Den Store Grupperingstråden

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    Nysgjerrigeht

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Utfordringen til UFC er jo at de pynter seg som en gruppering. Ergo blir de mer synlige. Andre med samme klesstil slipper unna pes, nettopp fordi man ikke er en gruppe og ikke fronter seg selv som UFC gjør.
    Jeg kan nok bekrefte at det har vært kultur i UFC, i hvertfall blant de yngre i gruppen at de liker å kle seg i "Finer eklær", men dette er mer for å være kul, og for å bli assosiert med noe kult, men det er ikke for å lage usikkerhet eller kvalm bland fansen. Det er mer ungdommelig nysgjerrighet og akseptfølelse...

    Så ta det med ro...

    Kommentar

    • Speeder
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 951

      Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
      Jeg kan nok bekrefte at det har vært kultur i UFC, i hvertfall blant de yngre i gruppen at de liker å kle seg i "Finer eklær", men dette er mer for å være kul, og for å bli assosiert med noe kult, men det er ikke for å lage usikkerhet eller kvalm bland fansen. Det er mer ungdommelig nysgjerrighet og akseptfølelse...

      Så ta det med ro...

      Att de som bruker klærne gjør det fordi det er kul, er rivende likegyldig.
      Poenget er hvordan folk utenifra oppfatter klesstilen!

      Når ble det å bli assosiert med casuals kult?
      Tore Galgerud

      Kommentar

      • JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

        Nok engang, det er ikke så mange så mange i ufc som går "pent kledd" det er mange som ikke går i klubbens farger eller noe ja. Som feks Jack&jones klær feks. Det er ikke så mye "Pent kledd" i ufc som folk skal ha det til.

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          Opprinnelig skrevet av JhnY
          Nok engang, det er ikke så mange så mange i ufc som går "pent kledd" det er mange som ikke går i klubbens farger eller noe ja. Som feks Jack&jones klær feks. Det er ikke så mye "Pent kledd" i ufc som folk skal ha det til.
          litt off topic JhnY, men jeg skjønner faktisk at dere gutta blir lei av å svare på de samme spørsmålene gang på gang på gang på gang på gang på gang. Og stadig måtte forsvare seg, uten at man i utgangspunktet har gjort noe annet enn å kalle seg ultras, og kle seg på sin måte.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            Spørsmålet jo hvordan hvordan folk definerer kledd også da...

            Hvis man ikke går med drakt er man kledd da?

            Kommentar

            • soont
              Medlem
              Møteplager
              • Feb 2004
              • 97

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Det har du nok rett i. Jeg synes vel at antallet direkte negative ytringer her på forumet for eksempel har sunket drastisk
              Hva bygger du det utsagnet på?
              Flere som er negative+ det faktum at denne debatten har hatt nesten 160 innlegg siden tirsdag (av totalt 460 innlegg siden mars i år) tyder vel på det stikk motsatte?

              Kommentar

              • JhnY
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 975

                soont, det er jo bare de "vanlige" 10-15 som engasjerer seg i debatten da. Så det er ikke noe nytt. I mars var det MANGE som var negative nå er det bare noen få igjen

                Kommentar

                • soont
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Feb 2004
                  • 97

                  Opprinnelig skrevet av JhnY
                  soont, det er jo bare de "vanlige" 10-15 som engasjerer seg i debatten da. Så det er ikke noe nytt. I mars var det MANGE som var negative nå er det bare noen få igjen
                  Sikkert flisespikkeri,men jeg teller nærmere 20 som har innvendinger eller er dirkete negative mot kleskode eller navnet ultras, de siste dagene. Og noen av disse har ikke kommentert saken tidligere ut ifra det jeg kan finne (men det er ikke lett å drive research i tråder som varer nesten ett år)
                  Det som ikke er flisespikkeri er at det har blitt skrevet 160 innlegg siden tirsdag. 160 innlegg i en tråd på under 4 dager er veldig mye på et lite forum som dette,og det forteller meg at folk er veeeldig opptatt av saken uavhengig om man støtter eller ikke støtter ufc.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    Opprinnelig skrevet av soont
                    Sikkert flisespikkeri,men jeg teller nærmere 20 som har innvendinger eller er dirkete negative mot kleskode eller navnet ultras, de siste dagene. Og noen av disse har ikke kommentert saken tidligere ut ifra det jeg kan finne (men det er ikke lett å drive research i tråder som varer nesten ett år)
                    Det som ikke er flisespikkeri er at det har blitt skrevet 160 innlegg siden tirsdag. 160 innlegg i en tråd på under 4 dager er veldig mye på et lite forum som dette,og det forteller meg at folk er veeeldig opptatt av saken uavhengig om man støtter eller ikke støtter ufc.
                    Synes det er merkelig at det skal være sååå stor interesse/nysgjerrighet rundt UFC fortsatt. Er flere innlegg her enn det er på mange av trådene som er langt viktigere enn enn tråd som kun omhandler en liten gruppe på 30 personer.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • soont
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Feb 2004
                      • 97

                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Synes det er merkelig at det skal være sååå stor interesse/nysgjerrighet rundt UFC fortsatt. Er flere innlegg her enn det er på mange av trådene som er langt viktigere enn enn tråd som kun omhandler en liten gruppe på 30 personer.
                      Det kan være flere grunner til at kun cirka 30-40 personer deltar.
                      - Tråden startet mars 2006
                      - Tråden ligger ikke i hovedforumet (som oftest mye større aktivitet på hovedforum)
                      - Tråden inneholder flere diskusjoner og kan for en del virke rotete og dermed uiteresant

                      Men dette blir jo bare spekulasjoner.....

                      Kommentar

                      • soont
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Feb 2004
                        • 97

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Synes det er merkelig at det skal være sååå stor interesse/nysgjerrighet rundt UFC fortsatt. Er flere innlegg her enn det er på mange av trådene som er langt viktigere enn enn tråd som kun omhandler en liten gruppe på 30 personer.
                        og en ting til:
                        Hvor lite er egentlig 30-40 personer?
                        Fks hvor mange nicks/personer logger seg inn her i løpet av 4 dager?

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          Opprinnelig skrevet av soont
                          og en ting til:
                          Hvor lite er egentlig 30-40 personer?
                          Fks hvor mange nicks/personer logger seg inn her i løpet av 4 dager?
                          Hør med Glenn, han har nok de tallene i hodet
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            Denne tråden stenges nå.

                            Diskusjonene fortsetter derimot som før, men nå i flere tråder som sorterer innlegg bedre:
                            Og flere...
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎