LSK – Bodø/Glimt, mandag 25. mai kl. 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Stemningstråd LSK – Bodø/Glimt, mandag 25. mai kl. 15:30

    Mandag 2. pinsedag er som søndag å regne, men kampstart 15:30 innbyr kanskje ikke akkurat til fulle tribuner?

    Det har vist seg gang på gang å ikke ha noe å si! Snarere tvert imot egentlig. Syns ofte stemninga er bedre når det er glissent på feltet. Som for eksempel sist mot Molde. Ikke akkurat trangt på feltet, men bra stemning!

    Uansett, for oss som møter opp er det bare å gjøre jobben.
    I have this condition.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Når det på forsiden av kfl fortsatt reklameres for Molde kampen nå 2 dager før neste kamp sier det litt ..

    Kommentar

    • Spntneous
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 1990

      #3
      De blir sikkert sykt forvirra de to menneskene som sjekker kfl.no hver dag.
      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3324

        #4
        Bra trøkk på feltet i går! Kanskje noe å si at det ikke er smekkfult at folk står oppå hverandre? Hørtes mye kraftigere ut i går enn tidligere, men nå var dette min tredje tur på Åråsen og feltet i år. Kampen mot Molde som jeg ikke var på hørtes veldig bra ut på tv hvertfall.

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          #5
          Fint trøkk i første omgang. Dabber etter min mening veldig av til tider i andre, vi ekke så gode når vi leder og har kontroll på banen
          Var totalt sett et steg ned fra Molde, men alikevel bedre en de fleste andre hjemmekampene.

          Jeg tror ikke det at folk står trangt er negativt. Nede på forsangerfeltet sto vi veldig kompakt og trangt igår, noe jeg synes var bra. Men jeg tror det har litt å si at det ikke står 15 folk som ikke synger pr menneske som synger. Mye lettere å bli dratt ned på nivået til de dårligste når det er mange av dem.
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎