Lsk - til 21.08.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Stemningstråd Lsk - til 21.08.15

    Til dere som buer på gutta på vei inn til pause: FØKK OFF!!

    Vi er da for faen ikke jævla Bergen fitteby!!!! Helt greit at du gutta spiller som et 5.divisjonslag og mangler tæl på alle kanter, men vi buer ikke, vi piper ikke på egne! Kutt ut det greiene der med en gang! I Lillestrøm så støtter vi klubben, drakta, fargene, byen, logoen, i med- og motgang!

    Ellers er det veldig gode topper på enkelte av sangene i midten av 2.omgang. Folk virker nervøse helt på slutten, og det er lov, selv om jeg skulle ønske meg at vi holdt 110% hele kampen ut.

    Overall en ok kamp av feltet

    Positivt: Toppene på 'fugla, du er mitt hjerte' og 'bli med i gjenget'
    Negativt: Buing og piping på gutta til pause
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • Sovekanaris
    Medlem
    Møteplager
    • May 2011
    • 98

    #2
    Veldig kipt å se at 90% av feltet bare forsvinner når dommer blåser av fløyta. Bare en liten håndfull med folk som står igjen for å ta imot gutta etter en seier.
    Man klager når gutta taper og går når de vinner?
    Sovekanaris / DJ Reload
    Årets tifobajas 2015.
    FuglaTIFO

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2875

      #3
      Opprinnelig skrevet av SuperT
      Til dere som buer på gutta på vei inn til pause: FØKK OFF!!
      Positivt: Toppene på 'fugla, du er mitt hjerte' og 'bli med i gjenget'
      Negativt: Buing og piping på gutta til pause
      Jeg er uenig. Buing og piping på egne spillere under kampen, og etter kampen er en uting. Men akkurat når de er på vei inn til pause, er det helt på sin plass om prestasjonen er dårlig. Og det var den virkelig i går. En slags "midtveisevaluering". Det er vår kommunikasjon med laget, og da gir vi beskjed om "Skjerp dere, for helvete!"

      Ellers er jeg helt med på at Kanarifansen imponerer stadig. Det er divisjoners forskjell mellom Kanarifansens kontinuerlige synging, klapping og alle påfunn ellers, mot de stakkarslige "heia TIL, heia TIL" i andre enden. Den ene supportergrupperingen har skapt en supporterkultur. Den andre har skapt – ingenting.

      Kommentar

      • Bjørk1
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Oct 2013
        • 9

        #4
        Opprinnelig skrevet av SuperT
        Til dere som buer på gutta på vei inn til pause: FØKK OFF!!

        Vi er da for faen ikke jævla Bergen fitteby!!!! Helt greit at du gutta spiller som et 5.divisjonslag og mangler tæl på alle kanter, men vi buer ikke, vi piper ikke på egne! Kutt ut det greiene der med en gang! I Lillestrøm så støtter vi klubben, drakta, fargene, byen, logoen, i med- og motgang!

        Ellers er det veldig gode topper på enkelte av sangene i midten av 2.omgang. Folk virker nervøse helt på slutten, og det er lov, selv om jeg skulle ønske meg at vi holdt 110% hele kampen ut.

        Overall en ok kamp av feltet

        Positivt: Toppene på 'fugla, du er mitt hjerte' og 'bli med i gjenget'
        Negativt: Buing og piping på gutta til pause
        Helt enig, Thor Arne! Buing og piping håper jeg de fleste er enige om at ikke er forenelig med KFL. Inn til i pause i framtiden, når 1. omg har vært frustrerende og ræva (for det kommer til å skje igjen); kan vi ikke kjøre igang "Våkn opp i dag"? For meg en sang med klar beskjed, men som kommer fram mer som en støtteerklæring og som kanskje de som buer/piper føler mer for å synge med på inn til pause?

        Men har lyst til å lufte en tanke jeg har lekt med på "fugla, du er mitt hjerte". Når alle trøkker skikkelig til på den, så er det helt konge(!!) og jeg tror den kunne blitt enda mer konge om vi bruker noe tid på å mobilisere alle ved oppstart. Typ som palace gjør til "we love you". Alle med henda over hodet:

        Palace v Arsenal at the Emirates Feb 2014... we lost on the pitch but smashed em in the stands.


        Hvis dette blir kjørt godt nok inn tror jeg alle nøytrale og motstandere vil tenke: "hva kommer til å skje der nå" og alle på feltet girer seg opp, for alle veit at nå blir det trøkk. Så får alle bakoversveis av trøkket på feltet! Det er i hvert fall min våte drøm til den sangen her :P

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
          Jeg er uenig. Buing og piping på egne spillere under kampen, og etter kampen er en uting. Men akkurat når de er på vei inn til pause, er det helt på sin plass om prestasjonen er dårlig. Og det var den virkelig i går. En slags "midtveisevaluering". Det er vår kommunikasjon med laget, og da gir vi beskjed om "Skjerp dere, for helvete!"
          Kan godt hende at noen spillere hører pipingen og spiller bedre, men trur for et lag som allerede sliter litt og med mange unge spillere kan det ha en negativ effekt.

          Det å vise full støtte selv om de ikke har gjort den beste omgangen mener jeg er så mye mye bedre. Spillerne er jo ikke blinde, de visste godt at første i går var langt under par. Så hvis fansen da viser 100% støtte uansett. Vil jeg tro at alle spillerne tenker at faen, neste omgang skal vi gjøre oss fortjent til den hyllesten der.

          Piping på egne spillere har aldri noe på en fotballbane å gjøre mener da jeg.
          Last edited by Xavi; 23.08.2015, 01:49.
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • joacim
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2009
            • 559

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Jeg er uenig. Buing og piping på egne spillere under kampen, og etter kampen er en uting. Men akkurat når de er på vei inn til pause, er det helt på sin plass om prestasjonen er dårlig. Og det var den virkelig i går. En slags "midtveisevaluering". Det er vår kommunikasjon med laget, og da gir vi beskjed om "Skjerp dere, for helvete!"

            Ellers er jeg helt med på at Kanarifansen imponerer stadig. Det er divisjoners forskjell mellom Kanarifansens kontinuerlige synging, klapping og alle påfunn ellers, mot de stakkarslige "heia TIL, heia TIL" i andre enden. Den ene supportergrupperingen har skapt en supporterkultur. Den andre har skapt – ingenting.
            alle har hver sin mening, min er at piping er en uting uansett! som SuperT skriver, så er vi med laget uansett. se hvor mye tyn Bergen får for pipingen sin - det vil vi ikke ha her. i med og motgang - uansett!
            Styremedlem 2016

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #7
              Det var til og med masse buing på Finnur når han spilte ballen tilbake til forsvaret ved en anledning i første omgang. Dette var tydelig buing for oss som satt der, og garantert noe spilleren hørte. Hva faen er det?? Jævla amøber, dere som holder på med det der!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • 10theri
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2010
                • 438

                #8
                Opprinnelig skrevet av Oddis
                Det var til og med masse buing på Finnur når han spilte ballen tilbake til forsvaret ved en anledning i første omgang. Dette var tydelig buing for oss som satt der, og garantert noe spilleren hørte. Hva faen er det?? Jævla amøber, dere som holder på med det der!
                Reagerte på det samme i forbindelse med en feilpasning som han slo ut til innkast (om jeg husker riktig), hvor det var antydning til buing. Slik irriterer meg langt mer enn akkurat den feilpasningen. Vår fremste jobb som supportere er etter min mening konstant å bygge opp eget lag og egne spillere - ikke rive dem ned og tråkke på dem når de alt sliter.
                Heia Lillestrøm......

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9372

                  #9
                  For å forsvare tilskuerne som reagerte på den feilpasningen så var den da helt forjævli rævva.

                  (merk at jeg skriver tilskuere, da DnB fixa mange folk på stadion som vanligvis ikke er der. og sånn som Fugla spilte, så tviler jeg de kommer tilbake, så da blir det sikkert mindre "buing" neste gang)

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎