Forbedre tifo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lanka
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Apr 2006
    • 24

    Forbedre tifo

    Etter den mindre pene flausen i åpningskampen mot RBK så har vi vel ikke hatt noen ordentlige tifoer enda. (Har bare vært to kamper, men likevel). Hva om vi stilte med Tifo som virkelig kan løfte Lillestrøms kvalitet på supportersiden. Kanarifuglene er godt kjent av nordmenn i alle landsdeler, men vi må nesten bevise det visuelt også med gode tifoer.

    Hvorfor ikke noe alá dette :
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #2
    Feltet vårt på Åråsen er nok blant landets dårligste for tifo. Men uansett håper jeg på et løft av tifogruppa i år. De har hatt et par år på å feile og prøve litt nå.

    Økonomien er nok heller ikke den beste. Derfor har jeg hele tida ment at det bør prioriteres tifo til 2-3 kamper. Bedre å kjøre store tifos som blir lagt merke til enn 5-6 små. Enga borte og hjemme pluss muligens Rosenborg hjemme eller seriestarten er de kampene det bør satses på etter min mening!

    Borte mot enga er det ingen hindringer som stenger midt på tribunen eller mangel på stoler for å kjøre mosaikk eller formasjoner med småflagg etc.

    Nedre vg er ideelt for en stor og metig tifo. I tillegg vet vi at den svingen blir full så man trenger ikke bekymre seg over det!
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Dinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 884

      #3
      enig i det Vestfold sier. Felte vårt blir litt, ja hva kan man kalle det- kronglete? Men vi har selfølgelig gode muligheter til bra tifo. Jeg syns også som VF sier at vi må få igang litt tifo på borte bane, med VIF kampen spessielt i bakhodet. der har bi enorme muligheter til å gjøre det meste.
      twitter @amundsakis
      ΘΥΡΑ 13

      Kommentar

      • Krissern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1017

        #4
        Hva med noe liknende dette?


        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Hvis du betaler bota for bluss så
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #6
            hehe.. den var jo nice da.. om alle spytter inn litt penger til den bota vi får før kampen så er det jo en mulighet hadde blitt beste tifo ever syns jeg

            Kommentar

            • Krissern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1017

              #7
              Skriver forza fugla og prøver oss me lovlig blussing hvis mulig?
              Bokstavene kan skjæres ut i isopor og det burde vel ikke være så alt for dyrt...

              Kommentar

              • Dinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 884

                #8
                Den var faktisk ganske bra.. god ide til tifo, slike bokstaver, mosaikk og litt konfetti. godt og blandet..
                twitter @amundsakis
                ΘΥΡΑ 13

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #9
                  Diskuter helst ikke Tifo forslag her. Har du et forslag send det til tifo@kanari-fansen.no

                  Diskuter gjerne hvilke kamper dere mener vi bør ha tifo til, om vi har for få eller for mye oh`er (oh= sånn vi hadde mot viking, men også i mindre størrelse som mot vif i fjord foreksempel), eller om dere savner kaos osv..

                  Men diskuter helt ikke selve tifo forslaget, da det kan komme bra forslag plutselig, og noen andre snapper det først

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Diskuter helst ikke Tifo forslag her. Har du et forslag send det til tifo@kanari-fansen.no

                    Diskuter gjerne hvilke kamper dere mener vi bør ha tifo til, om vi har for få eller for mye oh`er (oh= sånn vi hadde mot viking, men også i mindre størrelse som mot vif i fjord foreksempel), eller om dere savner kaos osv..

                    Men diskuter helt ikke selve tifo forslaget, da det kan komme bra forslag plutselig, og noen andre snapper det først

                    Dere burde ha eget forum der bare tifo medlemmer har tilgang til.... Og som mailer send til adressen over blir automatisk postet.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      Det første har vi. Men ikke det andre.

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #12
                        Jo, på en måte. All mail som blir sendt til tifo@kanari-fansen.no blir sendt videre til medlemmene av tifo gruppa automatisk.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎