16 mai kampen LSK-Sandnes Ulf

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd 16 mai kampen LSK-Sandnes Ulf

    2007:

    Käerjeng slår ut LSK av Europacupen. LSK møter godset hjemme. Det ble snakket om bl.a boikott, men LSK supporterne leverer istedet en av de beste prestasjonene på Åråsen til dags dato.


    2009:


    9 kamper uten seier, LSK møter godset borte. LSK supporterne møter opp én time før kampstart og synger for full hals når spillerne entrer banen for å varme opp og en fantastisk støtte gjennom hele kampen. (Dette snakkes det fortsatt om i gangene på Åråsen)


    Angående torsdagens kamp:

    I alle situasjoner som vi er inne i nå, har vi alltid stått samla om 2 ting. Det er:

    -Ingen spillersanger. Kun synging til Sportsklubben
    -Full pinne fra oppvarminga og til kampen er ferdig

    Jeg håper og tror at samtlige som skal synge til torsdag følger opp om dette ennå en gang. Det har gitt meget gode resultater tidligere. La oss nok en gang vise at vi fortsatt er der, men at spillersanger skal det jobbes for!

    Oppfordringen er, nok en gang:

    -Ingen spillersanger. Kun synging til Sportsklubben
    -Full pinne fra oppvarminga og til kampen er ferdig



  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Her er det sangplikt for nå gjelder det livet til Klubben vår .... Kun 100% støtte er bra nok.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Hyggelig å se at Tony og Rønnern er så rørende enige for tida. Kan dere vennligst ta en telefon og gjøre noe med det før i morra. Da trdngs det samkjøring. Skal følge dere med argusøyne foran TV- skjermen.

      Hilsen katta, som har eksplisitt Åråsenforbud fra legehold. Til tross for troskyldig blinking med øynene og løfter om komplett ro på tribunen. :-(
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Det andre punktet kan alle enes om. Det første punktet er jeg imidlertid helt uenig i:

        - En som må synges for i morgen, er Marius Høibråten. Han hadde en vanskelig kamp i Ålesund, og vi på tribunen må vise at det er lov for en 18-åring å variere i prestasjonene.-
        - Isak Scheel scoret selvmål tidlig i Ålesund og hadde en svak kamp etter dette. Nok en ung spiller som trenger vår støtte i morgen.
        - Den som står i mål av Udjus og Faye-Lund i morgen må få ubetinget støtte. Udjus fordi han ofret seg noe voldsomt for klubben i Ålesund, Faye-Lund fordi han er ung og garantert uten særlig selvtillit på TL-nivå etter det som skjedde sist han spilte i TL.
        - Andre unggutter som Fredrik og Fofana er åpenbart inne i tunge perioder. Støtte fra tribunen kan være avgjørende for disse.
        - De resterende bør synges for fordi de spiller for LSK. Enkelt og greit.
        - Fravær av spillersanger legges lett merke til ettersom spillersanger er et fast innslag før kamper, og kan fort føre til at spillerne opplever økt press før kampen. Dette vil være negativt for prestasjonene ute på banen.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          PVM komme jeg til å synge for når han scorer. Han fortjener hyllest!

          Men her må vi skape positiv energi. GARANTERT en del tapere som kommer til å slenge dritt å bue men her må gutta støttes.

          Sleng gjerne dritt til drittslengerne!
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Candyking
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Nov 2007
            • 28

            #6
            Jeg slenger ikke dritt til egene spillere, men de fortjener for faen ikke å bli synget til heller før de blør for drakta!
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Primo
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Oct 2007
              • 11

              #7
              Man synger ikke for spillere når de ikke presterer, ferdig snakka. Det er klubben vi elsker, spillere kommer og går.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Hyggelig å se at Tony og Rønnern er så rørende enige for tida. Kan dere vennligst ta en telefon og gjøre noe med det før i morra. Da trdngs det samkjøring. Skal følge dere med argusøyne foran TV- skjermen.
                Tja, tror ikke det er så mye å snakke om. Jeg synes vi bør synge spillersanger, Tony og de med ham synes noe annet.

                Dersom de som er med Tony er tidlig på plass og gutser på med sanger til Sportsklubben, så er det bra. Jeg kommer i alle fall til å se om det er plass til en spillersang eller to innimellom.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  #9
                  Jeg skjønner ikke at det går ann å være uenig med Tony her jeg

                  Jeg skjønner at alle mener det er en ny kamp og ny start, men det sviket vi fikk levert i Ålesund fortjener ingen positiv respons... FØR kampen burde ALLE sanger rettes mot Lillestrøm Sportsklubb, så kan eventuelle spillersanger komme ettersom vi ser hvordan innsatsen er på banen! Dessverre vet jeg, etter noen år på feltet, at klumpegjengen sannsynligvis kommer til å kjøre spillersanger tettere, høyere og lengre, om enn ikke for noe annet enn å provosere oss som mener noe annet.

                  "Alle meninger vi ikke liker, skal latterliggjøres og destrueres".
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    #10
                    Fra DNBs Facebook-side:
                    Hei! Vi har delt ut 5000 billetter, men nå er det dessverre tomt! Jeg håper du får en fin opplevelse på kamp uansett /kristian
                    Veldig, veldig bra!
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      Dessverre vet jeg, etter noen år på feltet, at klumpegjengen sannsynligvis kommer til å kjøre spillersanger tettere, høyere og lengre, om enn ikke for noe annet enn å provosere oss som mener noe annet.

                      "Alle meninger vi ikke liker, skal latterliggjøres og destrueres".
                      He, he, nå er det vel flere tomler opp på Lars sitt innlegg som argumenterer for at spillera bør få sunget sangene sine enn på Tony sitt innlegg om at man ikke skal gjøre det.

                      I beste fall kan jeg beskyldes for å snu kappa etter vinden og følge flertallet. Jeg har ikke egne meninger...
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #12
                        Jeg håper på et litt mer aggressivt og impulsivt kanarifelt i morgen, litt ala gamle dager der Tommy stod og piska dem som ikke sang.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Jeg håper på et litt mer aggressivt og impulsivt kanarifelt i morgen, litt ala gamle dager der Tommy stod og piska dem som ikke sang.
                          Helt enig. Har blitt altfor mye fjas de siste åra. Likegyldigheten har spredd seg fra banen og opp på feltet. Kontroversielle situasjoner blir oversett og man bare står og traller på en evighetssang som har gått i 10 minutter fra før. Har vel vært litt bedring den siste tiden og håper det fortsetter! 90% av tiden skal vi selvsagt støtte våre egne, men så fort det skjer noe så må vi påvirke dommere og motspillere. Riktige sanger til riktig tid er en utfordring.
                          ..................

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                            Jeg skjønner ikke at det går ann å være uenig med Tony her jeg

                            Jeg skjønner at alle mener det er en ny kamp og ny start, men det sviket vi fikk levert i Ålesund fortjener ingen positiv respons... FØR kampen burde ALLE sanger rettes mot Lillestrøm Sportsklubb, så kan eventuelle spillersanger komme ettersom vi ser hvordan innsatsen er på banen! Dessverre vet jeg, etter noen år på feltet, at klumpegjengen sannsynligvis kommer til å kjøre spillersanger tettere, høyere og lengre, om enn ikke for noe annet enn å provosere oss som mener noe annet.
                            Som supporter forbeholder jeg meg alltid retten til å gi laget uforbeholden støtte uavhengig av om de har fortjent det eller ikke. Derav "supporter". Jeg er helt enig med Lars i at jeg tror gutta vil prestere bedre dersom de får vite at de har støtte i ryggen, noe som vil gagne LSK som klubb. Derav støtter man indirekte klubben gjennom spillersanger. Mor Lille er en stein-argumentasjon i ypperste klasse.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • Canário
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1471

                              #15
                              Det er nå spillerne trenger sine sanger som mest. Like mye som jeg mener "dårlig innsats" er for lett å bruke hver gang det går dårlig, tror jeg det ligger minst like mye i klisjeen om at det er i motgang det er viktigst med støtte. Det til tross for at jeg godt skjønner hvilken enorm frustrasjon det må ha vært å være i Ålesund på mandag. Imponert over de som tok turen! Det er fryktelig frustrende og kjedelig å se sånne kamper, men jeg er ikke enig at innsatsen er så laber. Tvert imot har problemet kanskje vært i overkant mye individuell jaging og oppjaget spill med lite samhandling og mønster. Nå begynner vi sågar å se mønstre framover, men hadde en tung dag bakover med en firer som neppe hadde dominert stort i G19 Interkrets heller. I Drammen hadde vi derimot en firer som satt motstanderen i offside flere ganger, og slapp til lite. Det man ofte tenker på som innsats er like gjerne at laguttaket og samhandlingen sitter, fordi da flyter det litt av seg selv fordi de riktige bevegelsene vil komme av den naturlige rytmen man får i spillet ved å ha truffet godt. Det kan ikke sies om oss etter de endringene vi måtte gjøre. Dårlig relasjoner og dynamikk kan oppleves som å ha en mann mindre, eller i motsatt tilfelle enn mann mer. Å gjøre taktisk uriktige valg eller å ha dårlig relasjoner, handler ikke om innsats. Selvtilliten til spillerne er noe vi på tribunen forhåpentligvis kan påvirke. Blø for drakta-formaninger og innsats er momenter man bør ta fram når man ikke vet hva man gjør feil taktisk eller teknisk. Jeg blir skuffet hvis Haglund vil foksuere på innsats framfor å vektlegge taktiske valg på hvordan vi bør opptre sammen i forsvar, og ikke minst i angrep når vi skal bryte oss gjennom Sandes-forsvaret...

                              Noen ganger handler det om ferdigheter, og hvordan man kan utnytte de best mulig. Det blir
                              for enkelt om man skal klage på innsatsen hver gang det går dårlig.
                              Last edited by Canário; 15.05.2013, 23:23.

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #16
                                Når spillerne begynner å gi 100% innsats igjen gjør de seg fortjent til spillersanger synes jeg! Vi kan alltids tape kamper, vi kan alltids tape 7-1 igjen, men man taper ikke 7-1 med 11 mann på banen som har 100% innsats. Så enkelt er det! Og som flere har skrevet, det er sportsklubben vi støtter, spillerne kommer og går. Skal de få spillersanger fra feltet må de gjøre seg fortjent til det. Å ikke gi de spillersanger en kamp er en bra og grei måte fra vår side og si ifra at vi ikke er fornøyd. De vil jo fortsatt få masse støtte men i form av klubb sanger. De spiller jo for klubben så det er fortsatt støtte!
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #17
                                  Håper og regner med at hvis det blir sunget for spillerne idag så har man såpass respekt for hverandre at man ikke saboterer det. Det er lov å være uenig i det valget, men hold heller kjeft enn å ødelegge.
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎