Banner, flagg, tostangs til hjemmemekking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimer'n
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Sep 2005
    • 16

    Banner, flagg, tostangs til hjemmemekking

    Gi dine gode tips og råd.

    Hvilket tøystoff er det best og bruke?
    Åssen maling holder seg best uten og flake av?

    Hvor kjøper man tøystoff?
    Hvor får man tak i flaggstenger?
    Last edited by kimer'n; 25.10.2015, 02:03.
    men det er bare meg
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Flaggstenger:


    PVC rør.

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #3
      Hei!

      Først vil jeg si at det er utrolig kult at du har et engasjement for tribuneeffekter og tifo, sånt liker vi! Når det gjelder åssen type stoff som er best, så kommer det helt ann på hva du skal lage.

      Skal du lage banner eller to-stangs, så er det stoffet man får kjøpt på IKEA veldig greit. Greit stoff til en snill pris. Skal du lage flagg, så vil jeg oppfordre til tynnere syntetiske stoffer, ofte ting som ligner/føles som silke. Det kjøper man gjerne på lokale sybutikker og andre "hobby"-butikker

      Jeg ser at ON har linka til noen PVC rør. Det er veldig typiske rør som er lett å få tak i, og som duger velgdig godt.

      Når det kommer til maling så er min erfaring at vannbasert maling er det beste. Gjerne maling som er ment på innevegger. Det kommer litt ann på hva du skal male på. Skal du male på det IKEA stoffet, så trenger det gjerne en 5-6 strøk før det blir et pent resultat. Skal du male på det syntetiske, så holder det med 1, kanskje 2 strøk hvis du vil ha litt ekstra farge.

      Ikke glem at vi i Kanari-Fansen kjører dager hvor vi holder lokalet åpent. Da kan man komme å lage effekter, flagg, det man vil. Så møter man andre som har samme interesser og kanskje serveres det en pizza bit eller to Følg med på våre sosiale medier og nettsier, så vil det være annonsert når vi har åpent lokale!

      Thor-Arne
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎