Få folk på feltet til semien!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Få folk på feltet til semien!

    Per nuh er det solgt 521 på bortefeltet. 300 på kanarifeltet. Hva går det av folk??

    Et minimumskriterium for å kunne snakke om tribunekultur er at det er folk på tribunen. Nytter ikke å være så treig med å kjøpe billetter. Sett i gang pushinga!
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Fikk nettopp denne:

    Til alle LSK supportere:

    På torsdag kl 20.00 så spiller vi årets viktigste kamp! Vi i ternerteamet ønsker at så mange som mulig kommer for å hjelpe LSK til cupfinale. Møt opp tidlig i gult og sort, slik at gutta får den riktige tenninga allerede på oppvarmingen. Spillerene løper ut på gresset ca. kl 19.20.

    Vi sees på Åråsen!

    Mvh Magnus,Magnus, Arild, Rolf, Geir, Erik og Per

    Med sportslig hilsen
    Magnus Powell
    Lilleström SK
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #3
      Kan det ordnes slik at det er mulig å få kjøpt kampbilletter på Martins på kampdagen? LSK kunne jo satt opp et lite eget salgstelt f.eks. Litt unødvendig langt at en må ta seg helt opp til LSK shopen på Åråsen for å få kjøpt seg en billett. Spår lang kø.

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        #4
        Synes det er merkelig att LSK har priser som kr 300 for en voksen på midten av langsiden. Tror dem att det er en av verdens beste fotball-lag dem skal fylle opp Åråsen med?? Nei, blir tv med de prisene. Hvis det hadde vært 200 kroner for å sitte midt på langsiden så skulle jeg ha kjøpt, men 300 er for mye for det vi for servert av teknikk og underholdning. Tipper det blir rundt 3000.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Opprinnelig skrevet av Boing
          Synes det er merkelig att LSK har priser som kr 300 for en voksen på midten av langsiden. Tror dem att det er en av verdens beste fotball-lag dem skal fylle opp Åråsen med?? Nei, blir tv med de prisene. Hvis det hadde vært 200 kroner for å sitte midt på langsiden så skulle jeg ha kjøpt, men 300 er for mye for det vi for servert av teknikk og underholdning. Tipper det blir rundt 3000.
          Jeg går ut fra at du heller ikke kaller deg supporter lenger? Dette er den viktigste kampen LSK spiller i år og du krangler på pris på langsiden.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Jeg går ut fra at du heller ikke kaller deg supporter lenger? Dette er den viktigste kampen LSK spiller i år og du krangler på pris på langsiden.
            Det er mer kritikk og protest mot LSK sine priser. Hadde LSK vært ett lag som var verd å bruke i mitt tilfelle 900 kr for å se en kamp fra gode plasser med familie så hadde jeg gladelig betalt. Men prisen bør bli justert ned når man ser folk rømmer fra åråsen. Og i tillegg så kan jeg ikke si att seier mot Molde er noe jeg har noe særlig tro på, dessverre.

            Kommentar

            • AG-3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 1081

              #7
              Er det ikke NFF som bestemmer prisene i cupen? mener å huske at det var relativt klare rettningslinjer på priser etc når mitt lokale lag var med i innledende runder for en tid tilbake.
              Måtte bl.a. stille med flere vakter enn tilskuere

              Kommentar

              • Funchaloe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2011
                • 511

                #8
                Jeg har kjøpt inn to billetter allerede, og jeg regner med at to kompiser til blir med. Naturligvis på feltet.
                Alle som står på feltet må faen meg synge. Ikke bare de første fem minuttene, men kampen gjennom, uansett om resultatet/spillet ikke er noe å skryte av. Desibelnivået på tribunen mot Hønefoss var uakseptabelt lavt, og det kan ikke gjenta seg mot Molde. Unntaket var selvfølgelig "linjemann er rævva", den var det som vanlig trykk i.
                Custodes
                Contra o futebol moderno!

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                  Jeg har kjøpt inn to billetter allerede, og jeg regner med at to kompiser til blir med. Naturligvis på feltet.
                  Alle som står på feltet må faen meg synge. Ikke bare de første fem minuttene, men kampen gjennom, uansett om resultatet/spillet ikke er noe å skryte av. Desibelnivået på tribunen mot Hønefoss var uakseptabelt lavt, og det kan ikke gjenta seg mot Molde. Unntaket var selvfølgelig "linjemann er rævva", den var det som vanlig trykk i.
                  Ekstremt viktig poeng! Ekke vits at man fyller feltet hvis det bare er turister der som ikke bidrar en dritt. På de siste hjemmekampen har det vært skikkelig labert på feltet og alt for mange som bare står der og glor kamp. Vil man ta det med ro og ikke bidra så finnes det nok av sitteplasser. Stå feltet er for de som vil gjøre en innsats!
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • Patriot
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2010
                    • 437

                    #10
                    Er det semifinale på torsdag? Virker ikke som at klubben vet det, for maken til SKANDALØS markedsføring.

                    NM-semi. Mulig nytt trofé. Mulig RBK-LSK i finale. Hevn mot Gulbrandsen. Ole Gunnar Solskjær.

                    Hvis man ikke klarer å markedsføre denne kampen, da er det bare å si opp.

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      #11
                      Virker som om de ikke har noen som helst plan på markedsføring av matcher. Det som alltid skjer er at det kommer en nødløsning på Facebook når folk begynner å bli kritiske, gjerne 2 dager før match. Har sagt det før, de som er ansvarlige for markedsføringen burde fått sparken for lenge siden. Markedsdirektøren har jeg aldri sett noen gang. Rett og slett en sjanseløs gjeng!
                      ..................

                      Kommentar

                      • Laplace
                        Medlem
                        Møteplager
                        • May 2013
                        • 70

                        #12
                        Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.

                        Kommentar

                        • magnuslt
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2011
                          • 213

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Laplace
                          Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.
                          Det går fremdeles an å øke tilskuersnittet uten å bare være avhengig av fantastiske resultater. Start har jo for eksempel hatt suksess med å kutte billettprisene, og sikkert markedsført dette slik at folk faktisk får det med seg.

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Laplace
                            Det eneste som virkelig får folk på match er resultater. Gode resultater. Seier over bartepakket, knusing av søpla og 6-0 over Tromsø på Åråsen. Eller som i 2007 da vi henta hjem trofeet på Ullevål. Likegyldige spillere som spiller en likegyldig spillestil med et likegylig forhold til resultatet, det gir derimot likegyldige tilskuere. Merkelig nok.
                            Enig. Har kjøpt meg billett, men hverken gleder meg eller har lyst til å gå etter søndagens prestasjon.
                            Dere får kalle meg hva dere vil, men følelsene er svekket. På 1-2 sist så tenkte, samme faen. Måtte faktisk presse frem faen når hønsa putta. Likegyldigheten tar snart meg også.

                            Kommentar

                            • UltraFo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 800

                              #15
                              Har diskutert litt på twitter med en som jobber litt med LSK på markedsføring, på frivillig basis etter hva jeg skjønte. Det jeg oppfatter så synes de det holder å pushe i 4 dager. At det holder å starter ETTER HBK kampen. At den HBK kampen måtte komme i fokus først, og det ser vi jo at den var med det fantastiske tilskuertallet vi hadde på søndag!

                              Jeg mener de burde startet ett par dager FØR billettene ble lagt ut for salg. Får man solgt mange i starten så kan man bruke det for å "skremme"/stresse de som sitter å venter. Hvis de ser at billettene går unna tidlig så vil flere kanskje dra å kjøpe på forhånd og ballen starter å rulle.

                              Forslaget er at vi ikke kan stole på at klubben gjør jobben og må heller ta ansvar selv! Push venner og familie og få de til å kjøpe billetter der de ønsker! Målet bør være 10 000 men det blir hardt!
                              UFC ~ Gulsvarte Brødre

                              Kommentar

                              • magnuslt
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2011
                                • 213

                                #16
                                Enig med Ultrafo. Oppladning og pushing kan starte mange dager i forveien. Jeg, som er over gjennomsnittet interessert i LSK og bor i Lillestrøm, merker nesten ikke noe til hvilke tiltak som er satt i gang av klubben. En ny Facebook-header og noen plakater rundt i Lillestrøm er ikke nok. Dessuten selger ikke akkurat kampene til LSK seg selv heller.
                                Kanskje må kfl og ufc ta tiltak selv? Med flyers etc?

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2115

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                  Det jeg oppfatter så synes de det holder å pushe i 4 dager. At det holder å starter ETTER HBK kampen. At den HBK kampen måtte komme i fokus først, og det ser vi jo at den var med det fantastiske tilskuertallet vi hadde på søndag!
                                  Ja, den kampen lokker nok mange ekstra tilskuere... Tror det hadde vært bedre å solgt flest mulig billetter raskest mulig, for å skape litt engasjement og trøkk på forhånd.

                                  Det er skammelig at klubben ikke klarer å mobilisere for en semifinale i cupen på hjemmebane, her tror jeg faktisk samtlige klubber i Tippeligaen (og Adeccoligaen) hadde gjort en bedre jobb. Flaut!
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    #18
                                    De er best på å samle "likes" på facebook da, og komme med FANTASTISKE nyheter som øye-operasjonen til Logi.

                                    Kommentar

                                    • Funchaloe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2011
                                      • 511

                                      #19
                                      I følge RB-nett er det familietilbud, 400 kr for en familie på fire. Er dette faste familierabatter eller spesifikt for denne kampen? Uansett er det bra at RB opplyser om dette, det kan absolutt gjøre en forskjell.
                                      Custodes
                                      Contra o futebol moderno!

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                                        I følge RB-nett er det familietilbud, 400 kr for en familie på fire. Er dette faste familierabatter eller spesifikt for denne kampen? Uansett er det bra at RB opplyser om dette, det kan absolutt gjøre en forskjell.
                                        Familietilbudet har eksistert i minst to sesonger nå.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎