KFL - UFC - Lørenskog Ishockeyklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HemmeligFlertall
    I karantene
    Ferskenpels
    • Feb 2013
    • 8

    KFL - UFC - Lørenskog Ishockeyklubb

    Må dessverre meddelle til alle som poster her at 2 medlemmer av KFL og 1 som var medlem inntil i fjor ble banket opp av Isko Boys rett etter kampen på tirsdag som var utenfor Lørenskog ishall.

    Grunnen til at jeg legger ut denne usedvanlig opplysningen her er fordi de 3 "involverte" sa at de hadde ingenting å gjøre med UFC, ikke var "juniors" og avsto fra vold. Svaret kom fra IB lederen at vi er "samme skitt" og begynte med angrepet bakfra i det guttene snudde seg i et forsøk til å komme seg vekk.

    Har det blitt såpass ille at ingen kan gå på en ishockey kamp uten å havne i en ufrivillig slåsskamp?
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    #2
    Vi i UFC følger ikke Lørenskog da de ikke er Lillestrøm så jeg har ikke vært der selv. Men etter hva jeg har blitt fortalt av folk som følger Lørenskog så er jeg ikke overasket over dette. Sånn logistikken er der var det bare ett spørsmål om tid. Kommer nok til å skje igjen også desverre. Enga er enga og de vet at det er en del Lillestrøm fans som også følger Lørenskog hockey.
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Det jeg har hørt er at Mykle fikk seg en på tryne etter at han prøvde og redde en gutt født i 96. 10 isko drittunger slo løs på denne gutten pga at han hadde en jakke med et lite Lsk merke på seg..Mykle gikk imellom men fikk seg en på tryne.... Ufc hadde ikke noe med dette å gjøre....

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎