LSK – søpla, 3. mai 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #41
    Opprinnelig skrevet av PetterH
    Blussingen til vif må ha vært søkt om på forhånd.
    Man kan ikke søke om blussing på bortebane. Dvs. Søke kan man jo alltids, men kan ikke få det innvilget.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #42
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Man kan ikke søke om blussing på bortebane. Dvs. Søke kan man jo alltids, men kan ikke få det innvilget.
      Njaaa. Bortelagets supportere kan nok få innvilget bruk av pyroteknikk. Det som står i reglementet er at søknaden må komme fra arrangørklubb. Altså er man som bortesupporter prisgitt arrangkørklubbens velvilighet til å godkjenne din søknad for å få lov.
      Last edited by gorken; 04.05.2015, 12:55.
      I have this condition.

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        #43
        Blir spennende å se om konsekvensen denne gangen kan bli poengtrekk. I såfall bør det være preventivt i massevis for bortemøtet håper jeg.
        runarM

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          #44
          Opprinnelig skrevet av runarM
          Blir spennende å se om konsekvensen denne gangen kan bli poengtrekk. I såfall bør det være preventivt i massevis for bortemøtet håper jeg.
          Dessverre tror jeg nok søpla slipper unna uten poengtrekk denne gangen og. Tror nok heller den første klubben hvor nøff bruker poengtrekk for blussing har gule og svarte drakter. Ser jo hvem som fikk poengtrekk for økonomi...
          LasseN

          Kommentar

          • perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

            #45
            Opprinnelig skrevet av LasseN
            Dessverre tror jeg nok søpla slipper unna uten poengtrekk denne gangen og. Tror nok heller den første klubben hvor nøff bruker poengtrekk for blussing har gule og svarte drakter. Ser jo hvem som fikk poengtrekk for økonomi...
            Om ikke annet bør det vanke en såpass stor mulkt at de får poeng trekk for økonomi.

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #46
              Opprinnelig skrevet av LasseN
              Dessverre tror jeg nok søpla slipper unna uten poengtrekk denne gangen og.
              Det får vi da inderlig håpe du har rett i. Den dagen forbundet finner på å trekke poeng for noe supporterne gjør, er det natta for norsk fotball.

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                #47
                De sjekka til og med røykpakken min.
                Synd ikke alle gjør jobben sin ved inslipp

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  De sjekka til og med røykpakken min.
                  De ser an folk, vet du
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1467

                    #49
                    Fra sofaen via Cmore, virket det som om det var blussing o.l. fra Klanen gjennom hele kampen. Og at vif-vaktene(?) bare sto å så på...
                    I forhold til tidligere fokus på pyro på tribuner, så virker dette helt høl i huet..

                    Kommentar

                    • caLitri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 634

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      De sjekka til og med røykpakken min.
                      Synd ikke alle gjør jobben sin ved inslipp
                      Men tok de et godt tak rundt penis i samme slengen? Norske lover og regler stopper både politi og vektere fra søke på slike intime steder. Dermed er det ikke veldig vanskelig og få med seg ting inn..
                      Gi alt, stå på LSK

                      Kommentar

                      • Macho-Morten
                        Ikke KFL-styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2687

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Tvilling
                        Fra sofaen via Cmore, virket det som om det var blussing o.l. fra Klanen gjennom hele kampen. Og at vif-vaktene(?) bare sto å så på...
                        I forhold til tidligere fokus på pyro på tribuner, så virker dette helt høl i huet..
                        Det kan du si - men det er fordi fokuset har vært helt på trynet ved tidligere anledninger. Vaktene, og politi, ved bortefeltet i går gjorde det eneste rette, nemlig å unngå konfrontasjon. (Det skal også sies at de allerede etter kampslutt hadde gjenkjent noen titalls "syndere" som kommer til å få bøter og evt. annen straff.)

                        PS: Helt off topic, så var det der nydelig bruk av "i forhold til"!

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2883

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av caLitri
                          Men tok de et godt tak rundt penis i samme slengen? Norske lover og regler stopper både politi og vektere fra søke på slike intime steder. Dermed er det ikke veldig vanskelig og få med seg ting inn..
                          Dette er nytt for meg da de alltid kommer bort i min på innsida av låret rett over kneet der. Hva skal man egentlig gjemme i en røykpakke og snusboks som de også sjekka?
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

                            #53
                            Det var bra trøkk på feltet igår. Også på øvre B. Så dritlei all messinga om hvor dårlig det er ,hvor bra alle andre er og hvor bra det var engang. Spesielt fra folk som konsekvent oppholder seg på alle andre steder enn feltet..
                            At hele feltet til enhver tid skal klikke totalt er utopi. Det er lyd utenom klikken også og det hjelper også å ikke få et tonn med "påklistra" drittkjeft. Når det skjer blir det faktisk tammere.
                            se f.eks i Mjøndalen hvor det faktisk var bra med sang og engasjement på siden jeg var... Helt til 2 luringer med selvtillittspromille fikk for seg at det var smart å klatre opp på gjerdet og leke capo. Ikke kunne de sangene, ikke hadde de takt eller glimt i øyet. Endte med cirka null stemning og trøkk.
                            skal det være full klikk på alle som er i nærheten av feltet er jeg redd dere ender opp i en bil. Se heller positivt på de som er med - faktisk betydelig flere enn noen tror.

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              #54
                              Var vel Sandefjord som først var ute med å sjekke snusbokser, første året de var oppe. Våpen og bluss var svaret den gang, om hva de leita etter.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • Oldtimer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2011
                                • 316

                                #55
                                Hva med all blussingen? Trodde det var forbudt? Eller har " Naverne" spesialtillatelse?

                                Kommentar

                                • gorken
                                  Administrator
                                  • May 2006
                                  • 1483

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av AG-3
                                  Det var bra trøkk på feltet igår. Også på øvre B. Så dritlei all messinga om hvor dårlig det er ,hvor bra alle andre er og hvor bra det var engang. Spesielt fra folk som konsekvent oppholder seg på alle andre steder enn feltet..

                                  skal det være full klikk på alle som er i nærheten av feltet er jeg redd dere ender opp i en bil. Se heller positivt på de som er med - faktisk betydelig flere enn noen tror.
                                  Alle som bidrar er positivt, ingen tvil om det! Men det er helt sykt hvor mange som står på feltet som altfor sjelden synger. Du ser veldig lett om folk synger eller ikke når du står nederst på feltet og ser oppover. Tenk hvor vanvittig gode vi kunne vært om alle bare var med og sang! Det handler ikke om å være full klikk hele kampen. Det handler om å gidde å bidra med det absolutte minimum: synge. Der kan vi fortsatt bli mye bedre.
                                  I have this condition.

                                  Kommentar

                                  • Kopperud
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2006
                                    • 1697

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                    Hva med all blussingen? Trodde det var forbudt? Eller har " Naverne" spesialtillatelse?
                                    Ja? Hva så?
                                    Ultras Felt C 2005x2015

                                    Lillestrøm & Bajen

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                      Hva med all blussingen? Trodde det var forbudt? Eller har " Naverne" spesialtillatelse?
                                      Kult med ulovlig blussing gjennom hele kampen egentlig. Kjipt at det var vif-folk som stod for dette. Men noen må lære de at tifoen skal skje når spillerne entrer banen, ikke mens de er i garderoben!

                                      Ingen tillatelse gitt, og det vanker nok rekordbøter her. Får de poengtrekk så håper jeg folk er med på en protest på dette, selv om det gjelder de blå fra Hadeland.

                                      Grunnen til at man "bare stod og så på" var fordi dette var avklart på forhånd, at man ikke skulle opp og lage konfrontasjoner. Så her har man faktisk lært etter det som skjedde på Ullevaal. En del folk ble tatt ved innslipp og video av tribunen er sendt til oslo, hvor vif har varslet at det vil komme strenge straffer til de som blir identifisert. Forøvrig fikk han ene som kastet et bluss inn i målet under kampen visstnok grisebank på feltet (indrejustisen funket med andre ord der). Det er usikkert hvordan man fikk inn så store mengder bluss, men man er vel ganske sikre på at det har kommet via en av leilighetene (hvor det også ble blusset).
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • Macho-Morten
                                        Ikke KFL-styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2687

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        Forøvrig fikk han ene som kastet et bluss inn i målet under kampen visstnok grisebank på feltet (indrejustisen funket med andre ord der).
                                        Har hørt fra vif-folk at så ikke var tilfelle. Vedkommende fikk ifølge min kilde være i fred. Vet ikke hva som stemmer, men vil være forsiktig med å lovprise apenes indrejustis foreløpig.

                                        Kommentar

                                        • FUGlinho
                                          KFL styremedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2454

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                          Har hørt fra vif-folk at så ikke var tilfelle. Vedkommende fikk ifølge min kilde være i fred. Vet ikke hva som stemmer, men vil være forsiktig med å lovprise apenes indrejustis foreløpig.
                                          Hørt så mye motstridende beskjeder på ganske mye, så usikker på hva som stemmer. Derfor jeg også skrev "visstnok"...
                                          Kim
                                          Styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎