Sesongen 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Stemningstråd Sesongen 2015

    Hei folkens!

    2015 sesongen har brakt oss både oppturer og nedturer tribunemessig. Vi har fått et mer samlet forsangerfelt. Det har ikke vært så stor aktivitet på tifofronten på mange år. Vi har involvert RB-tribunen på en helt ny måte. Vi har hatt hopping når stadionuret viser 19:17. Vi har fått ny forsangerplatform. Mange ting har vært gjort på tribunen i år, med varierende utfall. Vi har hatt kamper hvor det har vært krisestemning, f.eks Mjøndalen hjemme, men også tribunemessige topper som S08 hjemme.

    Jeg kunne godt tenke meg tilbakemeldinger på stemning og tribune, både når det gjelder hjemmekamper, og bortekamper. Hva har vært bra og bør fortsettes med? Hva kan bli bedre? Hva har ikke fungert og bør revurderes?

    Jeg håper på mange tilbakemeldinger slik at vi som jobber med tribunen daglig kan utvikle tribunen, og ta Kanari-Fansen tilbake til tribunetoppen! Der vi hører hjemme! Hjemmebane overalt!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #2
    Jeg vil først og fremst takke alle forsangerne som gjør en knall jobb!

    Dere skal vite at engasjementet smitter, enten det er Ronnie og Klumpen (C14?), Etterstad kanari nærmere felt C eller Tony (UFC)! Bare sånn som mot RBK hvor man går rundt blant fansen for å piske opp stemninga, er med og påvirker stemninga.

    Jeg synes også engasjementet på søndre tribune/RB virker knall. Moro å se utviklingen!

    Variasjon mellom gamle sanger og nye latinosanger er også kjempebra! Sjøl blir jeg ofte sliten i stemmen i løpet av andre omgang og liker av og til de sangene som blir mest rop når stemmen begynner å halte. Eksempler er: "Klapp klappklapp osv. FUGL!", "oh-ræræ ræræræ, oh-ræræ ræræræ, oh-ræræ ræræræ, Lillestrøm SK" og "Nå tar vi'rem - nå tar vi'rem!

    Sandli og kompani, takk for den gode innsatsen dere gjør for tribunelivet!

    Lillestrøm - byen, klubben og kulturen!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #3
      Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
      … Ronnie og Klumpen (C14?),…
      Klumpen er død. RIP in peace.
      I have this condition.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        forby tlf på feltet

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          #5
          Begynner du å synge da?
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • Funchaloe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 511

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            forby tlf på feltet
            For det første er det ikke mobiltelefonenes feil at folk ikke gidder å synge. Folk må ta seg sammen! For det andre vil det være umulig å håndheve. For det tredje mener jeg det uansett ikke er et riktig tiltak å forby telefoner på feltet.
            Custodes
            Contra o futebol moderno!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎