LSK – Start, tirsdag 7. april 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Stemningstråd LSK – Start, tirsdag 7. april 19:00

    Endelig begynner det igjen! Åråsen skal fylles av kvinner og menn og unger. Vi skal starte året med å sende Start tomhendt tilbake til sørlandet!

    Skal du stå på Kanarifeltet denne kampen, og seinere i år bør du først lese om Mentalitet 2015 – årets satsing på Kanarifeltet. Vi gjør noen grep på tribunen for å ytterligere heve oss, stemninga og støtten til laget på banen. Vi skal ha et Kanarifelt som er et tilbud for ulike typer supportere som har det til felles at de er stående, aktive supportere. Vi skal også legge til rette for personer som har særskilte behov. Alle som ønsker å bidra til stemninga på Åråsen skal kunne finne en plass på Kanarifeltet.

    Tribunemøte kl. 17 på Martin’s
    Vi starter sesongen med et godt gammaldags tribunemøte på Martin’s. Her blir det informasjon om hva som skjer fra tribunegruppa og gjerne spørsmål og innspill fra DEG.

    Oppmøte kl. 18 på Åråsen
    Uansett hvor du står er det en ting som gjelder: møt opp tidlig, gjerne en time før kampstart. Spillerne snakker gang på gang hvor viktig det er for dem å kjenne at de har supporterne i ryggen når de kommer ut på banen. At vi er der tidlig og støtter spillerne kan være avgjørende for kampen – det er ikke noe å lure på engang!
    I have this condition.
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Bra fortsettelse fra fjoråret med Mentalitet 2015!

    Fortsett med å være tydelige og sett klare krav til Mentalitetsfeltet.
    Vi som ikke orker å være mentale bajaser i 2 ganger 45 har bidragsfelta å utfolde oss i.

    Dette må gjelde, ikke argumenter om at "jeg har stått her på denne flekken i 15 år, så du må'kke komme her og komme her".

    Bra med klar oppfordring om å komme tidlig, men en utfordring er hvordan vi skal pushe hverandre på en positiv måte for å få folk til å lette på ræva tidsnok både på Martin's og Republic.

    Tips til hvordan trigge konkurranseinstinktet i både KFL og UFC om å bidra best, mest og tidligst?
    Vidar Evje

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #3
      Opprinnelig skrevet av KFL109
      Bra med klar oppfordring om å komme tidlig, men en utfordring er hvordan vi skal pushe hverandre på en positiv måte for å få folk til å lette på ræva tidsnok både på Martin's og Republic.
      Enig. For meg er det å høre spillerne snakke om hvor mye det betyr for dem motivasjon i seg selv nok. Når for eksempel Bjørn Helge sier at det at vi er der tidlig og støtter spillerne kan være avgjørende for kampen, ja da er det ikke så mye å tenke på. Fullt trøkk fra feltet idet de kommer ut til oppvarming!

      Opprinnelig skrevet av KFL109
      Tips til hvordan trigge konkurranseinstinktet i både KFL og UFC om å bidra best, mest og tidligst?
      Vi på Mentalitetsfeltet skal selvfølgelig flagge mest, synge mest og ikke minst høyest. Dessuten skal vi hoppe både høyest og lengst til siden. Skal like å se UFC ta opp kampen med oss der ;-)
      I have this condition.

      Kommentar

      • rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1445

        #4
        Utfordrer alle andre på feltet til å synge like høyt, hoppe like mye, og flagge like mye som oss nederst på mentalitetsfeltet. Dere hakke sjangs 😎
        Custodes
        I med og motgang

        Kommentar

        • joacim
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2009
          • 559

          #5
          litt død tråd med tanke på at det er i dag det smeller - håper folk tar oppfordringene til KFL seriøst, og møter opp tidlig. BHR har gått ut i dagens RB og håper at folk kommer tidlig - det betyr mye for spillerne. å være på Åråsen klokken 18 bør ikke være noe problem. syng, flagg, hopp og dans så mye du orker - se info om mentalitetsfeltet, og hvordan de andre delene av KFL tribunen er oppdelt. som Rælingen Kanaris sier, så kommer vi rundt forsanger til å gi alt, og utfordrer hele feltet til å gjøre det samme.
          Styremedlem 2016

          Kommentar

          • MartinRE
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2008
            • 738

            #6
            Syns stemninga på feltet var veldig bra frem til 0-1, da dabbet det litt av, men tok seg sakte men sikkert litt opp igjen etterhvert. Eksploderte naturligvis på den deilige utligninga!
            Er vel et par av de LSK vaktene som ikke burde få lov til å være det veldig mange ganger til forresten med anntydning til både dytting og omtrent slag.
            "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #7
              Så som så med stemninga synes jeg. Som så mange ganger ble den preget av enorm frustrasjon. Men brukbart innimellom.

              Men må bare legge til en viktig ting. Det var nesten rørende å se hele feltet (og sikkert resten av langsiden) nærmest trampeklappe laget av banen etter matchen. Man kan si hva man vil, og det laget her gjør mye rart, men det er jævlig viktig. Og i går kjempa de til siste slutt med 10 mann og Kind Mikalsen kriga inn 1-1 med hjernerystelse. Vi har et ekstremt ungt lag som trenger å føle støtten fra fansen hele veien. Jeg er sikker på at det betyr veldig mye for dem! Det så man på feiringa på 1-1 og! Synes vi er i ferd med å bygge en mye bedre kultur akkurat der, etter noen år med en del grums og kjefting.
              ..................

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎