LSK – Stabæk, søndag 26. april 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Stemningstråd LSK – Stabæk, søndag 26. april 18:00

    Etter to bortekamper er vi nå endelig tilbake på Åråsen.

    Vi fortsetter med satsing på Mentalitetsfeltet, som sprer seg utover fra hovedforsanger Ronnie. Anbefaler alle på Kanarifeltet som liker å være aktive å komme seg inn her!


    Og husk som vanlig, oppmøte en time før kampstart. Altså kl. 17 på Åråsen.
    Uansett hvor du står er det en ting som gjelder: møt opp tidlig, gjerne en time før kampstart. Spillerne snakker gang på gang hvor viktig det er for dem å kjenne at de har supporterne i ryggen når de kommer ut på banen. At vi er der tidlig og støtter spillerne kan være avgjørende for kampen – det er ikke noe å lure på engang!
    I have this condition.
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    #2
    Rart ingen har skrevet om det før. Men dagens høydepunkt for meg var når Yngve Hallen mottok unison pipekonsert på Åråsen i pausen. Kultur!
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #3
      Bjørn Helge Riise uttalte før seriestart hvor viktig det var at vi møter opp tidlig, synger for gutta og drar dem i gang. For tro det eller ei folkens, gutta drar energi fra oss! Positiv OG negativ energi! Når vi er positive og synger høyt, så får gutta kanskje den lille boosten ekstra de trenger for å heve seg for å sette kula i nettet! Står vi der å buer, slenger dritt og piper, så bryter vi ned gutta, og de bommer på neste sjanse!


      Den prestasjonen feltet leverer idag er ikke akseptabelt, og klubbmerket verdig! Enkelte burde skamme seg der de står å slenger dritt ut mot gutta, buer og piper ved pause, til tross for at vi pisser på Stabæk i 44.min!!!!


      Jeg vil at folk skal tenke etter hvem vi er, hvorfor er vi på feltet, hvorfor er Kanari-Fansen en av norges mest respekterte supportergrupperinger, hvorfor sier de som kommer å spiller for LSK at KFL er norges beste supportere? Tenk litt på det folkens!


      Som en venn av meg sa: Glem hele denne jævla kampen. Vi må nullstille oss, og konsentrere oss om å synge ut søpla!


      Håper på bedre stemning neste hjemmekamp, for idag var det ikke bra nok på feltet!
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Helt riktig å vise avsky mot Yngve Hallén, men det er minst like viktig å vise respekt for en som mottar kongens fortjenestemedalje på Åråsen. Størstedelen av Åråsen markerte mot Hallén i 10 sekunder, for så å vende fokuset mot personen seansen faktisk handlet om. Kanarifeltet dreit seg ut, med et hederlig unntak fra felt C. Og ikke kom med en idiotisk unnskyldning om at dere ikke visste/hørte hva det dreide seg om - alle med litt vett i skallen forsto at det skulle deles ut en eller annen utmerkelse.

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          #5
          Helt ærlig, så tok ikke jeg det før laaangt uti talen hans at det skulle deles ut en utmerkelse. Fikk bare med meg at mafiasjefen plutselig sto å prata. Skylder på et litt slitent hode etter den mongokjipe avslutinga på første omgang. Synes dog ikke det er noe å lage en sak ut av. Kunne sikkert stoppa før, men pipinga ble avbrutt i det han (hvem var det? ) fikk prisen, og gikk over i applaus.

          Ellers enig med SuperT. Ikke bra idag ass. Forøvrig måtte tromme-jørn gå etter en halvtime, og siden Stian ikke var der, så ble det jeg som måtte ta tromma. Så jeg tar på meg skylda for en, til tider, litt rotete tromming.
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

            #6
            Tror det var ganske klart at all pipinga var rettet mot Hallen og ikke hadde noe med den som fikk utdelt prisen. Når Hallen hadde lukka kjeften var hele feltet med å klappe.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎