskusjon.

                              Hadde du med flere tatt med penn og papir til Åråsen til helga og spurt på alle inngangene, ville svaret blitt totalt forskjellig fra det du får her inne. Således er undersøkelsen total meningsløs, med mindre man ønsker å høre med kun de mest ivrige om hva dem mener.

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #16
                                Og sånn går no dagan....
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kvalen
                                  Nåvell, denne poll'n er vel ikke særlig representativ. Spørsmålet og alternativene er jo håpløse.
                                  Morsomt at Superbøffel gir denne en tommel opp etter Arne E-tråden men la gå.

                                  Kjipt hvis dere syns dette var en dårlig tråd. Jeg prøvde å gjøre den så bra som mulig.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Omdømme er viktig. Til eksempel har jeg ikke møtt en person denne uka, som ikke er noen die hard supportere, som støtter det som skjedde sist helg. Omdømme utad er viktig. Klubben lever ikke av sesongkortsalg alene, men også sponsorer. De ønsker godt omdømme av klubben de sponser. Men dette er egentlig ikke rett plass for en slik diskusjon.

                                    Hadde du med flere tatt med penn og papir til Åråsen til helga og spurt på alle inngangene, ville svaret blitt totalt forskjellig fra det du får her inne. Således er undersøkelsen total meningsløs, med mindre man ønsker å høre med kun de mest ivrige om hva dem mener.
                                    -----
                                    Les mitt første innlegg igjen. Jeg tok ikke med bangers eller hva faen de kalles eller å kaste -bluss på banen fordi det som necnt over er uinteressant da bare noen få tilbakestående syns det er ok.

                                    Tråden handler om blussing som jeg selv digger og mener er en viktig del av supporterkulturen.

                                    Prøv å glem de som pissa på klubben og sannsynligvis muligheten for å blusse "lovlig" neste år og konsentrer deg om blussing sånn blussing kan være.

                                    Et eksempel på hvordan og når blussing skal foregå ser du 3.15 ut i denne:

                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎