Lsk - s08 09.04.16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Stemningstråd Lsk - s08 09.04.16

    Jeg ønsker å skryte av Åråsenpublikumet! Under kveldens kamp var det i overkant 6000 tilskuere på stadion. Kanarifeltet holder tidvis ekstremt høy kvalitet. RB-tribunen er helt med! De folka på RB-tribunen er helt rå! DNB-tribunen viste også at de kan hvis de vil. Det gleder meg enormt at folk faktisk er med når det går så bra som det gjør! Det blei sagt at den stemninga som var på Åråsen i dag er det som er med på å gjøre Åråsen til en frykta arena igjen! Jeg håper alle her som leser dette innlegget fortsetter med trykket på det feltet de er. Er du på sittan, så tørr å svare kanarifeltet når vi roper på stadion! Tørr å hoppe, tørr å bidra! Åråsen skal gjenreises som fort. Åråsen skal være en arena man får gåsehud av å gå utpå! Vi har alle forutsetningene for å klare det! Kudos til folket på Åråsen i dag!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Bra jobba av deg også. Det har vært prøvd mye forskjellig for å få med andre tribuner opp gjennom årene, men du er den som har lyktes klart best. Sinnssyk jobb i dag, akkurat som kampene i fjor. Stå på!

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #3
      Jævlig bra jobb av Thor-Arne. Aldri har vel RB tribunen vært mer med (satt der selv i dag). Nøkkelen tror jeg er måten man oppfordrer folk til å bli med. Positiv energi, og ikke masete. Ekstremt bra! Hadde med unger på 5 og 8 år som aldri har vært på Åråsen før, som hoppa og sang med.

      Til tider meget bra trøkk på feltet. Av de få gangene jeg har vært på sittetribunen de siste årene er dette det klart beste trøkket (satt riktignok på motsatt langside sist, mulig det høres litt dårligere der?).

      Rett og slett en nydelig dag på Åråsen.
      ..................

      Kommentar

      • Funchaloe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2011
        • 511

        #4
        Ble sjokkert da jeg så hele DNB tribunen som klappet i takt. Ser kjempebra ut når feltet, RB og DNB klapper i takt. Kanskje ha et mål å klare å få alle hjemmefeltene til å kjøre Lillestrøm klapp-klapp-klapp sammen, før sesongen er over? Altså da inkludert alle sittefeltene til høyre for feltet også (D, E, F osv).
        Custodes
        Contra o futebol moderno!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Mot søpla kan man prøve å gjøre et stunt der man bestemmer et tidspunkt (helst ved avspark) der man ber alle på de 3 tribunene reise seg og bli med på en bestemt sang, gjerne "bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm". Del ut flyers ved inngangene som informerer om dette. Brøndby har gjort dette mot f.eks Sporting Lisboa i europacup kamp og det var helt insane!
          ..................

          Kommentar

          • Funchaloe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 511

            #6
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Mot søpla kan man prøve å gjøre et stunt der man bestemmer et tidspunkt (helst ved avspark) der man ber alle på de 3 tribunene reise seg og bli med på en bestemt sang, gjerne "bli med å hoppe hvis du elsker Lillestrøm". Del ut flyers ved inngangene som informerer om dette. Brøndby har gjort dette mot f.eks Sporting Lisboa i europacup kamp og det var helt insane!
            Vi har flere ganger kjørt "Reis opp hvis du er Lillestrøm" på ca 18:50, så "Lillestrøm klapp x3", til slutt "Bli med å hoppe" på 19:17. Varierende resultater på oppleggene vi har kjørt før. Gjorde vel dette i dag og, om ikke jeg husker feil.

            Det er veldig ambisiøst å prøve å få alle hjemmefeltene med på å klappe og hoppe, spesielt med tanke på at felt D, E osv har så dårlig sikt til feltet, samt at vi kun har tre eller fire fungerende megafoner totalt. Men umulig er det ikke. Hadde vært dritfett! I tillegg tror jeg den vanlige sittekanari setter pris på å bli inkludert på slike tribuneopplegg. Bygger en felleskapsfølelse på hele stadion.

            Hva tidspunkt gjelder er starten av kampen best for å unngå å måtte kjøre opplegget med tre mål i bagasjen. Da blir åpenbart oppgaven vanskeligere. Når det er sagt er 19:17 veldig symbolsk, og vi har kjørt opplegget på 19:17 før.
            Custodes
            Contra o futebol moderno!

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              #7
              Blei gjort på 19:17 på en del utvalgte kamper i fjor. Blei også gjort i dag, og i utgangspunktet er planen å kjøre det hver kamp.
              I have this condition.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2526

                #8
                Opprinnelig skrevet av SuperT
                Er du på sittan, så tørr å svare kanarifeltet når vi roper på stadion! Tørr å hoppe, tørr å bidra! Åråsen skal gjenreises som fort. Åråsen skal være en arena man får gåsehud av å gå utpå! Vi har alle forutsetningene for å klare det! Kudos til folket på Åråsen i dag!
                Du skal ha virkelig skryt for å komme bort på sittan og mane til sang og klapp. Jeg setter veldig pris på det! Bare en bitte liten bønn: neste gang maner du folka til å reise seg! Følte meg litt utafor når jeg var eneste som reiste meg når du kom bort. Og folk gjør som du sier jevnt over.

                Er det noen andre enn meg og naboen min (Gilbert) på felt N og de ved siden av som leser dette - vi må våge mer å reise oss, klappe litt og svare feltet. Mener ikke hele tiden , men noen ganger pr kamp.

                Jeg har noen spede forsøk på å det i minste dra i gang klapping på offensiv dødball - ikke at jeg er noen stemningsspreder.... Vi trenger mer liv på sittan også!
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  KFL må dele ut flyers med sangtekster til alle sanger som har kommet de siste par åra, i alle fall de som blir sunget mest! Den nyeste kan bli jævlig bra, men det er 10% av feltet som kan teksten! Jeg står med fansen 18-20 kamper i året og prøver å synge med på alt, men jeg klarer faen ikke å være med ordentlig på den sangen. Samme problemet har man med den "ifra helvete"-sangen, der er vi kanskje oppe i 20% etter et par sesonger.

                  Dette høres sikkert dust ut for dere som har sunget de nye sangene på X antall borteturer, på puben osv, men vi andre (flertallet) sliter skikkelig med de fleste nye sanger.

                  I "gullåra" var en av suksessfaktorene at alle kunne sangene, og derfor deltok av full hals. Enten var sangene sjukt enkle, eller så ble det delt ut tekst. Mener virkelig at dette tiltaket kan skille en bra og en veldig bra tribuneinnsats i derbyet som kommer snart. Der jeg står kan ikke folk tekstene, mot Enga blir det enda flere!

                  (Ikke svar "så lær deg tekstene, da, din late faen" - dette handler mest om alle andre enn meg!)

                  Kommentar

                  • gorken
                    Administrator
                    • May 2006
                    • 1483

                    #10
                    Lær deg tekstene da, din late faen!

                    Neida… Denne blei delt ut noen ganger på høsten i fjor, og inneholder de tekstene vi mente var vanskeligst. Men det er ikke sikkert det nådde så mange opp til øverst på felt C. Er vel bare å prøve igjen.

                    sangtekster.jpg
                    I have this condition.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      Fin lapp! Del ut noe sånt i trappene de to neste kampene, så garanterer jeg bedre deltakelse fra bl.a. felt c på sangene det gjelder. Vi trenger hele feltet mot enga!

                      (Om det er vanskelig å få noen til å stå i trappene, tror jeg det vil gi OK effekt å legge ut noen bunker og et skilt der det står at dette er tekstene til de nyeste sangene. Mange ønsker egentlig å bidra!)

                      Kommentar

                      • gorken
                        Administrator
                        • May 2006
                        • 1483

                        #12
                        I det minste kan du få en bunke og sørge for at øvre C får utlevert :-)
                        I have this condition.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎