Lillestrøm - Haugesund, 26. mai kl 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Stemningstråd Lillestrøm - Haugesund, 26. mai kl 15.30

    Den store utfordringa til denne matchen vil bli oppmøte. "Nytt" kamptidspunkt kl 15.30. Vil kreve mann til mann-mobilisering.

    Vi har kommet dit igjen at ingenting går av seg sjæl. Mye og tydelig frustrasjon. Oppfordring: Skriv av deg negativitet på forum og andre steder på nettet før kampen, men kom på feltet med blanke ark.

    Skal vi tillate oss sjøl å synke ned på et gi faen-nivå? Skal vi ikke heller vise at vi støtter opp om Sportsklubben? Det er stolte LSK vi bryr oss om, uavhengig av hvem som spiller på banen eller hvem som sitter på trenerbenken. Diskusjonene om disse kan få to klokketimer pause søndag ettermiddag. Syng for Lillestrøm!

    At noen mener at å synge for Lillestrøm innbefatter spillersanger, mens andre syns at spillerne må bevise noe først kan vi leve med. Ingen saboterer spillersanger, så sørger vel forsangerne på at det ikke blir unaturlig høy andel av den typen. Maksimalt trøkk, maksimal støtte må være et felles mål for alle Lillestrømsupportere!

    Drekk deg til så stort mot at du ikke står og stirrer sjenert i betongen og mumler i redsel for å høre egen stemme. Stopp drekkinga sånn at du orker å bidra for fullt. Det er ikke gjengen, gruppa eller klumpen som skal ta ansvaret. DU må gjøre jobben. Ta ditt personlige ansvar!

    Vi krever full innsats av spillerne. I denne matchen må vi kreve det på feltet også. Blø for drakta, supportere! Vi reiser oss når vi blir sparka ned - Klubbmerket er mer enn dekorasjon!

    Jeg er sikker på at minst 90 % av oss kan innrømme at vi har hatt mer inne og at vi kan presse oss sjøl litt mer på tribuna. Hvis alle, hver enkeltperson, kan løfte seg 5 - 10 % vil vi skape et mektig liv på Åråsen søndag.

    Alle kan være med å synge! Drit i om du hører din egen stemme. Ta heller i litt ekstra, så gjør du det lettere for de som står rundt deg å bli med. Øk deltakelsen i forhold til normalt med å klappe, hoppe og svinge skjerf. De som pleier å skrike ut frustrasjon og slenge dritt til egne spillere kan dempe stemmen eller hoppe over noen besvergelser. Til og med det vil bidra positivt til stemninga!

    Sjansen for 3 poeng øker hvis vi står på. Og går det til helvete, ja, så stod det i hvert fall ikke på VÅR innsats.

    Sammen - for Sportsklubben!
    Vidar Evje

  • holmern
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2012
    • 1

    #2
    mega bra skrevet. full innsats alle nå!!!!!

    Kommentar

    • KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

      #3
      Gøy på tribuna i dag! Jeg mener det utgjør en forskjell for de som spiller også.
      Deilig å ha fått det til før den kommende derbykampen. Da vil sannsynligvis folk være på plass til oppvarminga også.
      Vidar Evje

      Kommentar

      • Gjest

        #4
        Hørt fra nabo'n som satt på vip'en i dag.(Han har sesongkort på kfl).
        Sinnsykt bra trøkk fra kfl/ufc i dag . "har du bortekamp på Åråsen" var helt rå!!
        Gode resultater gjør noe med stemninga

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          #5
          Håper noen filma idag.
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • MartinRE
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2008
            • 738

            #6
            Opprinnelig skrevet av daf
            Hørt fra nabo'n som satt på vip'en i dag.(Han har sesongkort på kfl).
            Sinnsykt bra trøkk fra kfl/ufc i dag . "har du bortekamp på Åråsen" var helt rå!!
            Gode resultater gjør noe med stemninga
            God stemning gjør noe med resultatet
            "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Opprinnelig skrevet av Xavi
              Håper noen filma idag.
              Vi filmer hver kamp. God lyd på filmen idag

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #8
                I dag var dere til tider jævla gode.

                Skjeldent jeg har hørt så bra trøkk som det var på "Bortekamp på Åråsen" og siste delen av "Laylaylay" - og det med ledige plasser på sikkert halve feltet!
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  #9
                  Stemningsfilm
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    #10
                    Mykle på 3-0 scoringa! Hahahaha!!
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2864

                      #11
                      Herlig stemning på et meget glissent felt. Har vel sjeldent vært så glissent, men samtidig så bra stemning? "vi er 11 mann fra flisbyn" smalt som bare faen. Latterlig bra greier. Her er noe man bør utnytte mer. Den greia med at UFC og fansen prøver å overgå hverandre var bare helt sjef. Tenk hvordan denna blir mot søpla a!!!
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av UltraFo
                        Mykle på 3-0 scoringa! Hahahaha!!
                        Priceless.

                        Vekslinga på Elleve mann (spesielt) og Laylay funka helt magisk. Følte nesten at fansen var født på ny. Elleve mann kan bli sinnssykt bra mot vif. Den samme dynamikken kan også passe på flere sanger. Må bare ha klare avtaler mellom UFC og Team Rønnern før derbykampen. Lett for å bli mye surr i en derbykamp, med mye folk og enda mer nerver.

                        Mer generelt: Elleve mann viser så tydelig at det er fetere å kjøre 100 % i korte perioder enn å la sangene surre jevnt i 90 min. Et annet eksempel er Du er mitt hjerte, som ble latterlig mye bedre etter rolig-delen ble innført.

                        "Todelingen" av fansen har sine klare ulemper, men den byr også på en del interessante muligheter. Den interne konkurransen på de overnevnte sangene er et godt eksempel på at man kan gjøre mye bra ut av situasjonen.

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          En annen ting. Hvis, HVIS vi slår vif, mååå vi bare kjøre Laylay etter kampen. La spillerne stå og se på hele showet. Kjør gjerne hopping, flagging, klapping etc først, og spar godbitene med skoa (epic) og aggro (jævlig kult sist) til spillerne har kommet bort til oss.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎