LSK – RBK, 9. august 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Stemningstråd LSK – RBK, 9. august 2015

    Massive mengder kudos til alle dere som ble stående igjen etter kampen i dag, og sang gutta tilbake ut på banen! Trøndera hadde reist, men den gjengen som holdt stand på feltet fortsatte å synge som om kampen var vunnet, og fikk vist gutta at vi vil fortsette å støtte dem i med- og motgang.

    Vi trenger flere som dere! Flere som løfter arma høyt i været og klapper. Flere som bruker stemmen sin og synger. Flere som ikke gir opp, selv når det er som mest håpløst.
    I have this condition.
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    #2
    Er litt delt i synet på dette jeg. På en side er det positivt at man viser at man er der uansett. På den andre siden virker det for meg som om ingen stiller krav overhodet. Supporterne har blitt en forlengelse av den samme tafattheten vi kritiserer hos Runar.
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #3
      Beklager off topic, men dette er ganske komisk(ikke av deg holter). Runar har blitt kritisert for å være tafatt og for diplomatisk i sine uttalelser. Idag blir han kritisert fordi han blir sint på en spiller som bryter en avtale som ble gjort før kampen. Damned if you do osv.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • Jørn
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 659

        #4
        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
        Er litt delt i synet på dette jeg. På en side er det positivt at man viser at man er der uansett. På den andre siden virker det for meg som om ingen stiller krav overhodet. Supporterne har blitt en forlengelse av den samme tafattheten vi kritiserer hos Runar.
        Kritikk og krav kan man rette personlig til spillere/trenere/styre på ett møte som sannsynligvis skal være senere denne måneden. På stadion SKAL man vise at man støtter klubben i tykt og tynt. Har ingenting med å gjøre med å være tafatt.

        Stemninga var forresten sjuk i dag, men er alltid forbedringspotensiale (heisann, dere som står på felt C)
        Trommer er for bønder

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          #5
          Fy faen som jeg eLSKer dere som var med å klikke de siste 15 av kampen, samt 20 min etter kampen. Dette handler ikke om å ikke sette krav. Det handler faen meg om å ikke la de jævla medgangsfittene som holder med rævbk få ta over. Vår jævla stadion, og vi støtter faen meg klubben. Føkk spellera, føkk trenera, føkk sportsdirektør. Vi står der for fargene, for logoen, for klubben. Vi skal faen ikke være som alle de andre. Vi skal være best, og alle andre skal hate oss. I kveld viste vi en mentalitet de andre bare kan drømme om
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2504

            #6
            Opprinnelig skrevet av Jørn
            På stadion SKAL man vise at man støtter klubben i tykt og tynt. Har ingenting med å gjøre med å være tafatt.
            Helt enig. Godt sagt. Det er ikke Brann vi heier på.

            Stemninga var forresten sjuk i dag, men er alltid forbedringspotensiale (heisann, dere som står på felt C)
            Heisann, forsangere og trommiser som har gitt opp felt C. I går hadde det vært mye mer å få ut av feltet hvis det hadde stått noen foran, ikke bare på siden. På storkamper er det mange der som er villige til å synge, men det dabber fort av når det butter i mot.

            Kommentar

            • JohnTiger
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Jun 2011
              • 2

              #7
              Fra en RBKfans :

              Kred til Kanarifansen som sto igjen i 20 min og sang for laget. Respekt!

              Dog synd at antallet LSK-FANS totalt på stadion var så lavt. Følte nesten som om det var flere som støttet RBK enn LSK på denne kampen, men det kan jo være den enorme stemningen i bortesvingen som gjør at inntrykket blir feil.

              Lykke til med resten av sesongen.

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3324

                #8
                Ydmykende med R-B-K som runget ut over Åråsen, dette inkludert ene langsiden. Dette er ikke rettet mot LSK eller KFL, de gjorde en kjempejobb. Bare så fryktelig skuffende å se hver gang RBK putta så reiste nesten hele stadion seg å jubla.

                Kommentar

                • scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

                  #9
                  Deilig at medgangsnissene bak mål ikke fikk feire i fred på vår hjemmebane. Et viktig «stunt» som motvekt mot den likegyldigheten som truer i de fleste ledd i klubben. Reis opp! Enormt engasjement av de typ 100 stk (?) som stod igjen 15-20 minutter etter kampslutt.

                  Kommentar

                  • joacim
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2009
                    • 559

                    #10
                    hvor mange klubber opplever at Fansen står igjen i opp mot en halv time etter kampslutt etter at laget har tapt 0-5 hjemme, mot en stor rival. jeg har ikke sett det før i går. Vi blir pissa på av RBK til de grader på banen, men hjertet, stoltheten, engasjementet, viljen, troa, sjela, optimismen, staheten skal faen meg ingen ta fra oss! Vi som stod igjen etter kampslutt viste at vi var bedre enn laget. vi viste at vi gir faen i hva som skjer på banen - vi kler oss i gult og svart, og støtter laget uansett! Vi er Kanari-Fansen - Norges beste supportere og klubbens viktigste støttespiller! takk for hjelpen alle sammen i går - takk for at dere dreit i kampen, og sang uansett - jeg vet at spillerne setter pris på det!
                    Styremedlem 2016

                    Kommentar

                    • SuperT
                      "Ladyboy"
                      Forumonanist
                      • Mar 2012
                      • 174

                      #11
                      Her ligger LSK-TV sin egen video av de som stod igjen etter kampen. Klippet er fra rundt 20min etter at kampen var blåst av.

                      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

                      Kommentar

                      • singo
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Sep 2010
                        • 11

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Stemninga var forresten sjuk i dag, men er alltid forbedringspotensiale (heisann, dere som står på felt C)


                        Heisann, forsangere og trommiser som har gitt opp felt C. I går hadde det vært mye mer å få ut av feltet hvis det hadde stått noen foran, ikke bare på siden. På storkamper er det mange der som er villige til å synge, men det dabber fort av når det butter i mot.
                        Vil vel ikke si at felt C er verre enn de fleste på toppen av felt B, men det er mye mer tydelig. Ikke tro at noen skal miste troen på noen av felta. Litt forandringer burde skje, men dette er jo noe spesielt de som står på felt C burde være interessert i å ta tak i. Forhåpentligvis fortsetter vi med å rushe oppover feltet under kampen, som vi gjorde under "Fugla, du er mitt hjerte".
                        Jeg har ikke hatt sex med mye, men jeg har hatt sex med mye rart! -Alex Rosèn

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎